|

خانومی شلوار جین پاچه گشاااد امسال مُده؛ با این مانتوها بپوش و حسابی تیپ بزن!

شلوار جین پاچه گشاد این روزها طرفداران زیادی دارد. بهتر است این شلوار را به همراه مانتوی کوتاه و کفش پاشنه بلند بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد

شلوار جین پاچه گشاد جزو شلوارهای ترند تو سال جدیده و خوبه که هر خانم که عاشق مد و خوش تیپ بودنه از این آیتم تو استایل های روزانه اش استفاده کند.

به گزارش «شایانیوز» خانم های جوان خوبه که از شلوار جین پاچه گشاد برای ست کردن استفاده  کنند البته توجه داشته باشید که این شلوارها با مانتوهای کوتاه و جلو باز بسیار شیک به نظر می رسند. در ادامه توجه شما را به نحوه ست کردن شلوار جین پاچه گشاد جلب می کنیم.

1643472421-T2tcsHcYrgqEJGar

اصول پوشیدن شلوارهای جین پاچه گشاد

مدل‌های جدید شلوار جین پاچه گشاد شامل شلوار جین‌هایی هستند که گشاد بودن آن‌ها از ران‌ها شروع می‌شود و پاچه‌ی پهن و گشاد آن‌ها به صورت کامل کفش‌ها را می‌پوشاند.

رنگ‌های آبی کلاسیک برای شلوار جین گزینه‌های بسیار شیکی هستند که از آبی یخی تا نیلی را شامل می‌شوند. همچنین شلوار جین‌های سفید، طوسی و مشکی برای ماه‌های سردتر و رنگ‌های گرم‌ برای ماه‌های گرم سال بسیار متناسب هستند.

ذکر این نکته هم ضروری است که برخی از افراد معتقدند که این مدل شلوار جین باعث می‌شود لاغرتر به نظر برسیم. اما این باور اشتباه است و شلوار جین پاچه گشاد باعث حجیم‌تر شدن به نظر رسیدن زانو تا باسن می‌شوند.

download

شلوار جین پاچه گشاد با چه مانتویی بپوشیم؟

در مورد پوشیدن مانتو مناسب برای این نوع شلوار جین، بهتر است بدانید که بلندی مانتو باید روی زانو یا بالای زانو باشد تا شلوار فرم لاغر کنندگی خود را به خوبی نشان دهد. همچنین نباید مانتویی که برای شلوار جین پاچه گشاد انتخاب می کنید، خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد.

توصیه می شود هنگام استفاده از شلوارهای پاچه گشاد، از مانتوهای بسیار گشاد و پارچه ای استفاده نکنید. زیرا این مانتوها شلوار شما را گشادتر نشان می دهند. زمانی که شما یک مانتو بلند و گشاد را به همراه یک شلوار جین بپوشید، استایل شما بسیار زشت و نامناسب خواهد بود.

h1cjfnw0photo_2018-10-08_14-44-24

شما می توانید از مانتوهای کوتاه جلو باز استفاده کنید و برای زیر مانتوی خود یک تیشرت فانتزی و یک شال با قواره بزرگ انتخاب کنید. این نوع انتخاب برای استایل شما بسیار زیبا خواهد بود.

هنگام استفاده از شلوارهای جین پاچه گشاد، بهتر است لباس های خود را درون شلوار خود قرار دهید. این کار باعث نشان دادن هرچه زیباتر خط کمر شما می شود. اگر لباس شما بر روی شلوار جین پاچه گشاد قرار گیرد، بسیار نامرتب به نظرمی رسد. انتخاب یک پیراهن اندامی یا مانتو کوتاه، با شلوار جین پاچه گشاد می تواند یک انتخاب بسیار جذاب برای شما باشد.

Screen-Shot-1398-04-31-at-6.07.10-PM-1024x788

قدت کوتاهه؛ جین پاچه گشاد به کارت نمیاد!

هرچه قد بلندتری داشته باشید، شلوارهای جین پاچه گشاد برای شما مناسب تر است. توصیه می شود افرادی که قد کوتاهی دارند از شلوارهای جین پاچه گشاد استفاده نکنند. همچنین این شلوارها برای افرادی که پایین تنه چاقی دارند، توصیه نمی شود. شلوارهای پاچه گشاد برای افراد لاغر اندام، بسیار زیبا و شیک به نظر می رسد.

با شلوار جین پاچه گشاد چه نوع کفشی بپوشیم؟

شلوار جین‌های پاچه گشاد با بیشتر مدل‌های مختلف کفش‌ها از جمله پاشنه‌دار و تخت ست می‌شود. اما برخی کفش‌ها هم برای پوشیدن با شلوار پاچه گشاد مناسب نیستند. برای انتخاب بهترین مورد، سعی کنید کفش خود را با استایل خود ست کنید.

کفش‌های پاشنه‌ بلندی که پاشنه‌ی نازکی دارند را نباید با شلوار جین پاچه گشاد بپوشید زیرا خطر گیر کردن شلوار زیر آن‌ها و افتادن روی زمین وجود دارد. علاوه بر این کفش‌های پنجه باریک هم ظاهر شیک و زیبای شلوار پاچه گشاد را از بین می‌برند. کفش‌های ساده با این شلوارها ظاهر زیباتری دارند.

flat-shoes-with-flare-jeans

با جین پاچه گشاد کفش ورزشی نپوشید!

کفش‌های ورزشی انتخاب مناسبی برای داشتن استایل شیک به همراه شلوار جین پاچه گشاد نیستند. در صورتی که خواستید این مدل شلوار جین را با کفش ورزشی بپوشید سعی کنید شلوار بلندی که کفش را به صورت کامل بپوشاند بپوشید. از پوشیدن کفش‌های بزرگ و رنگی ورزشی اجتناب کرده و کفش‌های کتانی ساده‌ای که رنگ آن‌ها با رنگ شلوار متناسب است را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یاسین ارسالی در

    بسیارعالی مقبول

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها