|

اصول ست کردن با آبی کاربنی

خسته نشدی از مانتو شلوارهای یه رنگ و تکراری؟ بیا با آبی کاربنی غوغا به پا کن

در بین تمامی رنگ های چرخه ی رنگ تناژ های آبی از آرامش بخش ترین رنگ ها هستند و در بین تمامی اونها هم آبی کاربنی یکی از محبوب ترین هاست.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در بین تمامی رنگ های پالت چرخه ی رنگ تناژ های مختلف آبی از آرامش بخش ترین رنگ ها هستند، و در بین تمامی تناژ های آبی، آبی کاربنی یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین رنگ هاست به خصوص در  آسیا. این رنگ علاوه بر این که خیلی تندِ و توی چشم ولی همچنان در دسته ی رنگ های سرد به حساب میاد و به همین خاطر هم باعث القای احساس آرامش میشه.

ویژگی های رنگ آبی کاربنی چیست؟

همون طوری که اشاره کردیم آبی کاربنی هم درست ماننده بقیه ی تناژهای آبی در دسته ی رنگ های سرد قرار می گیره. شاید براتون جالب باشه بدونید که رنگ آبی می تونه با کاهش متابولیسم و کاهش استرس و اضطراب برای سلامت بدن و مغز مفید باشه. به علاوه برخی از تحقیقات صورت گرفته بر این باورند که این رنگ می تونه با تاثیر بر هورمون های بدن باعث فعال شدن مغز و افزایش هوشیاری بشه.

اصول ست کردن با رنگ آبی کاربنی

آبی کاربنی نماد چه چیزی است؟

به طور کلی آبی معمولا به عنوان نمادی برای اعتماد، وفاداری، هوش، اعتماد به نفس و صداقت به حساب می آید اما اگر بخوایم خیلی تفکیک شده بگیم که آبی کاربنی نماد چه ویژگی هایی است، دانش، قدرت و جدیت مواردی هستند که باید حتما بهشون اشاره کنیم.

از رنگ آبی کاربنی در پوشش خود چطور استفاده کنیم؟

به گزارش شایانیوز، احتمالا با وجود همه ی این تفاسیر حالا براتون سوال شده که خب چطور میشه این رنگ بی نظیر و قدرتمند رو به استایل خودمون اضافه کنیم؟ موضوعی که باید به اون توجه داشته باشید اینه که با توجه به محبوبیت این رنگ در بین تمامی مردم جهان راحت ترین کار برای شما اینه که خوب به اطرافتون نگاه کنید اون وقت می تویند به سادگی با الهام از طبیعت و بناها و آثار استایل خودتون رو بسازید. برای مثال اگر دقت کرده باشید خیلی وقت ها در طراحی گنبد مساجد از رنگ آبی کاربنی استفاده شده و یا یکی از جذاب ترین جلوه های دیده شده از آبی کاربنی پر های محسور کننده ی طاووس هستند.

اصول ست کردن با رنگ آبی کاربنی

به هر حال ممکنه که این کار برای شما کمی سخت باشه به همین خاطر به خوندن ادامه بدید که ما براتون کلی ایده ی خوب داریم.

1.آبی کاربنی با مشکی

مسلما مثل هر رنگ دیگه ای ترکیب آبی کاربنی با مشکی خیلی جذاب و گیرا میشه. اگر شما دنبال یه تیپ و استایلی هستید که خیلی سنگین و رسمی باشه اما همچنان رنگ هم توش دخیل باشه هیچ گزینه ای بهتر از ترکیب مشکی و آبی کاربنی وجود نداره.

اصول ست کردن با رنگ آبی کاربنی

2.آبی کاربنی با سفید

سفید از اون رنگ هاییه که در کنار تمامی رنگ ها خوب میشه اما با بعضی از رنگ ها بیشتر خوب میشه، آبی کاربنی هم یکی از اونهاست. همنشینی آبی کاربنی و سفید در استایل شما کانترستی رو ایجاد می کنه که هم چشمنوازه و هم جذاب.

اصول ست کردن با رنگ آبی کاربنی

3.آبی کاربنی با کهربایی

درسته که این رنگ خودش به قدر کافی توی چشم هست اما اگر دوست دارید که رنگ بیشتری به تیپتون اضافه کنید و بیشتر بدرخشید بهتره که کمی کهربایی، یا همون زرد مایل به نارنجی به استایلتون اضاف کنید، اون وقت خواهید دید که چطور توی هر جمعی خواهید درخشید.

اصول+ست+کردن+با+رنگ+آبی+کاربنی

4.آبی کاربنی با نارنجی

رنگ دیگه ای که درکنار آبی کاربنی خیلی جذاب و دلبر میشه خود نارنجی است. ترکیب نارنجی و آبی کاربنی از اون دست ترکیب رنگ هایی است که عی رغم پر رنگ و لعاب بودنش برای ما ایرانی ها حسی آشنا و قدیمی داره، احتمالا دلیلش هم اینه که بارها و بارها در آثار و بناهای قدیمی شاهدشون بویدم.

اصول ست کردن با رنگ آبی کاربنی

5.آبی کاربنی با آبی

اگر از استایل های مونوکروم خوشتون میاد که آبی به خاطر طیف گسترده ای که داره دست شما رو برای انتخاب حسابی باز می گذاره اما حتا اگر دوست ندارید که تیپ مونوکروم بزنید باز هم می تونید توی استایلتون یک یا دو آیتم رو به آبی ای با تناژ روشن تر اختصاص بدید و به عنوان رنگ سوم هم می تیوند از سفید و یا مشکی استفاده کنید؛ مخصوصا سفید که اتفاقا جذابیت بصری خیلی زیادی رو ایجاد میکنه.

اصول ست کردن با رنگ آبی کاربنی

6.آبی کاربنی با طوسی

همون طوری که می دونید طوسی هم یکی دیگه از رنگ های خنثی ایست که تقریبا با همه ی رنگ ها به راحتی وزیبایی هرچه تمام تر ست میشه؛ اما چیزی که در رابطه با ترکیب و همنشینی این رنگ با آبی کاربنی وجود داره اینه که بر خلاف اغلب ست ها ظاهری مدرن و فشن به مشا می ده که اگر از طرفدار های تییپ و استایل های روز و فشن طور هستید قطعا ازش خوشتون خواهد اومد.

اصول ست کردن با رنگ آبی کاربنی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه رنگ های دیگه ای رو میشه با آبی کاربنی ست کرد تا یه استایل شیک و درجه یک داشته باشیم؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحه: maryam_shbnd

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها