|

بررسی استایل الهه حصاری

استایل کلاسیک و شیک الهه حصاری در اکران گربه سیاه؛ کیمیا زخم کاری چه خانوووم شده!

الهه حصاری

الهه حصاری از بازیگران جوان و خوش پوش سینمای ایران است که با سریال هشت و نیم دقیقه شناخته شد، او شباهت زیادی به آریانا گراندی خواننده دارد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران است، او دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی و کاردانی تربیت بدنی می باشد. جالب است بدانید که او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. فعالیت هنری او پس از آشنایی با ابراهیم وحیدزاده (کارگردان) آغاز شد و او در سال 1387 وقتی 18 ساله بود برای اولین بار با فیلم تاکسی نارنجی جلوی دوربین رفت. الهه حصاری از بازیگران جوان و خوش پوش سینمای ایران است که با سریال هشت و نیم دقیقه شناخته شد، او شباهت زیادی به آریانا گراندی خواننده مشهور آمریکایی دارد. جالب است که بدانید این بازیگر به نام و با استعداد علاوه بر اینکه در بازی در نقش هایش درخشیده است در انتخاب لباس و استایل نیز بسیار خوش درخشیده است، تا حدی که همه طرفداران او از استایل و لباس هایی که می پوشد به زیبایی یاد می کنند. در یک نگاه کلی به استایل و لباس های این بازیگر خانم می توان فهمید که یکی از طرفداران استایل کژوال و کلاسیک است و به راحتی لباس در کنار زیبایی اهمیت زیادی می دهد.

این بازیگر جوان در جشنواره ها و مراسم های خاص معمولا مانتو بلند و مجلسی می پوشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های الهه حصاری آشنا شوید.

الهه حصاری

الهه حصاری

استایل شتری و زمستانی الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم گربه سیاه

الهه حصاری در انتخاب بیشتر لباس ها و استایل هایش کاری به ترنده و مدهای دنیای مد و فشن ندارد ولی جالب است که بدانید در استایلی که برای مراسم اکران خصوصی فیلم گربه سیاه انتخاب کرده بود از یکی از ترندهای محبوب زمستانی استفاده کرده بود. پالتو کتی و کلاسیک شتری که به تن داشت یکی از دلبرهای زمستانی در این چند سال اخیر است که این خانم بازیگر بسیار هوشمندانه آن را ست کرده بود. او برای ست کردن آن از یک شلوار جین، یک بلوز و شال طوسی کمک گرفته بود، به نوعی می توان گفت او با استفاده از یک رنگ خنثی در کنار رنگ شتری باعث زیبا دیده شدن بیشتر پالتوی خود شده بود.

الهه حصاری

الهه حصاری

استایل سبز الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم کروکودیل

الهه حصاری از آن سلبریتی های مرتبی است که همیشه برای پوشیدن استایلی مناسب فکر می کند و آراسته ظاهر می شود. از  ویژگی های شاخص استایل او می توان به ترکیب رنگ های متنوع و زیبا، بلاتکلیفی در انتخاب سبک استایل و انتخاب لباس هایی متناسب با اندام اشاره کرد. او برای حضور در مراسم اکران فیلم کروکودیل نیز یکی دیگر از استایل های زیبا و خاص خود را به نمایش گذاشت و یک مانتو بلند سبز رنگ پوشید و آن را با یک کتونی شیک و هم رنگ مانتو خود ست کرد. یکی از ویژگی های دیگر این استایل استفاده از رنگ مشکی برای تکمیل آن است، الهه حصاری بسیار هوشمندانه تمام آیتم های مکمل را به جز کتونی سیاه انتخاب کرد تا از زیبایی مانتو خود نکاهد.

الهه حصاری

الهه حصاری

استایل زمستانی الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

استایل لوکس و زیبای الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه یکی از شیک ترین استایل های این بازیگر جوان و با استعداد است شما در این استایل شاهد یک پالتوی پوست سبز تیره هستید که با دقت و طرافت خاصی با بوت های بلند و بندی زیبایی ست شده بود. همانطور که در تصاویر پایین می بینید او در این استایل خود مانند دیگر استایل هایش از دو رنگ استفاده کرده است؛ الهه حصاری به جز سبز از مشکی برای آیتم های مکمل کمک گرفته است و نتیجه این انتخاب استایل کلاسیک و نسبتا الگانتی شده است که مشاهده می کنید.

الهه حصاری

الهه حصاری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل الهه حصاری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها