|

استایل مه لقا می نوش زاده رو بشناسیم

مه لقا می نوش زاده رو هر چی خوچِل موچلِ کم کرده؛ مثل خانوم تو جذااابیت سرعتی برو!

Mahlagha meynoushzadeh's style

بعضی از سلبریتی ها هستند که به قدری خوشتیپ وخوش استایلن که به قولی باعث نوازش چشم میشند؛ یکی از این خوش پوش ها مه لقا می نوش زاده است.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مه لقا می نوش زاده از بازیگر های خوش چهره و دوست داشتنی این روزهای ماست که به خاطر سینمایی آتابای حسابی اسمش بر سر زبون ها افتاد و مورد توجه قرار گرفت. مه‌لقا می نوش زاده نازنین علی رغم این که سن خیلی زیادی نداره اما تا به حالا تونسته در مراسم ها و اکران هایی که شرکت کرده خوش بدرخشه و با ظاهر آراسته و به دور از جنجالش نگاه ها رو به سمت خودش برگردونه. از قدیم الایام تا به همین امروز نوع استایلی که سلبریتی ها برای خوشدون انتخاب می کردند خیلی اهمیت داشت به خاطر این که اون ها می تونند پیشگامان صنعت مد و فشن باشند و بسیاری از افراد عادی هم دنباله رو اون ها خواهند بود، به همین خاطر هم فارق از این که یک هنرمند تا چه اندازه در حرفه بازیگری قدمت داره خیلی مهمه که بر روی فرش قرمز ها  و مراسم های مهم با استایلش حضور درخشانی داشته باشه.

مه لقا می‌نوش زاده از جمله افرادی است که اگر چه سابقه خیلی بلند و بالایی در بازیگری نداره اما طی همون سابقه کوتاه مدت به اصل خوش پوشی و خوشتیپی پایبند بوده. نکته بسیار جالب توجه در رابطه با استایل ها و اوت فیت های مختلف این خانوم بازیگر اینه که، مه‌لقا خانوم می نوش زاده استایلی رو برای خودش انتخاب میکنه که تقریبا مورد پسند همه واقع میشه و در عین زیبایی و درختشان بودن تمام چهارچوب ها رو هم رعایت میکنه.

استایل مه لقا می نوش زاده

به گزارش شایانیوز، در ادامه نگاهی میاندازیم به اوت فیت های مختلف مه‌لقا می‌نوش زاده تا ببینیم استایل ها و اوت فیت های مختلف خانوم بازیگر چه ویژگی های خاص و چشمگیری دارند که باعث میشه همیشه ظاهری شیک و. زیبا داشته باشه.

1.مه‌لقا می‌نوش‌زاده کژوال پسند واقعی

وقتی استایل های مختلف خانوم می نوش زاده رو مورد بررسی قرار بدید خیلی زود متوجه خواهید شد که خانوم بازیگر علاقه ای به استایل های خیلی اسپرت یا حتا خیلی رسمی نداره و بیشتر کژوال پسنده و سعی میکنه جوری لباس بپوشه که در عین زیبایی و راحت و به روز هم باشه به این ترتیب نه دنبال زرق و برق اضافی میره و نه به دنبال طرح های خیلی خاص و دور از انتظار.

مه‌لقا می‌نوش‌زاده کژوال پسند واقعی

2. مه‌لقا می‌نوش‌زاده نمونه بارز الگانت پوشی

الگانت یک سبک و سیاق خاص و ویژه در دنیای مد و فشن به حساب میاد و در واقع به اوت فیت هایی اشاره داره که شیک، زیبا، ساده و با جزئیات محدود هستند، با این تفاسیری از استایل الگانت به عمل اومد بدون شک با نگاه کردن به بسیاری از اوت فیت های مختلف مه لقا می نوش زاده یاد واژه الگانت میوفتید. خانوم می نوش زاده اهل خیلی مینیمال پوشی نیست اما از طرف دیگه چندان هم علاقه ای به زرق و برق اضافی یا شلوغی در استایلش نداره با این حال هر از گاهی می بینیم که ایتم های دارای پترن رو برای تکمیل استایل خودش انتخاب میکنه، البته با دقت در حفظ تناسب و جلوگیری از درهم و برهم شدن استایل.

مه‌لقا می‌نوش‌زاده نمونه بارز الگانت پوشی

3.مه‌لقا می‌نوش‌زاده طرفدار آرایش مینیمال

همون طور که در بالا اشاره کردیم برای نوع پوشش مه لقا می نوش زاده چندان در قید و بند سبک مینیمال نیست اما در رابطه با بحث میکاپ و آرایش این موضوع کاملا فرق میکنه و اتفاقا که مه لقا می نوش زاده نازنین از سبک آرایشی مینیمال بسیار استقبال میکنه و اصولا هم با چنین آرایشی دیده میشه و به قولی از رنگ و لعاب اضافی دوری میکنه.

.مه‌لقا می‌نوش‌زاده طرفدار آرایش مینیمال

4.مه‌لقا می‌نوش‌زاده مدلِ کیف های کوچیک

به طور  معمول سلبریتی ها و بازیگر ها سعی می کنند تا در غالب استایل هاشون از یک سری آیتم ها که بیشتر باب میلشونه استفاده کنند تا به این طریق به نوعی امضای شخصی برای خودشون داشته باشند. حالا این طور که به نظر میاد خانوم می نوش زاده بیشتر از همه چیز به کیف های کوچیک و جمع و جور علاقه داره که خیلی جلوی دست و پاش رو نگیرند و بیشتر ظاهری زیبا داشته باشند تا کارآمدی.

مه‌لقا می‌نوش‌زاده مدل کیف های کوچیک

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مه لقا می نوش زاده قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها