|

انواع استایل با مانتو مجلسی

انواع استایل با مانتوهای مجلسی رنگی رنگی؛ دیگه وقتشه تو مهمونیا بدرخشی

انواع استایل با مانتو مجلسی

شما می توانید با ست‌ کردن لباس‌ های خود به همراه بقیه اجزای استایل مثل شلوار، کفش، شال یا روسری به همراه اکسسوری‌ استایلی شیک داشته باشید .

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از اصلی‌ ترین آیتم ها در کمد لباس زنانه، انواع مدل مانتو است که می‌توانند ما را به این فکر بیاندازد که بهترین آیتم‌ ها برای ست کردن با آن‌ ها چیست؟ راه‌های زیادی وجود دارد که می‌ توانید با آنچه در کمد لباستان دارید یک مانتو مجلسی و یا شیک را استایل کنید، تا مانند بهترین بلاگرهای مد، شیک به نظر برسید. مانتوهای مجلسی معمولا دارای طرح ها و سبک های مختلفی هستند که گاهی برای شما ممکن است گیج کننده به نظر برسد که چه نوع مانتوی مجلسی ای مناسب مهمانی ای که به آن دعوت شده اید است. این نوع مانتوها به دو دسته رسمی و شیک تقسیم می شوند؛ مانتوهای رسمی مانتوهایی هستند که غالبا مشکی، کتی و کار شده اند و برای مراسم های رسمی و شلوغ مورد استفاده قرار می گیرند. ولی دسته دوم مانتوهایی هستند که دارای استایل شیک، نیمه رسمی و غالبا رنگی و همچنین دارای طرح های شاد هستند.

در این مقاله هدف ما آشنایی بیشتر شما با انواع استایل با مانتوهای دسته دوم است زیرا این نوع مانتوها به خاطر تنوع زیاد ست کردن دشوارتری نسبت به نوع اول دارند.

مانتومجلسی رنگی

استفاده از رنگ طوسی در کنار یک رنگ شارپ

یکی از زیباترین و چشم نوازترین ترکیب های رنگی دنیا استفاده از یک رنگ خنثی در کنار یک رنگ شارپ و خالص است. جالب است بدانید که این ترکیب زیبا علاوه بر استفاده در دنیای مد و فشن در دنیای دکوراسیون و طراحی داخلی هم بسیار محبوب و پرکاربرد است. شما می توانید از یک مانتو طوسی روشن یا تیره بسته به سلیقه خود در کنار یک شال و یا کیف و کفش زرد استفاده کنید و از رخشش استایل خود لذت ببرید؛ این کار را با تمام رنگ های شارپ دیگر نیز می توانید انجام دهید و محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید. البته می توان از ترکیب برعکس هم استفاده کنید برای مثال مانتو را با رنگ شارپ و بقیه آیتم ها را با رنگ طوسی انتخاب کنید، ولی به گفته شایانیوز استایل اول زیباتر خواهد بود.

مانتومجلسی رنگی

مانتومجلسی رنگی

مانتو سفید؛ استایلی به زیبایی فرشتگان

همه خانم ها معمولا یکی از جذاب ترین استایل های زنانه خود را مدیون مانتو سفید هستند و جالب است بدانید که شما در ست کردن این مانتو زیبا هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید زیرا این رنگ در کنار هر رنگی که قرار بگیرد به شما ظاهری عروسکی و زیبا می بخشد. برای استایل نیمه رسمی و شیک شما می توانی از یک مانتو سفید بلند به همراه یک رنگ شاد مانند سرخابی و یا نارنجی استفاده کنید و جذابیتی دوچندان به استایل خود ببخشید. برای ایجاد تنوع هم می توانید به جای مانتوهای ساده سفید از مانتوهایی استفاده کنید که دارای طرح های شیک و رنگی هستند.

مانتومجلسی رنگی

مانتو مجلسی رنگی

مونوکروم ؛ تا دلتان می خواهد از رنگ مورد علاقه خود استفاده کنید

در استایل مونوکروم شما فقط مجاز به استفاده از یک رنگ هستید در نتیجه سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که دوست دارید. در این شبک از پوشش به شکل نیمه رسمی شما می توانید از کت و شلوارهای ساده و ست استفاده کنید و با اکسسوری های پر زرق و برق جذابیتی باور نکردنی به استایل خود ببخشید  و یا طیف های مختلف یک رنگ را در آیتم های مختلف استایل خود بکار ببرید و در حین سادگی زیبا و شیک به نظر بیایید.

مانتومجلسی رنگی

مانتومجلسی رنگی

مانتوهای بلند رنگی رنگی؛ شاد و دوست داشتنی

یکی از استایل های محبوب نیمه رسمی که در فصل های تابستان و هار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از مانتوهای رنگی رنگی به سبک آوانگارد است. شما در این سبک از پوشش می توانید مانتوهای طرح دار و رنگی به تن کنید و در کنار آنها از اکسسوری هایی با رنگ های شاد و شلوغ نیز استفاده کنید. اگر یکی از افرادی هستید که در انتخاب لباس ریسک پذیر و جسورانه تصمیم گیری نمی کند باید بگویم که این سبک از استایل مجلسی قطعا برای شما گزینه مناسبی نیست و در انتخاب گیج خواهید شد.

مانتومجلسی رنگی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها