|

اصول شیک پوشی

7 استایل محبوب دخترونه با مانتو شلوار اسپرت و رسمی؛ خوشگلی خوبه ولی شرط داره

مانتو

خوشتیپی یه فرآیندِ یعنی مجموعه ای از آیتم ها باید در کنار هم باشن تا شما به خانمی خوش لباس و خوش پوش تبدیل شید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لطفا همین حالا برید در کمد لباستون باز کنید؛ مطمئنم که خیلیاتون یه عالمه لباس پوشیده نشده دارید با این اوصاف بازم وقتی میخواین جایی برید اولین چیزی که به ذهنتون میرسه اینِ که چی بپوشم اغلب هم جوابی برای سوالتون ندارید. به نظرتون عجیب نیست با این همه لباس بازم درگیر این سوال هستید؟

به نظر من که عجیب نیست. میدونید چرا؟؟؟ درستِ که شما یه عالمه لباس دارید اما مشکل اینِ که نمیدونید چی رو با چی باید بپوشید در واقع اصول ست کردن رو بلد نیستید. دوباره یه سری به کمد لباستون بزنید این بار با دقت بیشتری نگاه کنید. می بینید، یه عالمه مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال و روسری دارید اما مشکل اینجاست که نمیدونید اگه فلان مانتو رو پوشید کدوم شلوار، کیف یا کفش باهاش بهتر میشه.

اگه مطالب قبلی ما رو دنبال کرده باشید حتما یادتونِ که در مورد اصول شیک پوشی مفصل صحبت کردیم و بارها گفتیم که شیک پوشی یه فرآیندِ که براساس تجربه به دست می یاد. برای داشتن استایلی جذاب شما باید در درجه اول اندامتون بشناسید و متناسب با اندامتون لباس بپوشید. علاوه بر این باید با رنگ ها هم آشنا باشید و ترکیب های رنگی درست بشناسید اگه از رنگ های ناهماهنگ استفاده کنید استایلتون نامنظم به نظر میرسه پس شناخت رنگ ها خیلی مهمِ.

مشاهده کردن هم خیلی میتونه بهتون کمک کنه؛ روزانه صدها نمونه از تیپ‌های مختلف از کنارتون عبور می‌کنند، که میتونید ازشون الگو بگیرید. یه چیزی دیگه که خیلی مهمِ اینِ که بدونید هر فضا و مکانی لباس مخصوص به خودشُ داره پس لباسی که برای دانشگاه، مهمونی یا دورهمی های دوستانه میپوشید با هم فرق میکنن لطفا به این مسئله توجه داشته باشید.

مانتو

اگه یادتون باشه ابتدای مطلب گفتیم که شما لباس کم ندارید بلکه اصول ست کردنُ بلد نیستید که یکی از راه هاش اینِ که از تیپ های مختلفی که می بینید الگو برداری کنید. توی این مطلب 7 تا از پرطرفدارترین استایل های دخترونه رو براتون میزاریم که بتونید ازشون ایده بگیرید.

شومیز، شلوار راسته، کتونی

پوشیدن شومیز به همراه شلوار راسته و کتونی انتخابی مناسب برای مهمونی های دوستانه و غیررسمی است. به خصوص اگه برای مهمونی تابستانی حاضر میشید، بهترین گزینه، انتخاب لباس‌های اینچنینی است چون هم خنکِ هم اینکه میتونید برای مدت طولانی باهاش احساس راحتی کنید.

شومیز

عکس از صفحه stylextra_ir , dezhvaar

مانتو کیمونو، شلوار راسته، صندل

آستین‌ کیمونو از لباس سنتی ژاپنی به همین نام الهام گرفته شده‌؛ آستینی پهن، بلند و گشاد که با بدنه‌ لباس یک پارچه است و به طور جداگانه دوخته نمیشه. امروزه آستین کیمونو به خاطر راحتی به یکی از پرطرفدارترین مدل های آستین‌ مانتو در بین جوانان تبدیل شده است. این ست هم برای روزهای گرم تابستون خیلی به کارتون می یاد پس ازش غافل نشید.

مانتو کیمونو

عکس از صفحه stylebyrezvan

مانتو پیراهنی، شلوار جذب، صندل

به گزارش شایانیوز، مانتو های پیراهنی هم جزء مانتوهایی هستن که این روزا به خاطر گرمی هوا خیلی طرفدار پیدا کردن. اگه چنین مانتویی توی کمدتون دارید همین حالا برید سراغش چون ترکیبش با شلوار جذب و صندل خیلی عالی میشه.

مانتو پیراهنی

عکس از صفحه dezhvaar

کت تک، شلوار بگ، کتونی

کت تک جزء آیتم هایی است که همیشه طرفدارای خاص خودشُ داشته. اگه اسپرت پوش هستید کت تک با شلوار بگ و کتونی استایلی خفن براتون میسازه که هم خوشگلِ هم راحت.

کت

عکس از صفحه gallery_leilikaveh

مانتو ژاکارد، شلوار راسته، کفش پاشنه بلند

اگه مهمونی رسمی در پیش دارید مانتوی ژاکارد یکی از بهترین گزینه ها است. این مانتو با شلوار راسته و کفش های پاشنه بلند یه استایل شیک و جذاب بهتون میده.

مانتو ژاکارد

کت و شلوار ست

یکی دیگه از لباس های رسمی برای خانم ها کت و شلوار ستِ که این روزها حسابی مد شده. پس اگه میخواین توی مهمونی یا مجلسی تیپ رسمی داشته باشید از این گزینه جذاب غافل نشید. کفش پاشنه بلند تکمیل کننده این ست می باشد لطفا فراموش نکنید.

کت و شلوار ست

عکس از صفحه mehnoosh.mezon ,  majale.manto.mahak

مانتوی گیپور

مانتوهای گیپور مثل لباسای مجلسی گیپور همیشه بین خانم ها طرفدار داشتن خوبی این مانتوها اینِ که هیچ وقت از مد نمی افتند. این مانتوها مناسبِ خانم هایی است که عاشق استایل شکیل و شیک و در عین حال موقرانه و سنگین رنگین هستند. مانتو های گیپور در مدل های جلو باز و جلو بسته و کوتاه و بلند دوخته میشن که هر کدوم طرفدارای خاص خودشُ داره. از اون جایی که مانتوهای گیپور کار شده هستند بهتره که بقیه آیتم ها رو ساده انتخاب کنید تا زیبایی مانتوتون بیشتر به چشم بیاد.

مانتو گیپور

عکس از صفحه set_eshgh_lebasset

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها