|

مانتوهای مناسب خانم های قد کوتاه

هر مانتویی رو الکی تَن نزن؛ اصولی انتخاب کن تا هم شیک باشی هم خوووش قد و بالا

اگر شما در نوع انتخاب لباس هاتون دقت بیشتر به خرج بدید خیلی راحت می تونید بوسیله تیپ و استایلتون کاری کنید که بلند قد و کشیده تر دیده بشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بسیاری از خانم هایی که قد کوتاهی دارند ممکنه مدام به این فکر کنند که چطور می تونند با پوشش خودشون کاری کنند که کشیده تر و بلند قد تر به نظر بیان، و حتا ممکنه مدام از کفش های پاشنه بلند برای قد بلند تر نشون دادن خودشون استفاده کنند اما علی رغم این که کفش های پاشنه بلند فوق العاده شیک و جذاب هستند اما برای همه مکان ها مناسب نیستند و نمیشه به راحتی از اون ها به صورت روزمره استفاده کرد.

با همه این اوصاف جای نگرانی نیست اگر شما در نوع انتخاب لباس هاتون کمی دقت بیشتر به خرج بدید خیلی راحت می تونید بوسیله تیپ و استایلتون کاری کنید که بلند قد تر و کشیده تر دیده بشید. اگر نمی دونید که چطور باید این کار رو انجام بدید که در ادامه ما چند تا ترفند ساده و کاربردی برای شما داریم که حتما به کارتون خواهند اومد.

1.هم رنگ بپوشید

پوشیدن کت و شلوار یا به طور کلی مانتو شلوار های تک رنگ و ست می تونه تاثیر بالایی در کشیده تر نشون دادن اندام و نهایتا بلند قد تر دیده شدن شما داشته باشه. به علاوه که استایل های مونوکروم هم این روزها روی مد هستند و هم هیچ وقت هم دمده نمیشند و همیشه جذابیت خاص خودشون رو دارند.

اصول ست کردن برای قد بلند تر دیده شدن

2.شلوار های بلند بپوشید

اگر چه این روزها شلوار های قد 90 و حتا کوتاه تر که ساق پای شما رو نشون میدن خیلی روی بورس هستند اما اگر شما دوست دارید که قدتون بلند تر دیده بشه یکی از ساده ترین و جالب ترین ترفند ها اینه که شلوار هایی رو انتخاب کنید که قد بلندی دارند و روی کفشتون قرار می گیرند، به این ترتیب طول پای شما بلند تر و نهایتا اندامتون کشیده تر به نظر میرسه.

اصول ست کردن برای قد بلند تر دیده شدن

3.شلوار فاق بلند بپوشید

شلوارهای فاق بلند به طرز عجیبی اندام شما رو هم جذاب می کنند و هم کشیده، الحق که شلوار های فاق بلند هر مدلی که باشند یک آیتم درجه یک برای استایلی شیک و بی نقص هستند. شلوارهای فاق بلند به خاطر خطای دیدی که ایجاد می کنند باعث میشند قد شما بلند تر دیده بشه.

اصول ست کردن برای قد بلند تر دیده شدن

4.اورال بپوشید

اورال ها به خاطر فرم سرهمی ای که دارند مرز نیم تنه بالایی و پایینی شما رو از بین می برند و به همین خاطر هم شما رو بلند قد تر نشون میدند، پس بهتره که از این مزیت عالی اون ها استفاده کنید. این روزها مانتو های جلو باز یکی از متنوع ترین انواع طرح های مانتو به حساب میان، پس این بار برای اینکه قد خودتون رو کشیده تر از چیزی که هست نشون بدید ترکیب مانتو جلو باز با اورال رو انتخاب کنید.

 

اصول ست کردن برای قد بلند تر دیده شدن

5.بلوز و شلوار یک رنگ بپوشید

همون طور که قبل تر اشاره کردیم یک دست و یک رنگ پوشیدن یکی از ترفند های ساده و کاربردی ایست که به خاطر خطای دیدی که ایجاد میکنه شما رو قد بلند تر نشون میده، پوشیدن بلوز شلوار هم رنگ زیر مانتو تاثیری مشابه این امر و مشابه پوشیدن اورال دارد پس حتما امتحانش کنید.

اصول ست کردن برای قد بلند تر دیده شدن

6.از مانتو با برش های عمودی استفاده کنید

مطمئنا همه شما میدونید که پوشیدن مانتو هایی که طرح های راه راه عمودی دارند قد رو بلند تر نشون میدن، حالا شاید براتون جالب باشه که بدونید پوشیدن مانتو هایی که برش های عمودی دارند هم همین تاثیر رو بر روی اندام شما می گذارند، پس این بار زمانی که برای خرید مانتو میرید حواستون باشه و سعی کنید مانتو هایی رو بخرید که برش های عمودی دارند به خصوص اگه به دنبال مانتو های بلند هستید، چراکه مانتو های بلند برای خانم هایی که قد بلندی ندارند کمی ریسکی است.

اصول ست کردن برای قد بلند تر دیده شدن

به نظر شما کاربران شایانیوز، با چه ترفندهای دیگه ای میشه کاری کرد که قد بلندتر و کشیده تر دیده شد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: naazaniin_life , saharmoradi.5 , rihadesigne , nirvana.designe

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها