|

اصول شیک پوشی

بهار با کرم غوغا کن؛ هفت ترکیب شیک و خوشگل با مانتو، شلوار و اکسسوری کرمی

کرم

برای ست کردن رنگ کرم ابتدا باید بدونید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- کرم یکی از رنگ های پرطرفدار در دنیای فشنِ که هیچ وقت از مد نمی افته. این رنگ جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل میشه. از اون جایی که کرم رنگی کاملا خنثاست میشه اون با خیلی از رنگ ها ست کرد و ظاهری فوق‌العاده جذاب ساخت. با این‌ حال ست کردنش مثل مشکی و سفید خیلی هم ساده نیست؛ چون بسیار کم‌ رنگِ و باید دقت کنید ترکیبی که می سازید بی‌روح نباشه.

برای ست کردن این رنگ جذاب ابتدا باید بدونید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. برای این کار به رگ دستتون دقت کنید اگر رنگِش مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوست شما در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیره.  رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ. حالا که آشنایی مختصری با این رنگ جذاب پیدا کردید بریم چنتا ترکیب رنگ فوق العاده خوشگل با هم ببینیم.

کرم و قهوه ای

وقتی صحبت از کرم میشه مطمئنا قهوه ای اولین رنگی که برای ست کردن باهاش به ذهنتون میرسه. قهوه ای رنگی گرم و پر قدرتِ که به کرم گرما می‌بخشه؛ مخصوصا اگر کرمی باشد که از خود قهوه‌ای به دست اومده باشه. شما میتونید مانتوی کرمُ با اکسسوری قهوه ای ست کنید. اگه نمی دونید اکسسوری چیه باید بگیم که منظور لوازم جانبی مثل کیف، کفش، شال یا روسری، عینک و ... است.

کرم و قهوه ای

عکس از صفحه manto.orkidehh

کرم و سفید

خیلیا فکر میکنن که ترکیب کرم و سفید خوب نمیشه چون هر دو روشن هستن و در نهایت باعث بی روح شدن استایلتون میشه اما از ترکیب این دو رنگ نترسید. سایه‌های کرم میتونه به سفید گرما بده و در مقابل سفید هم باعث میشه کرم روشنی و درخشندگی بیشتری پیدا کنه. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید پیشنهاد ما رنگی از خانواده کرمِ مثل نخودی یا صورتی است.

کرم و سفید

عکس از صفحه onlineshop_mania , stylebyrezvan

کرم و نارنجی

به گزارش شایانیوز، ست کردن رنگ کرم با رنگ‌های تند و جیغ بسیار زیبا و شیک خواهد شد. نارنجی یکی از همین رنگ ها است. ترکیب این دو رنگ باعث ایجاد تعادل در استایلتون میشه پس از این ترکیب جذاب غافل نشید.

کرم و نارنجی

عکس از صفحه style_style2021

کرم و سبز

اگه مانتوی کرم دارید حتما سراغ این ترکیب رنگ برید مانتوی کرم با شال یا روسری سبز یه ترکیب خیلی شیک و چشم نواز میشه این ترکیب رنگ میتونه خوشتیپ بودن شما رو تضمین کنه. تو این ترکیب بهترِ که کیف، کفش و شلوارتون مشکی باشه.

کرم و سبز

عکس از صفحه elecollection_

کرم و مشکی

پوشیدن مانتوی مشکی با شلوار کرم ظاهرتونُ بی نهایت شیک‌ نشون میده. مشکی با ایجاد کنتراست به کرم رنگ میده. در محل کار، بیرون رفتن های روزمره و مهمانی های رسمی و نیمه رسمی میتونید از این استایل استفاده کنید.

کرم و مشکی

عکس از صفحه adaa__design , stylebyrezvan

کرم و آبی

آبی روشن هم گزینه بسیار خوبی برای ست کردن با رنگ کرمِ،  این رنگ روشنایی کرمُ چند برابر میکنه و به استایلتون درخشندگی بیشتری میده. ست کردن مانتوی کرم با شلوار جین یه استایل فوق العاده جذاب براتون میسازه.

کرم و آبی

کرم و سرمه ای

با ترکیب کرم و سرمه ای میتونید یه استایل بی نهایت جذاب برای خودتون بسازید که هیچ وقت از مد نمی افته. این ست رنگی بیشتر برای موقعیت‌های غیر رسمی پیشنهاد میشه. برای کفش، کیف و اکسسوری هم، سایه‌های متفاوت از کرم و خاکی، انتخاب مناسبی است. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ترکیب اضافه کنید زرشکی، قهوه ای و سفید هم گزینه های مناسبی هستند.

کرم و سرمه ای

عکس از صفحه _soka_collection

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

عکس از صفحه farroo.design ,  stylebyrezvan

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها