|

میدونی با "کفش پاشنه بلند" مانتو چی بپوشی؟ اصلاً بیا ببین کفش تَق تَقی به بدنت میاد؟

کفش پاشنه بلند جزو آیتم هایی است که خیلی از خانم ها و دختران جوان به آن علاقه مند هستند و دوست دارند تو پوشش و تیپ خودشون از او استفاده کنند

لینک کوتاه کپی شد
1

کفش پاشنه بلند، استایل هر خانمی را زنانه‌ و جذاب‌تر می‌کند. برای همین هم تمام طراحان کفش در دنیا بخش بزرگی از خلاقیتشان را روی طراحی و ساخت کفش پاشنه بلند می‌گذارند و تلاش می‌کنند مدل‌هایی تحویل مشتریانشان بدهند که با بقیه متفاوت باشد.

به گزارش «شایانیوز» خلاقیت البته تنها بخشی از داستان طولانی کفش پاشنه بلند است. موضوعی که می‌تواند مشتریان را نگه دارد راحتی این کفش‌هاست. چیزی که ما قرار است در این مقاله بررسی‌اش کنیم. با خواندن این مقاله متوجه می‌شوید چطور می‌توان اندازه‌ی ایده‌آل کفش پاشنه بلند را به دست آورد و چه چیزهایی باعث راحتی بیشتر کفش شما می‌شوند.

post-9c272219f964b63c954876680d21135559eec5eeddb998b3167866da

کفش پاشنه بلند به درد من می‌خورد؟

بعضی از خانم‌ها نسبت به بقیه ارتباط بهتری با کفش پاشنه بلند برقرار می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید شما هم جزو آن‌ها هستید یا نه  اولین نکته این است که به مدل راه رفتنتان توجه کنید. اگر وقت‌هایی که در خانه هستید زیاد روی پنجه‌ی پا راه می‌روید و یا به جای اینکه موقع راه رفتن وزنتان را روی پاشنه بیندازید روی نوک پا راه می‌روید احتمالا استفاده از کفش پاشنه بلند برایتان کار سختی نخواهد بود. دومین نکته توجه به «سینوس تارسی» است! اسمش عجیب است اما خودش چیز عجیبی نیست. سینوس تارسی، بخشی از پا است که در تصویر زیر نشان داده می‌شود. کسانی که این سینوس در آن‌ها آزادتر از بقیه باشد کفش پاشنه بلند را راحت‌تر از بقیه می‌پوشند.

sinus-tarsi

چطور اندازه‌ی ایده‌آل پاشنه را به دست بیاوریم؟

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید اندازه‌ی پاشنه‌ای را که برایتان مناسب است به دست بیاورید این است: روی یک صندلی با پشتی صاف بنشینید. یک پایتان را صاف، روی زمین بگذارید و پای دیگر را مطابق تصویر صاف اما ریلکس، توی هوا نگه دارید. بدون اینکه سعی کنید پا را خم کنید یا از وضعیت ریلکسش خارج کنید.

measuring-high-heels-2

مطابق تصویر زیر، فاصله‌ی بین گردی کف پنجه و گردی پاشنه را اندازه بگیرید. نتیجه‌ای که به دست می‌آید اندازه‌ی پاشنه‌ی ایده‌آل برای شماست. از آنجایی که این کار نیاز به انعطاف زیادی دارد و ممکن است پا از وضعیت معمولش خارج شود می‌توانید از کسی بخواهید این کار را برایتان انجام دهد.

measuring-high-heels-3

راه دوم، روی پنجه راه بروید

بدون اینکه بیش از حد تلاش کنید و بدون اینکه گردی کف پنجه از زمین بلند شود، روی پنجه‌ی پا قرار بگیرید. ببینید تا چه اندازه بلند شدن شما را در وضعیت راحتی قرار می‌دهد. در این وضعیت از یک نفر بخواهید فاصله‌ی پاشنه و زمین را اندازه بزند. این اندازه هم ایده‌آل برای کفش پاشنه بلند شماست.

measuring-high-heels-1

شکل پاشنه هم نکته مهم دیگری است که حتماً باید به آن توجه داشته باشید. پاشنه‌های نوک تیز و باریک، بیشترین میزان فشار را روی کمر زنان وارد می‌کنند و کمترین تعادل ممکن را به آن‌ها هدیه می‌دهند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر راحتی ستون فقراتتان حتی در طول چند ساعت مهمانی برایتان مهم است، که باید باشد، تا حد امکان سراغ این پاشنه‌ها نروید. در عوض پاشنه‌های مربعی و مستطیلی چون سطح تماس گسترده‌تری با زمین دارند، فشار را روی کمر پخش می‌کنند و نمی‌گذارند کمرتان زیاد اذیت شود. سعی کنید این مدل‌ها را در نظر داشته باشید.

ezgif.com-gif-maker (15)

حالا که متوجه شدید چه اندازه و چه شکل پاشنه‌ای برای شما مناسب است، وقت آن رسیده که بدانید برای ست کردن کفش پاشنه بلند با مانتو چه نکاتی را باید رعایت کنید تا استایل مناسب داشته باشید.

ezgif.com-gif-maker (14)

برای کفش پاشنه بلند مانتو را هم بلند انتخاب کنید!

بهتر است هنگام استفاده از کفش پاشنه بلند، مانتوهای بلند انتخاب کنید. این انتخاب هم قدرت و ظرافت زنانگی شما را چند برابر نشان می‌دهد و هم اندام و به خصوص پاهایتان را کشید‌ه‌تر و در کل استایل اندامتان را شکیل‌تر می‌کند. ست کفش پاشنه بلند و مانتو جلوباز کُتی برای موقعیت های رسمی و اداری مناسب می باشد. بهتر است برای این استایل کفش پاشنه دار شما جلو بسته باشد.

1

کفش پاشنه بلند و مانتو کوتاه؛ فقط برای مجالس و جمع های خصوصی

اگر استایل غیر رسمی تر می خواهید باید سراغ کفش پاشنه بلند به همراه مانتو جلوباز کوتاه بروید. این ست برای محل کار خصوصی مناسب می باشد. همچنین می توانید از ست کفش پاشنه بلند و مانتو کوتاه جلوباز در میهمانی نیز استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید که اگر از کفش های پاشنه بلند جلوباز به همراه مانتو کوتاه استفاده می کنید حتما باید با پاهای برهنه و بدون جوراب کفش بپوشید.

soheila.zohdi_1648527612_1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها