|

اصول ست کردن با مانتو سفید

مانتو سفید خوده خوووده خوشگلیه ولی به شرط اصولش؛ چه بلند چه کوتاه اینجوری ست کن

همیشه برای اینکه بتونیم تیپ و ظاهری درجه یک داشته باشیم، مهم تر از همه درست خرید کردن و درست سِت کردن است؛ گرون خریدن همیشه راه حل نیست.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همیشه برای اینکه بتونیم تیپ و ظاهری درجه یک و شیک داشته باشیم، از گرون خرید کردن خیلی مهم تر اینه که درست خرید کنیم تا بتونیم با رعایت یک سری اصول لباس هامون رو به زیبایی ست کنیم و یک استایل بدون نقص داشته باشیم. حالا یک سری از آیتم ها از اهمیت بیشتری برخورداند مثل مانتو، به خاطر اینکه جزو اصلی استایل به حساب میاند و خیلی هم توی چشم هستند و اگر شما بهشون بی توجه باشید خیلی راحت می تونند از زیبایی تیپ شما کم کنند.

برای همه ی آیتم های یک سری گزینه ها وجود داره که هم خیلی شیک و عالین و هم نسبتا کم ریسک و مطمئن، یکی از این گزینه ها برای مانتو رنگ سفیده. مانتوهای رنگ سفید نسبت به بقیه رنگ ها کلی مزیت دارند که باعث میشه اون ها تبدیل به یک گزینه ی خوب و هوشمندانه بشند.

مزیت های مانتو سفید چیست؟

اولین مزیت انتخاب رنگ سفید برای مانتو اینه که با گرم شدن هوا رنگ روشن مانتو شما می تونه خیلی توی جذب گرما و نور خورشید موثر باشه و به همین خاطر هم هست که همیشه رنگ سفید جزو ترندهای بهار و به خصوص تابستون به حساب میاد.

مزیت دیگه ی مانتو های سفید رنگ اینه که به خاطر خنثی بودن رنگ سفید ست کردن باهاش فوق العاده راحته و شما می تونید با خیال راحت اون رو با بقیه ی لباس ها و اکسسوری هاتون ست کنید و چند تا استایل متفاوت بسازید، به این ترتیب به طرز غیر قابل باوری در هزینه هاتون هم صرفه جویی می کنید.

اصول ست کردن با مانتو سفید

بسومین دلیلی که می تونه هر خانم خوش سلیقه و هوشمندی رو مجاب کنه که یه مانتو سفید تو کمدش داشته باشه اینه که، یک سری از رنگ ها به خاطر ذاتشون باعث میشند که استایل شما گرون تر و لوکس تر به نظر بیاد به این ترتیب برای وقتایی که می خواید خیلی شیک و خاص باشید خیلی کاربردیند و سفید دقیقا یکی از همن رنگ هاست. اگر دوست دارید بدویند که دیگه چه رنگ هایی می تونند استایل شما رو گرون قیمت تر کنند حتما اینجا کلیک کنید تا ما بهتون بگیم.

و به عنوان آخرین حسن مانتو سفید این رو هم بگیم که لزوما شما نباید تیپ و استایلی خیلی رسمی با مانتو سفید داشته باشید، رنگ سفید انقدر دست شما رو باز میگذاره تا هر جور که دلتون می خواد تیپ بزنید، اسپرت، رسمی یا کژوال بودنش به سلیقه خودتون بر می گرده.

با مانتو سفید چطور تیپ بزنیم؟

و اما نهایتا مهم ترین سوالی که احتمالا از اول تا به الان ذهن شما رو به خودش مشغول کرده اینه که چطور می تونیم از این رنگ مانتو تو استایلمون استفاده کنی تا جلوه ی خوبی داشته باشه؟! خب همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم سفید یک رنگ خنثی است و به همین دلیل هم شما می تویند اون رو با تمامی رنگ هیا موجود در چرخه رنگ ها ست کنید بدون هیچ محدودیتی. چیزی که باید بهش توجه داشته باشید اینه که آیتم های دیگه رو هم راستا و هم خوان انتخاب کنید و انقدر گزینه هاتون رو شلوغ انتخاب نکیند تا زیبایی و سادگی مانتو سفید رنگتون به چشم نیاد.

با همه ی این اوصاف اگر ایده ای ندارید که چطور با مانتو سفید برای خودتو یه تیپ و استایل شیک بسازید ما در ادامه یک سری ایده ی خیلی خوب داریم که مطمئنا به کارتون خواهند اومد.

اصول ست کردن با مانتو سفیداصول ست کردن با مانتو سفیداصول ست کردن با مانتو سفیداصول ست کردن با مانتو سفیداصول ست کردن با مانتو سفیداصول+ست+کردن+با+مانتو+سفیداصول ست کردن با مانتو سفیداصول ست کردن با مانتو سفیداصول ست کردن با مانتو سفیداصول ست کردن با مانتو سفیداصول ست کردن با مانتو سفیداصول ست کردن با مانتو سفید

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته هایی رو باید هنگام پوشیدن مانتو سفید رعایت کرد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها