|

اصول شیک پوشی

آیتمایی که از خریدش پشیمون نمیشی؛ از مانتوی کتی و کفش تَق تقی تا وسایل خوشگلاسیون!

احتمالا براتون پیش اومده چیزایی خریدید که بعدش به خودتون گفتید کاش چنتا دیگه هم ازش داشتم مثلا چنتا شلوار جین راسته.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- برای خیلیامون پیش اومده که از خریدهامون پشیمون شدیم مثلا مانتویی خریدیم بعدش انداختیمش تَه کمد و حتی یِبارم ازش استفاده نکردیم. اما در مقابل گاهی اوقات هم، چیزایی خریدیم که نه تنها پشیمون نشدیم بلکه بعدش به خودمون گفتیم کاش چنتا رنگ دیگه هم ازَش می خریدیم.

خب حالا بریم یکم راجع به خریدهایی صحبت کنیم که بعدش به شدت پشیمون شدیم. تا حالا با خودتون فکر کردید که چرا از خریدتون پشیمون شدید؟ دلایل زیادی داره اما مهم ترینش اینِ که خریدتون هیجانی بوده. پس بهترین کار اینِ که قبل از خرید از خودتون بپرسید که آیا واقعا به این مانتو یا کیف احتیاج دارید؟ حتی بهتره اگه آیتمی رو پسندیدید همون لحظه نخریدِش بلکه خرید به روز بعد موکول کنید و بیشتر در موردش فکر کنید.

توی این مطلب میخوایم یه سری از آیتم هایی که از خریدشون هیچ وقت پشیمون نمیشیدُ بهتون معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

شلوار جین راسته

شلوار جین جزء آیتم های بدون انقضاس که هیچ وقت از مد نمی افته حالا ممکنِ جین بگی، مام استایل و ... توی مقطعی خیلی با استقبال مواجه نشن اما جین راسته همیشه جزء پرطرفدارترین هاست. رنگ‌های آبی و مشکی جین معمولا پرطرفدار ترن و با هر نوع لباس و رنگی به راحتی ست میشن.

شلوار جین راشته

مانتو مشکی

داشتن مانتوی مشکی از واجبات کمد لباس همه خانم ها است. چرا که میشه استایل های متنوعی رو باهاش ساخت. علاوه بر این برای همه موقعیت ها هم مناسب می باشد. پس حتی اگه این رنگ دوست ندارید یکی دو تا مانتوی مشکی توی کمدتون داشته باشید مطمئنا یه روزی به کارتون می یاد.

مانتو مشکی

عکس از صفحه pink.fashioon

لوازم آرایش باکیفیت

همون طور که میدونید آرایش کردن یکی از کارهای حال خوب کن واسه خیلی از خانم ها است. یه نکته خیلی مهم در مورد آرایش اینِ که حتما از لوازم آرایش باکیفیت استفاده کنید و هر چیزی رو به صورتتون نزنید چرا که در دراز مدت منجر به مشکلات پوستی میشه. پس یا از لوازم آرایش ایرانی که بعضا خیلی هم باکیفیت هستند استفاده کنید یا اگر خارجی استفاده می کنید حتما از اصل بودنش مطمئن بشید. به این نکته توجه داشته باشید که میکاپ در کنار داشتن پوستی سالم و موهایی زیبا میتونه چهره شما رو از این رو به اون رو کنه. یکی از لازمه های داشتن پوست و موی سالم هم استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی باکیفیت است. پس مطمئن باشید در دراز مدت از خرید لوازم آرایش باکیفیت پشیمون نخواهید شد.

لوازم آرایش

کتونی سفید

کتونی سفید یکی از محبوب ترین کفش ها بین خانم ها و آقایونِ؛ حالا چرا محبوبِ؟ چون بهترین گزینه برای داشتن یه استایل شیکِ که میتونید راحتی رو کاملا باهاش حس کنید. علاوه بر این به خاطر خنثی بودن رنگش برای انتخاب رنگ سایر آیتم های استایلتون دچار مشکل نمیشید چرا که سفید در کنار هر رنگی خوشگلِ.

280945047_705015737413717_1255497260186317116_n+(1)

عکس از صفحه pink.fashioon

کیف مشکی

اگه بخوایم در مورد اهمیت کیف بگیم همین قدر بدونید که هیچ استایلی بدون کیف مناسب و هماهنگ کامل نمیشه پس نسبت به این آیتم بی توجه نباشید. مطمئنا همتون چنتا کیف توی کمدتون برای موقعیت های مختلف دارید اما خیلی مهم که حتما یه کیف مشکی داشته باشید.  چون کیف مشکی به راحتی با هر لباسی ست میشه. علاوه بر این رنگ مشکی خاصیت لاکچری بودن به تیپتون میده و اگر کیف مشکی همراه با زرق و برق بیشتری مانند استفاده از زنجیر های طلایی و آویز های زیبا باشد استایل شما را بسیار مجلسی خواهد نمود.

کیف مشکی

عکس از صفحه model_shiiiik

کفش پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلند اولین انتخاب بسیاری از خانم ها برای حضور در مهمانی و مجالس رسمی است چرا که هیچ چیزی مانند یک کفش پاشنه بلند خوب نمیتونه ظاهر و استایل شما رو تغییر بده و  به جذابیت بیشترتون کمک کنه. اگه اهل پوشیدن کفش پاشنه بلند نباشید و بخواین برای مهمونی ازش استفاده کنید احتمالا راه رفتن باهاش براتون سخت باشه توی مطلب 5 قانون طلایی برای عاشقان کفش پاشنه بلند نکات پوشیدن و راه رفتن با این کفش ها رو مفصل توضیح دادیم اگه دوست داشتید مطلب مذکور بخونید.

کفش پاشنه بلند

عکس از صفحه pink.fashioon

مانتوی کتی

مانتوهای کتی جزء مانتوهای پرطرفدارن که انصافا خیلی کار راه انداز هستند؛ چون همه جا میتونید اونا رو بپوشید و از شیک بودن استایلتون مطمئن باشید. این مانتوها در رنگ ها و مدل های مختلف در بازار موجودن و از اون جایی که ساده هستند هیچ وقت نباید نگران این باشید که از مد می افتند.

این مانتوها انقدر تنوع دارن که هر سبکِ استایلی رو پوشش میدن. برای مثال با انتخاب مانتویی رسمی و برش دار میتونید تیپی رسمی داشته باشید. اگر به سراغ اورسایزها برید و مانتوهای این سبکی رو با شلوارهای جین مثلا جین‌های مام‌ استایل هماهنگ کنید، استایلی کاملا غیررسمی و اسپرت خواهید داشت. خلاصه که تنوع در این نوع از لباس ها خیلی زیادِ.

مانتو کتی

عکس از صفحه set__mode

شلوار راسته

اکثر خانم ها طرفدار شلوارهای جین هستند چرا که چه رسمی پوش باشن چه اسپرت پوش این شلوارا به کارشون می یاد. اگه اهل استایل اسپرت باشید میتونید شلوار جین با کتونی و مانتوهای اسپرت ست کنید اگر هم رسمی پوش باشید یه مانتوی رسمی و کفش پاشنه بلند بزنید تنگ شلوارتون مطمئن باشید حسابی خوشتیپ میشید. اما گاهی اوقات لازمِ که شلوار راسته پارچه ای تن بزنید. فرض کنید قراره در جلسه ای رسمی شرکت کنید مسلما شلوار پارچه ای راسته انتخاب بهتری است. پس اگه اهل پوشیدن شلوار پارچه ای نیستید هم یکی دو تا ازش داشته باشید.

شلوار راسته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

عکس از صفحه model_shiiiik

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها