|

اصول خاص پوشی

دوست داری خاص و یکی یِدونه باشی؟ مانتو شلوارت و این طوری انتخاب کن که عجیب می ترکونه

استایل خوب داشتن چیزیه که باید براش وقت بگذاری و پرو کنی و از همه مهم تر خلاقیت به خرج بدی و البته که جسارت داشتن هم خییییلی مهمه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استایل خوب داشتن چیزیه که باید براش وقت بگذاری و پرو کنی و از همه مهم تر خلاقیت به خرج بدی. البته که یک سری نکته ها و ترفندهای ساده وجود دارند که باعث میشند استایل شما شیک و بی نقص به نظر بیان اما قبل از اون باید برای داشتن یک ظاهر منحصر به فرد انتخاب های هوشمندانه و البته گاها جسورانه داشته باشید.

همنشینی مناسب رنگ ها، استفاده از پارچه های طرح داری که خیلی عمومیت ندارند و یا حتا مدل مانتو شلوار هایی که جلوه ی خاص و متفاوت دارند اینا همگی به شما کمک می کنند تا ظاهر خودتون رو یه جوری بسازید که کسی نتونه ازتون چشم برداره و مثل یک ستاره همیشه در حال درخشش باشید.

حالا سوالی که ممکنه براتون ایجاد بشه اینه که چطور میشه به همچین استایلی دست پیدا کرد؟ قبل از هر چیزی همون طور که بهش اشاره کردیم پرو کردنه که مهمه. اگر شما دنبال یه استایل شخصی و تیپ خاص و چشم نوازید هیچ چیز مثل پرو کردن زیاد نمی تونه بهتون کمک کنه تا ببینید دقیقا چه رنگ و چه مدلی بهترینِ شما رو به نمایش می گذاره.

به گزارش شایانیوز، اما از اونجایی که ممکنه برای شروع به ایده و کمی هل دادن نیاز داشته باشید ما براتون چند تا ایده ی خوب داریم که می تونه کمکتون کنه. با این ست هایی که ما بهت میگیم مطمئن باش که می ترکونی.

1.رنگ هایی که گرون قیمت و خاصن

یک سری از رنگ ها هستند که استفاده از اون ها باعث میشه استایل شما لوکس تر و شیک تر به نظر بیاد مثل کرم، یک سری از رنگ های دیگه هم هستند که علی رغم زیبایی بیش از اندازشون خیلی عمومیت ندارند مثل زیتونی، با این اوصاف حتما می تونید تصور کنید که همنشینی کرم و زیتونی تا چه اندازه استایل شما رو خاص میکنه.

اصول خاص پوشی

2.رنگ هایی که نیاز به شهامت دارند

یک سری از رنگ های دیگه هرچند که خیلی پرطرفدار هستند اما دقیقا چون خیلی توی چشمن و ست کردن باهاشون کار سخت و ریسکی به حساب میاد، معمولا در پوشش افراد استفاده نمیشه، اما شما می تونید با هوشمندی تمام با استفاده از همین رنگ ها یه تیپ ناب بزنید و بدرخشید. یکی از بهترین گزینه ها سبز و سرخابی است. سرخابی رنگیه که همیشه مورد استقبال خانم ها قرار می گیره و سبز هم علاوه بر زیبایی اش الان جزو رنگ های ترند 1401 به حساب میاد.

اصول خاص پوشی

3.استایل هایی که کمتر دیده میشند

معمولا اکثر افرادی که شما تو خیابون ها می بینید استایل کژوال دارند اما واقعیت اینه که خیلی با زیر و بم این سبک از پوشش آشنایی ندارند. یکی از مهمترین ویژگی های این سبک اینه که هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود نداره، پس شما می تونید برای خاص تر شدن از پوشش هایی استفاده کنید که المان های مردونه دارند اما همچنان ظرافت شما رو حفظ می کنند، مثل کت شلوار و شومیز.

اصول خاص پوشی

4.پارچه هایی طرح داری که خاصن

پوشیدن پارچه های طرح دار کار شما رو برای ست کردن کمی سخت میکنه اما در عوض می تونند به طرز باور نکردنی ای استایل شما رو خاص و شیک کنند. یکی از بهترین طرح هایی که اتفاقا هم خیلی کمیاب و درجه یکه، پارچه های طرح پوست ماری هستند. این طرح پارچه ذاتا گرون قیمت به نظر میرسه و باعث میشه استایل شما رو خیلی خاص کنه.

اصول خاص پوشی

5.انواع سنتی و محلی

پیراهن ها، مانتو ها و انواع و اقسام لباس های سنتی و طرحدار محلی به راحتی کاری می کند که شما با ورود به هر مکانی مثل یک ملکه توجه ها رو به خودتون جلب کنید؛ البته مطمئنا همون طور که خودتون حدس زدید، باید برای پوشیدن این سبک از لباس ها استایل خودتون رو حسابی زیر و رو کنید.

اصول خاص پوشی

عکس ها از صفحات: dermond.collection , itisnewsha.s , mim.moda , parastoo__fallahi , soka_collection

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها