|

تِرندی ترین تیپای تابستون امسال؛ یِلخی مانتو نپوش اینجوری که میگم بپوش خوشتیپ محل شی

تابستون گرمه ولی در عوض رنگای خوشگل رو هم میطلبه، پس اگه دوسن داری تا هم خوشتیپ و رو مد باشی هم راحت و خنک بپررر تو!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- دیگه داریم میریم تو تابستون و وقتشه که لباس های خنک و صندل های خوشگلمون رو دربیاریم. اما خب برخی از خانوما هم هستن که میخوان خریدی تازه داشته باشن و با مدل و رنگ های ترند شده پیش برن! فکر کنم همه خانوما تو هر سن و سالی اینجوری باشن و حتی شده یه آیتم کوچیک اما هر سال میخرن تا تنوعی در استایل و البته روحیشون به وجود بیاد.

حتما شنیدین که میگن خانوما از خرید خسته نمیشن که هیچ تازه حالشونم باهاش خوب میشه! خب اینی که ما گفتیم دقیقا همونه. اما تو این وضع گرونی لباس ها بهتره که همینجوری یِلخی نریم در مغازه و سعی داشته باشیم تا قبلش چیزایی که میخوایم و لازممون هستش رو اول انتخاب کنیم و بعد بریم دنبالش. الانم که دیگه خانومای بلاگر و استایلیست ها واقعا در این زمینه فعالیت خوبی دارن و موارد خوب و کاربردی یاد میدن، اونم به آسونی! 

245637112_276167174247872_6718461774589322119_n

تابستون گرم ترین فصل ساله که خب لباسشم باید متناسب با خودش باشه. در این قسمت ابتدا سلیقه شما مهمه و بعد رنگ بندی لباس ها که خب پیشنهاد ما بهتون اینه که بیاین و از رنگای شاد و رنگی استفاده کنید و بعد هم دقت زیادی به جنس و مدل پارچه داشته باشی. در ادامه این موارد رو یاد میگیریم!

Untitled

سِت شومیز و شلوار

قبلا شومیز ها تنها برای مهمونی ها اغستفاده میشدن چرا که کوتاه و مجلسی بودن اما حالا سبک شومیز دو حالت شده و هم میشه مجلسی خرید و هم مدل مانتویی. شومیز مانتویی قدی متوسط رو به کوتاه دارد که برای گرما بهترزین انتخاب میتونه باشه چرا که خنک و نرم و راحته و البته دست و پا گیر نیست. 

شومیز همراه با شلوار ستش که ترجیحا باید گشاد و آزاد باشه برای تابستون عالیه جوری که شما خانومِ زیبا هم میتونین باهاش راحت و خنک باشین و هم ترند و رو مُد.

Untitled

پوشیدن رنگای پاستیلی

پاستلی‌ها نمادی از سبکی، آرامش و لطافت‌اند و بیشتر در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این رنگ ها همون رنگایی هستن که روزمره میبینیم اما میزان زیادی توشون سفید داره و به همین دلیل به رنگی جدید و ناز تبدیل میشن. پاستیلی ها برای مانتو بسیار بسیار جذاب میشن اما اگه طرفدارای رنگای خنثی هستید هم میتونید برای کیف و کفش و شال و روسری از رنگای پاستیلی استفاده کنید.

سِت مانتو شلوار های پاستیلی هم به شدت دلبر هستند و شما رو در هر جمعی که باشید خاص و متفاوت از بقیه نشون میدن.

Untitled

اورال های خنک و رنگ روشن

اورال ها سرهمی هایی هستند که مخصوصااا برای مسافرات درجه یکن! اینجووری که هم راحته راحتی و باد میخوری و هم خوشگل و تر و تمیز. اورال رو میتونی با یه شومیز یا مانتو خنک با یه ترکیب رنگی که به هم بیان ست کنین و زیبا ترین شید. اورال هم با کتونی جذابه و هم با صندل، پس دستتون هم در این زمینه بازه.

Untitled

سِت بلوز دامن بپوش

ست بلوز دامن رو وقتی دیدین احتمالا گفتین این که به درد بیرون پوشیدن نمیخوره! نه عزیز من! این مدل بلوز و دامن هم کاملا پوشیده و مناسب بیرون هستش و هم خوشگل و ساده. و به همون دلیل سادگیشه که میشه بیرون از خونه هم پوشید و گل منگلی و چین های مجلسی نداره.

unknown_279927001_2968555640109790_4872078226206203267_n

شلوار بگ و مانتو گُشاد 

شلوار ها نیز همانند مانتو ها تغییرات زیادی کردن و حالا کلی مدل خوشگل هستش که هم گشادن و هم تنگ، میتونین انتخاب کنین و بسته به استایل و خواسته و اندامی که دارید سِت بزنید. شلوار هایی مثل بگ، مام استایل، مام فیت، بوت کات، اسکینی و... وجود دارن که بین این ها ها شلوار بگ طرفداران بسیاری داره .

این سبک شلوار هم میتونه جین باشه و هم پارچه ای اما مدل جینش بیشتر باب پسنده خانومای جَوون هستش و همراه با مانتو گشاد جذابیتی خاص برای شما خواهد داشت..

Untitled

مانتو عَبایی و صندل

مانتو عبایی به مانتو هایی گفته میشن که سر تا سر هستن و بلند. این مدل هم میتونه جلوش باز باشه و هم کاملا بسته باشه مثل یه پیراهن بلند. مانتو عبایی همراه با صندل ظاهری شیک رو میتونه براتون داشته باشه که اگه از رنگ های روشن مثل نسکافه ای و نود هم استفاده بشه دیگه نور علی نور میشه.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

نویسنده: شبنم فرزین پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها