|

راه و رسم استایل شیک با شلوار جین

چه شلوار جینی مناسب اندام منه؟ با یه انتخاب مناسب مثل ماااه همه جا بدرخش

HOW TO WEAR JEANS

یکی از محبوب ترین شلوارها که هیچ وقت هم از مد نمیوفته شلوار جینه، که حتا در بدترین شرایط هم شاید ترند نباشند اما از مد افتاده به حساب نمیاد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از ساده ترین و بهترین ترفندهایی که به ما به کمک می کنه تا بتونیم یه استایل فوق العاده جذاب و شیک داشته باشیم اینه که به اندام و فرم بدن خودمون قشنگ شناخت داشته باشیم و بعد هم متناسب با فیزیکمون لباس انتخاب کنیم و تیپ بزنیم. شناخت اندام برای انتخاب شلوار مناسب خیلی مهمه و از اهمیت بالایی برخورداره به خاطر اینه که شلوار مناسب شما می تونه باعث بشه تا نقاط قوت اندامتون به چشم بیاد و در عضو نقاط ضعف اون پوشیده بشه. برای مثال اگر شما جزو اون دسته از افرادی هستید که قد خیلی بلندی ندارند می تونید با پوشیدن شلوار های فاق بلند باعث کشیده تر دیده شدن اندامتون بشید.

یکی از محبوب ترین انواع شلوار که هیچ وقت هم از مد نمیوفته شلوار های جین هستند، که حتا در بدترین شرایط هم شاید ترند نباشند اما از مد افتاده به حساب نمیان و شما هر زمانی که دوست داشته باشید می تونید با یه شلوار جین ساده استایل خودتون رو بسازید.

راه و رسم استایل شیک با شلوار جین

از اونجایی که شلوار جین فوق العاده محبوب و ماندگاره مطمئنا همه ی شما یک شلوار جین توی کمدتون دارید اما شاید نمی دونید که چطور باید باهاش تیپ بزنید و یا اینکه شاید قصد دارید تازه به خرید برید؛ به هر حال ما بهتون پیشنهاد میدیم که قبل از هر اقدامی حتما این متن رو بخونید که کمکتون می کنه بدونید برای تیپ و فرم بدنی شما چه نوع شلواری بهترین گزینه ی ممکنه.

1.اندام فرم گلابی

خانم هایی که فرم بدنی اون ها به شکل گلابی است بالاته ی کوچک اما پایین تنه ی بزرگی دارند؛ بنابراین برای داشتن یه استایل شیک باید در اولین قدم به فکر ایجاد تعادل در اندامشون باشند؛ این دست از خانم ها بهتره که از شلوار های فاق بلند استفاده نکند و به جای اون برند سراغ شلوار های فاق کوتاه یا متوسط مثل شلوار جین های راسته.

2.اندام کشیده

به گزارش شایانیوز، خانم هایی که اندام کشیده دارند و بلند قامت هستند انتخاب های زیادی در بین انواع شلوار جین دارند اما پیشنهاد ما به شما یانه که از پوشیدن شلوار های برش دار خود داری کنید و در عوض برید سراغ شلوار های بگی یا دمپا که زیبایی اندام کشیده ی شما رو دو برابر می کنند.

راه و رسم استایل شیک با شلوار جین

3.اندام فرم ساعت شنی

اگر شما جزو آن دسته از خانم هایی هستید که فرم اندامتان ساعت شنی است پس دیگه نیازی نیست که نگران چیزی باشید در واقع شما آنقدر خوش شانس هستید که تمامی شلوار ها به شما می آِید و حالا فقط باید انتخاب کنید که دوست دارید فرم پاهایتان بیشتر دیده شود یا کمر باریکتان.

4.اندام فرم مستطیل

خانم هایی که اندام یک دست و مستطیل شکل دارند با کمی دقت در پوششان می توانند زیبایی خود رو حسابی به رخ بکشند چون این فرم از بدن جذابیت ورزشی دارد اما اگر پوشش خودتون رو درست انتخاب نکنید ممکن است که اندامتون مردانه به نظر برسد. بهتر است گزینه های مثل مام استایل و مام فیت رو انتخاب کنید تا به اندام شما کمی فرم و انحنا دهد.

5. ریز نقش

اگر شما ریز نقش و ظریف اندام هستید بهتر است از شلوار های جین گشاد دوری کنید به خصوص اگر قصد دارید تا تیپ و استایلی اسپرت و راحت داشته باشید. شلوار های اسکینی یکی از بهترین گزینه ها برای شما هستند به خصوص اگر قد کوتاهی داشته باشند.

راه و رسم استایل شیک با شلوار جین

6.اندام درشت

اگر شما درشت اندام هستید و بدنتان برجستگی دارد اصلا نباید نگران آن ها باشید و مدام به فکر پوشاندنشان باشید چراکه اتفاقا تاثیر برعکس می گذارند، اگر دوست ندارید که با پوشیدن شلوار های اسکینی اندام خود را مورد توجه قرار دهید شلوار های راسته یا بگی رو انتخاب کنید که فقط کمی گشاد هستند اما بهتر است از پوشیدن شلوار های واید لگ و دامن شلواری دوری کنید.

در ادامه چند نمونه استایل شیک و جذاب با شلوار جین که برای بهار و تابستون خیلی فوق العاده اند رو مناسب برای دانشگاه و مهمونی و خیابون میبینیم.

راه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جین

راه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جینراه و رسم استایل شیک با شلوار جین

عکس ها از صفحات: dermond.collection , hanigoli

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها