|

اصول شیک پوشی

گرمایی هستی و از تابستون گریزون؟ با این مانتوهای گشاااد از گرما جهنمی خلاص شو

مانتو

اگه گرمایی هستید و از تابستون گریزان با رعایت یه سری نکات توی استایلتون میتونید راحت تر گرمای هوا رو تحمل کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگه کمی دقت کنید مطمئنا صدای پای تابستون میشنوید چه بخوایم چه نخوایم کمتر از سه روز دیگه باید برای همیشه با بهار 1401 خداحافظی کنیم و خودمون برای خوشامدگویی به تابستان سوزانش آماده کنیم. تابستون در کنار همه زیبایی هایی که داره سختی هایی هم داره که باعث میشه این فصل جذاب برامون غیرقابل تحمل بشه. یکیش همین گرمای طاقت فرسا که باعث شده خیلیا تابستون خوشگل و خوش آب و رنگ دوست نداشته باشن طوری که وقتی پاییز میشه میگن آخیییش راحت شدیم. حالا به نظرتون چه کار کنیم که تابستون بیشتر دوست داشته باشیم و بتونیم گرمای هوا رو تحمل کنیم؟

یه بخشی از گرما که واقعا اجتناب ناپذیرِ بالاخره ما داریم وارد گرم ترین فصل سال میشیم اما با رعایت یه سری نکات میشه راحت تر تحملش کرد. مثلا اینکه توی این فصل با لباسای تنگ و تیره خداحافظی کنیم. به عنوان مثال به جای شلوار جین اسکینی شلوار بگ یا جین راسته بپوشیم یا به جای مانتوی مشکی مانتوهای رنگ روشن تن بزنیم.

اگه شما هم از گرمای تابستون فراری هستید و نمی دونید چه بپوشید که کمتر گرما رو حس کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید اینجا قراره 7 تا استایل خنک بهتون معرفی کنیم.

شومیز مانتویی + شلوار راسته + صندل

این روزها شومیزها در انواع و اقسام مختلف با رنگ ها و مدل های متنوع در بازار موجود هستند. شما میتونید به جای مانتو از شومیز های بلند نخی استفاده کنید. یه شلوار راسته و صندل هم بزنید تنگش و یه استایل جذاب و شیک برای خودتون بسازید اینجوری کمتر گرما رو حس می کنید.

شومیز مانتویی + شلوار راسته + صندل

مانتوی جلو بسته + شلوار بگ پارچه ای + صندل

شلوار بگ که معرف حضور هست؛ شلوارهای سر تا سر گشادی که در قسمت کمر کش دارن. اگه به دنبال یه استایل راحت و غیر رسمی برای روزهای گرم تابستون هستید شلوار بگ بهترین گزینه است. این شلوارها رو با مانتوهای جلو بسته و صندل ست کنید و یه حس و حال خوب به خودتون هدیه بدید.

مانتوی جلو بسته + شلوار بگ + صندل

مانتوی پانچ + شلوار راسته + کفش پاشنه بلند

پانچ مانتوهای جلو باز گشادی هستند که در جنس های مختلف در بازار موجود می باشند. پانچ ها برای تمام فصول سال مناسبند پانچ های حریر و نخی برای فصل های گرم سال و پانچ های بافتنی و ضخیم در زمستان قابل استفاده می باشند. اگه میخواین برای تابستون یه تیپ رسمی بزنید میتونید پانچُ با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند ست کنید.

مانتوی پانچ + شلوار راسته + کفش پاشنه بلند

شومیز مانتوی + شلوار مام استایل + کتونی

 مام استایل به شلوار هایی گفته میشه که فاق بلندی دارن تا حدی که روی شکم و پهلو را می پوشاند و تا بالای ناف میاد. این شلوارهای محبوب در بخش هایی به صورت مخروطی میشن به این شکل که قسمت بالایی گشادِ و قسمت مچ پا تنگ تر میشه، البته کمی! برخی مدل های مام استایل هم هستند که حالت راسته دارن. شلوار مام استایل انتخاب مناسبی برای روزهای گرم تابستونِ البته برای تابستون شلوارهای پارچه از شلوارای جین بهترن اما اگه دوست دارید جین بپوشید مام استایل گزینه مناسبی است. برای بقیه آیتم ها هم میتونید سراغ شومیز مانتویی و کتونی برید.

شومیز مانتویی + شلوار مام استایل + کتونی

وست و شومیز + شلوار واید لگ + کتونی

واید لگ به شلوار هایی گفته میشه که روی کمر و باسن فیت هستن و گشادی ندارن اما در قسمت ران و زانو و دمپا گشاد میشن. تفاوت شلوار واید لگ با بگی رو میشه در آزادی بیشتر دمپا دونست. واید لگ چیزی بین دامن شلواری و شلوار بگی است. این شلوارها هم، به خاطر گشادی توی تابستون خیلی به کار می یان. اگه میخواین یه استایل جدیدُ تجربه کنید شلوار واید لگ با وست و شومیز و کتونی ست کنید.

وست و شومیز + شلوار واید لگ + کتونی

مینی اسکارف + شومیز مانتوی + شلوار پارچه ای

مینی اسکارف روسری های کوچولو موچولویی هستند که این روزها حسابی مد شدن و کلی هم طرفدار پیدا کردن. توی تابستون برای رهایی از گرما میتونید به جای روسری های قواره بزرگ با مینی اسکارف ها تیپ بزنید. اگر فکر می کنید با مینی اسکارف معذب هستید میتونید از یقه حجاب استفاده کنید. مینی اسکارف به همراه شومیز مانتویی و شلوار پارچه ای گزینه مناسبی برای استایل های روزمره است.

مینی اسکارف + شومیز مانتویی + شلوار پارچه ای

ست شومیز و شلوار + صندل

ست شومیز و شلوار یه گزینه مناسب برای روزهای گرم تابستونِ که هم به دردِ استایل روزمره میخوره هم برای مهمونی ها خوبه. برای استایل روزمره میتونید سراغ مدل های ساده برید برای مهمونی هم میتونید مدل هایی که کار شده هستنُ انتخاب کنید. برای استایل روزمره میتونید از صندل های تخت استفاده کنید اما برای مهمونی بهتره از صندل های پاشنه دار استفاده کنید.

ست شومیز و شلوار + صندل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها