|

معرفی شومیز مجلسی نوروز ۱۴۰۲

دیگه نیاز نیست تو مهمونی های عید با مانتو بشینی؛ معرفی انواع شومیز مجلسی و ترند 1402

انواع شومیز مجلسی

شومیز یکی از پرطرفدارترین لباس ها در بین خانم ها است، پس اگر می خواهید استایلی متفاوت و جذاب را تجربه کنید بهتر است ست کردنش را یاد بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یکی از دغدغه های همه خانم ها در مهمانی های عید نوروز این است که در زیر مانتوهای مجلسی و رسمی خود چه نوع لباسی بپوشند که همان حالت مجلسی و رسمی را داشته باشد و هم طوری پوشیده باشد که بتوان بدون مانتو در طول مهمانی با آن در جمع حضور پیدا کرد. در جواب به این سوال و دغدغه باید بگوییم بهتر است یک شومیز مجلسی را انتخاب کنید برای زیر مانتو خود و البته همانطور که می دانید انتخاب یک شومیز و ست کردن آن برای این نوع از مهمانی ها کار بسیار سختی است. شومیز یکی از پرطرفدارترین لباس ها در بین خانم ها است، پس اگر می خواهید استایلی متفاوت و جذاب را تجربه کنید بهتر است ست کردنش را یاد بگیرید. شومیز در واقع همان پیراهن مردانه جلوباز است که حالا به شکل لباس زنانه جلوباز و دکمه‌ دار در آمده است. اگر شما شومیز را به زبان فرانسوی در گوگل جست وجو کنید یک گستره عظیم از لباس بانوان را برای شما می‌ آورد، اما اگر به زبان فارسی جستجو کنید نوع خاصی از بلوز بانوان را برای شما می‌ آورد.

شومیزها انواع متفاوتی دارد که در این میان شومیز حریر، ساتن و گیپور طرفداران بسیاری دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های شیک شومیز آشنا شوید.

شومیز

شومیز

 

شومیز دانتل یا ساتن بپوشید؛ عروس بهار باشید

داشتن یک شومیز سفید باعث می‌ شود که به راحتی بتوانید آن را با انواع لباس‌ های رنگی و در استایل‌ های مختلف استفاده کنید. انواع استایل‌ های شومیز سفید را می‌ توانید در مکان‌ ها و موقعیت‌ های مختلفی استفاده کرده و به عنوان فردی خوش‌ استایل خود را نشان دهید. البته اگر شومیز سفید انتخابی شما دانتل باشد بهتر است با یک شلوار بگ مشکی و پارچه ای آن را ست کنید و از استایل جذاب  و رسمی خود لذت ببرید. اگر هم می خواهید بالاتنه خود را تیره به تن کنید می توانید شومیز دانتل تان را سیاه انتخاب کنید و به جای شلوار تیره شلوارتان را سفید بپوشید.

شومیز

شومیز

شومیز سفید حریر و شلوار رنگی بپوشید؛ دخترانه و شیک بهار را جشن بگیرید

وقتی صحبت از خرید شومیز های مجلسی به میان می آید، شومیز های حریر اولین گزینه به ذهن ما می رسند، این شومیزها معمولا دارای مدل های لوکس و تک رنگ هستند به همین خاطر این قابلیت را برای شما فراهم می کنند که آن ها را باشلوار های پارچه ای رنگی ست کنید. برای مثال شما می توانید یک شومیز حریر سفید را با یک شلوار قرمز یا سبز ست کنید و برای مانتو هم از کت هم رنگ شلوار خود استفاد نمایید. البته برای تکمیل استایل خود استفاده از اکسسوری های سفید و پر زرق و برق را فراموش نکنید زیرا در استایل های اینچنینی نقش مهمی را ایفا می کنند.

شومیز

شومیز را با شلوار یا دامن ست بپوشید؛ کلاسیک و لوکس مهمانی بروید

یکی از بهترین گزینه ها وقتی می خواهید به مهمانی بروید پوشیدن یک شومیز مجلسی و ست با شلوارش است. همیشه به یاد داشته باشید که در استایل های کلاسیک انتخاب لباس های ست انتخاب درستی است برای مثال کت و شلوارها و یا شومیز و شلوارهای ست برای مهمانی های رسمی عید نوروز مناسب هستند. در نتیجه اگر می خواهید شیک و جذاب به یک مهمانی بروید بهتر است که از قبل یکی از این ست های مجلسی شلوار و شومیز را خریداری کنید و آن ها را با کفش های پاشنه بلند و اکسسوری های پر زرق و برق ست کنید.

شومیز

شومیز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها