|

انواع استایل با شکت

میدونی برای زیر شکت چیا میتونی بپوشی؟ تو لایه لایه پوشیدنم میتونی دل زمستونو ببری!

زیر شکت چی بپوشیم؟

شکت یک ترند زمستانی راحت تر از یک پیراهن و سبک تر از یک کت است. این لباس با ایجاد یک تعادل عالی بین راحت و گرم بودن پاییز را زیبا می کند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- وقتی صحبت از سرمای پاییز و زمستان به میان می آید، برای یک استایل کژوال و شیک اولین چیزی که به ذهن همه ما می رسد پوشیدن یک شکت پشمی و گرم است. شکت در واقع پیراهنی مردانه است که پارچه آن کمی پشمی و ضخیم است، به‌ همین دلیل بسیار مناسب روز‌های خنک پاییزی و بهاری است. انواع بسیاری از شکت ها با جیب های روی سینه و دکمه ای بزرگ و تزئینی و با جنس های مختلف مانند تارتان، تویید و حتی چرم نازک تولید می شوند. یکی از رایج ترین انواع زنانه همین پیراهن‌ های بلند شکت چهارخانه است که در بسیاری از بوتیک ها انواع آن ها را می توانید پیدا کنید. طبیعتا وقتی پوشیدن یک شکت را انتخاب می کنید یک استایل لایه لایه خواهید داشت و همانطور که می دانید ست کردن استایل های لایه لایه بسیار سخت است. در استایل های لایه لایه اگر آیتم ها را با دقت انتخاب و به ترتین به تن نکنید یک ظاهر شلخته و نامناسب پیدا خواهید کرد در حالی که اگر آیتم های خود را با توجه با اصول و قواعد ست کردن آنها انتخاب کنید و بپوشید یک استایل زییا و شیک خواهید داشت.

شکت ها اساسا ترکیبی از کت و پیراهن کلاسیک هستند ترکیب کردن آنها با هر لباسی کمی تم لباس مردانه را به استایل شما می افزاید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با شکت ها آشنا شوید.

زیر شکت چی بپوشیم؟

زیر شکت چی بپوشیم؟

زیر شکت هودی بپوشید؛ اسپرت و راحت زمستان را بگذرانید

اگر می خواهید یک استایل کژوال و گرم با شکت خود داشته باشید بهتر است که برای زیر آن یک هودی بپوشید. هودی ها یکی از ترندهای محبوب در زمستان هستند که در استایل های اسپرت و کژوال بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، شما می توانید از این دلبرهای زمستانی علاوه بر زیر شکت در زیر پالتو، پافر و یا حتی کاپشن های بادی خود نیز استفاده کنید تا استایلی منحصربفرد را تجربه کنید. برای استفاده هودی ها برای زیر شکت بهتر است یک هودی با رنگ خنثی بپوشید تا با رنگ شکت شما هماهنگی داشته باشد و ست کردن آن راحت باشد.

زیر شکت چی بپوشیم؟

زیر شکت چی بپوشیم؟

با شکت خود دورس و جاگر بپوشید؛ استایلی شیک و دخترانه

شکت یکی از آیتم‌ های ترند در دنیای مد و فشن است که در استایل‌ های خیابانی به‌ وفور دیده می‌ شود. پس اگر می خواهید یک استایل فوق العاده راحت را با شکت تجربه کنید بهتر است برای زیر آن از یک دورس و شلوار جاگر ست استفاده کنید، زیرا این ست ها علاوه بر اینکه بسیار گرم هستند بسیار زیبا و شیک می باشند. برای ست کردن شکت خود دقت کنید که اگر از شکت های چهارخانه استفاده می کنید بهتر است از دورس های تک رنگ و ساده کمک بگیرید زیرا اگر لباس زیری شکتتان هم طرح دار باشد استایلتان شلوغ و نا مرتب به نظر می رسد.

زیر شکت چی بپوشیم؟

زیر شکت چی بپوشیم؟

برای زیر شکت پلیور بافت یا یقه اسکی بپوشید؛ زمستانی گرم و نرم داشته باشید

در روزهای سرد سال، می‌ توانید زیر شکت زنانه پلیور بافت، یقه‌اسکی و … بپوشید. حال ترکیب بافت، شلوار چرم و نیم‌ بوتی پاشنه‌ دار یا بدون پاشنه می‌ت واند استایلی شیک و کژوال ایجاد کند. توجه داشته باشید که در انتخاب آیتم‌ های دیگر و رنگ آن‌ ها، اصول ست کردن لباس را رعایت کنید. از آنجایی که اکثر پلیورها طرح دار و شلوغ هستند بهتر است از انتخاب شکت های طرح دار  و چهارخانه پرهیز کنید و از شکت های ساده و تک رنگ پشمی برای ست کردن این پلیورها کمک بگیرید، ولی اگر شکت انتخابیتان چهارخانه است بهتر است پلیور تان را ساده انتخاب کنید.

زیر شکت چی بپوشیم؟

زیر شکت چی بپوشیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی