|

یه استایل همه چی تموم با مانتو اداری شیک؛ یه کفش تَق تقی هم بزن تنگش دِ برو که رفتیم

خانوما اغلب برای ساخت یه استایل جذاب با مانتو اداری با مشکل مواجه میشن. اینجا قراره هر چی راجع به مانتوهای اداری نیازه واستون توضیح بدیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین انواع مانتو، مانتو اداریه که این روزا در طرح و رنگ های مختلف دیده میشه. این نوع مانتو به این خاطر که برای فضای کار استفاده میشه، می بایست یه ظاهر متناسب با محیط و در عین حال دارای پوشیدگی براساس عرف جامعه رو دارا باشه. به همین دلیل مانتوهای اداری همیشه جوری دوخته میشن که مناسب ارگان های دولتی و فضاهای  اداری باشن. 

علاوه بر این چون مانتوهای اداری مدت طولانی باید تن کارکنان باشن، نیاز به یک طراحی ساده با ظاهر نه چندان پیچیده و دکمه های آنچنانی داره تا آرامش فرد رو از بین نبره. به همین خاطر اگه قصد دارین یه استایل راحت داشته باشین که بعد از گذشت مدت کم شما رو خسته نکنه، از مانتوهایی که هم پارچه ساده و هم دکمه های راسته دارن، استفاده کنین. در ادامه قصد داریم یه استایل مناسب و شیک رو به همراه مانتو اداری به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

aderanform_1644167161_1.jpg0125.jpg0125

پارچه مناسب و جذاب برای مانتو اداری

از اونجایی که ادارات زیادی وجود داره که بسته به نوع کار و میزان تحرک، باید درباره سبک پوشش کارکنان تصمیم گرفت پس دسته بندی های مانتو اداری نیز بی نهایت هستن و باید با توجه به نیازی که دارین، نسبت به انتخاب اونا اقدام کنین. پارچه های بسیاری هم تاکنون واسه مانتوهای اداری طراحی و وارد بازار شدن که معمولا محبوب ترین اونا پارچه های آهارداره.

در واقع هر چی از پارچه های شَق و رَق واسه مانتوهای رسمی استفاده کنین، جذابیت ظاهری بیشتری هم به استایلتون خواهید بخشید. از میون پارچه های آهاردار هم محبوب ترین نوع پارچه کتان و فاستونی به شمار میاد که زیبایی دوچندانی به مدل مانتو میده.

mantoedari.form
عکس از صفحه mantoedari.form
anil_shoop
عکس از صفحه anil_shoop
pushake.shamimeyas
عکس از صفحه pushake.shamimeyas

با این کفشا دیگه چیزی واسه اداره کم نداری!

اگه میخواین یه استایل شیک همراه با مانتو اداریتون بسازین، بهترین راه استفاده از کفش پاشنه بلنده که اغلب خانما ترجیح میدن واسه هر مکانی حتی جاهای رسمی هم از این سبک کفشا کمک بگیرن. البته بستگی داره که سرکار چقد پیاده روی دارین و در صورتی که فعالیتتون در اداره خیلی زیاده، از کفش های پاشنه کوتاه یا تخم مرغی استفاده کنین. با این کار هیچ گاه احساس خستگی نمیکنین و در عین حال یه تیپ فوق العاده واسه اداره خواهید داشت.

manto.form
عکس از صفحه manto.form
manto.form
عکس از صفحه manto.form

مانتو اداری شیک باید چطوری باشه؟

یکی از انواع مانتوها که اغلب به صورت ساده و خوش فرم دوخته میشه و برای اغلب ادارات رسمی مناسبه، مانتو با یقه انگلیسی یا مدل بدون یقه است. یقه انگلیسی به دلیل برخورداری از ظاهر زیبا، خیلی فرم شیکی به استایل شما می بخشه. علاوه براین اگه دنبال مانتوهای خیلی رسمی هستید، مانتو با دکمه های ساده بهترین گزینه است که در کنار ظاهر خاص و جذاب، هیچ گاه قدیمی نمیشه.

البته در بعضی از ادارات رسمی از مانتوهای ساده چهار یا شش دکمه هم استفاده میکنن که طبیعتا از حالت رسمی بودنش کم میکنه، ولی بی تردید تمام این موارد بسته به محل کار شما داره.

IMG_6718-533x800

manto__esteghbal
عکس از صفحه manto__esteghbal
anil_shoop
عکس از صفحه anil_shoop

با این رنگا تو هر فصلی شیک و خاص به نظر بیا!

یکی از نگرانیای خانوما موقع انتخاب مانتو اداریِ شیک، رنگ اونه و باید در درجه اول مثل بقیه موارد براساس نوع شرکتی که قصد دارین در اون کار کنین و پس از اون سلیقه و البته رنگ پوستتون نسبت به انتخاب بهترین مورد اقدام کنین. اگه میخواین یه مدل شیک واسه مانتو اداری انتخاب کنین پس حسابی خوش شانسین؛ چون میتونین از رنگ های متنوع بدین منظور استفاده کنین.

همچنین برای خانومایی که دوست ندارن سر کار یکنواخت به نظر بیان، از رنگای مختلف بسته به فصلی که در اون قرار دارین، میتونین بهترین رنگ رو برای مانتوتون انتخاب کنین. مثلا اگه تو فصل تابستون هستین، از رنگای گرم و روشن کمک بگیرین تا گرمای هوا چندان کلافتون نکنه. علاوه بر این واسه فصل زمستون از رنگ های تیره تر مثل رنگ مشکی، سرمه ای و آبی درباری استفاده کنین.

manto.form
عکس از صفحه manto.form
vaziri_land
عکس از صفحه vaziri_land
manto.form
عکس از صفحه manto.form

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها