|

یه استایل آبی حساب شده

عشقه رنگ و استایل آبی داری؟ اول بشناسش بعد برو تو نخ مانتو شلوار و یه تیپ ناااب بساز

if you like Blue color use it correctly on your style

برای راحتی شما چند نمونه از انواع استایل ها با رنگ آبی را به اشتراک می گذاریم و امیدواریم که بتوانند در ایده برداری حسابی به کار شما بیایند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتا اگر تا به حال به رنگ آبی عمیقا فکر نکرده باشید مطمئنا این رنگ برای شما هم یادآور آسمان و دریاست، اما برای اون دسته از افرادی که خیلی به این رنگ علاقه دارند آبی به معنی، الهام، اعتماد، وفاداری، آرامش، اطمینان، ثبات،  ایمان، شجاعت و فداکاری است. آبی نمادی از طبیعتِ شفا بخش آب و قدرتِ دریاهای طوفانی است و برای همین هم هست که آبی یکی از تاثیر گذار ترین رنگ ها به شمار می رود.

چطور+با+آبی+تیپ+بزنیم

تاثیر رنگ آبی بر بدن؟

مطمئنا همه ی شما بارها و بارها شنیده اید که می گویند رنگ لباسی که می پوشید می تواند بر وضعیت بدنی شما تاثیر بگذارد با این اوصاف این رنگ زیبا چگونه می تواند بر وضعیت بدنی ما تاثیر گذار باشد؟ همان طور که قبل تر هم اشاره کردیم آبی نمادی برای آرامش و اعتماد است اما چرا؟ در واقع آبی باعث کاهش ضربان قلب، فشار خون و حتا دمای بدن می شود. از طرفی دیگر برخی بر این باورند که رنگ آبی نه تنها می تواند تنفس ما را کنترل کند بلکه می تواند بر غده هیپوفیز نیز تاثیر بگذارد و الگوهای خواب ما را دستخوش تغییر کند.

چطور با آبی تیپ بزنیم

چگونه می توان از رنگ آبی در پوشش خود استفاده کرد؟

یکی از جالب ترین مزیت های رنگ آبی این است که می توان از این رنگ هم در استایل ها و پوشش های سنتی استفاده کرد و هم در استایل های به روز و روی بورس. مزیت قابل توجه دیگر آن این است که آبی طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل می شود و بنابراین شما می توایند با خیال راحت هر تناژی را که می پسندید انتخاب کنید؛ و نهایتا مزیت سوم آن هم اسن است که هرچند در دسته ی رنگ های سرد به حساب میاد اما می توانید آن را به راحتی با انواع و اقاسم رنگ های دیگر ست کنید، تقریبا ست کردنی با رنگ آبی به اندازه ست کردن با رنگ های خنثی آسان و بی دردسر است.

چه رنگ هایی را و چگونه می توان با رنگ آبی ست کرد؟

به گزارش شایاینیوز، اگر شما به این رنگ علاقه داشته باشید گزینه های زیادی برای ست کردن دارید به این ترتیب که:

از رنگ های مکمل استفاده کنید

برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که رنگ های مکمل به رنگ هایی گفته می شود که در چرخه ی رنگ ها در مقابل یک دیگر قرار دارند و برای آبی شما می توانید از هر یک از رنگ های ارائه شده در زیر به عنوان رنگ مکمل استفاده کنید اما به خاطر داشته باشید که برای بهره منید از مزیت تضادِ رنگ های مکمل بهتر است که یکی از رنگ ها را فقط به عنوان بخش کوچکی از کل استایل خود استفاده کنید.

1

از رنگ های سرد دیگر استفاده کنید

آبی در دسته ی رنگ های سرد قرار دارد با این اوصاف اگر شما به دنبال سبکی از پوشش هستید که بسیار ملایم و آرامش بخهش باشد پیشنهاد می کنیم که از همنشینی دیگر رنگ های سرد در کنار رنگ آبی نهایت استفاده را ببرید که به طرز باور نکردنی ای آرامش بخش خواهد بود.

2

مونوکروم بپوشید

اتفاقا این روز ها استایل های مونوکروم حسابی طرفدار پیدا کرده است و ترند به حساب می آید و استایل مونوکروم به معنی آن است که از نسخه های روشن تر و تیره تر یک رنگ در پوشش خود استفاده کنید. خب همان طور که قبل تر هم اشاره کردیم آبی از آن دست رنگاهایی است که طیف گسترده ای دارد بنابر یان برای یک پوشش مونوکروم کاملا کاربردی به حساب می آید.

3

از رنگ های هم خانواده استفاده کنید

قطعا شما هم در بچگی با مداد رنگی هایتان سعی می کردید تا رنگ هیا جدید ابداع کنید و متوجه شده اید که وقتی سبز و زرد را با یکدیگر ترکیب می کنید رنگ آبی را به شما می دهند، بنابراین می توانیم بگوییم که یان رنگ ها هم خوانواده به حساب می آیند و در نتیجه می توانند در کنار هم بسیار زیبا به نظر برسند.

4

از رنگ های خنثی استفاده کنید

مسلما خودتان به خوبی می دایند که تمامی تناژ آبی می توانند با رنگ های خنثی ترکیبی زیبا و چشم نواز ایجاد کنند که جذابیت بصری استایل شما را افزایش می دهند.

5

استایل های مناسب با رنگ آبی:

برای راحتی شما ما چند نمونه از انواع استایل ها و پوشش ها با رنگ آبی را با شما به اشتراک می گذاریم و امیدواریم که بتوانند در ایده برداری حسابی به کار شما بیایند.

چطور+با+آبی+تیپ+بزنیم

چطور با آبی تیپ بزنیمچطور با آبی تیپ بزنیمچطور با آبی تیپ بزنیمچطور با آبی تیپ بزنیمچطور با آبی تیپ بزنیمچطور با آبی تیپ بزنیمچطور با آبی تیپ بزنیمچطور با آبی تیپ بزنیم

عکس ها از صفحات: shahrzad.style , maryam_shbnd , mim.moda , cameronzigzal.women , dermond.collection

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها