|

اصول شیک پوشی

برا مهمونی عید با مانتو آبی اینجوری تیپ بزن؛ هم خوشگل میشی هم ناز و دلبر

آبی میتونه با سایه های خودش و با رنگ هایی مثل قرمز، زرد، بنفش، سبز، نارنجی، سرخابی و یاسی و همچنین رنگ های خنثی به خوبی ست بشه.

لینک کوتاه کپی شد

عید که میشه بساط مهمونی و دورهمی حسابی به راه می افته البته دو سه سال اخیر به خاطر کرونا خبری از مهمونی های عید نبود اما امسال با توجه به واکسیناسیون گسترده اوضاع بهتر شده به خاطر همین قبل از عید خیابونا حسابی شلوغ بود و همه جا رنگ و بوی عید گرفته بود برعکس سال پیش که مردم خیلی حال و حوصله خرید نداشتن. 

به گزارش «شایانیوز»، چه اهل مهمونی باشید چه نباشید معمولا همه برای عید حسابی به خودتون میرسید، آرایشگاه میرید، لباس میخرید، ناخن هاتون دیزاین میکنید، اگه اهل آرایش نباشید حداقل تو چند روز عید آرایش میکنید خلاصه که همه میخوان برای عید حسابی خوشتیپ و جذاب باشن.

در کنار همه کارهایی که برای خوشگل شدن انجام میدیم لباس خریدن یکی از لذت بخش ترین کارهاس کلا برای ما ایرانی ها انگاری سال جدید بدون خرید لباس تحویل نمیشه حتی اگه یه کمد پر از لباس هم داشته باشیم دلمون میخواد برای عید بازم لباس بخریم. 

رنگ آبی یکی از رنگ هایی است که تو بهار میتونید بپوشید و حسابی جذابتون میکنه. آبی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین مردم جهانِ. این رنگ نماد آرامشِ که مردم از طیف‌های مختلفِ آن در لباس و پوشش خود زیاد استفاده می‌کنند. آبی تیره (سرمه ای)، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف رنگ آبی شناخته میشه رنگ آبی آسمانی یکی از ست‌های محبوب این طیف است.

 یک مانتو آبی با سایه های خودش مثل آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و سرمه ای به خوبی ست میشه. البته استفاده از این ترکیب ها در استایل میتونه ساده ترین انتخاب باشه. به طور کلی آبی میتونه با سایه های خودش و با رنگ هایی مثل قرمز، زرد، بنفش، سبز، نارنجی، سرخابی و یاسی و همچنین رنگ های خنثی به خوبی ست بشه.

اگه میخواین برای عید با مانتوی آبی یه تیپ جذاب بزنید این مطلب از دست ندید ما بهتون میگیم که بقیه آیتم ها رو چه رنگی انتخاب کنید تا حسابی خوشتیپ شید.

IMG_20220217_123744

عکس از صفحه flyfashion.ir

آبی و مشکی

اگه دنبال یه ترکیب ساده و جذاب برای ست کردن با مانتوی آبی هستید مشکی رو فراموش نکنید. این رنگ با آبی روشن هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. برای کفش مناسب این ست میتونید سراغ رنگ های مشکی، صورتی، سرکه ای یا کفش های شیشه ای برید.

275457421_1089601225221331_3390735574431122342_n

عکس از صفحه athena.style.book , best_style_manto

آبی و سفید

سفید و آبی در کنار هم میتونن از شما یه خانم جذاب و شیک پوش بسازن پس ازش غافل نشید. رنگ سفید این قابلیتُ داره که آبی رو بارزتر نشون بده و جلوه بیشتری بهش میده. مانتوی آبی آسمانی رو میتونید با شلوار سفید و کیف و کفش صورتی روشن ست کنید میتونید شال و کفشُ به رنگ صورتی انتخاب کنید و کیفُ از طیف های دیگه آبی انتخاب کنید. رنگ طوسی هم مکمل خوبی برای این ست است.

IMG_20220217_125205

عکس از صفحه flyfashion.ir

آبی و طوسی

طوسی رنگ خنثی ایست که در کنار آبی جلوه زیبایی داره. این ست برای خانم های ساده پسند خیلی مناسبِ. در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی داره که ظاهر شما رو از دیگران متمایز می‌کنه. رنگ طوسی از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. ست کردن مانتو آبی با شلوار طوسی یه انتخاب بسیار جذاب و زیباست که میتونه خوش تیپ بودن شما رو تضمین کنه. همه طیف های آبی میتونن با طوسی ترکیب بشن.

275099961_145777134572171_3660484350794645975_n (1)

عکس از صفحه denizya.mezon

آبی و کرم

کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را در برمیگیرد. خوبی این ست اینِ که اولا میتونید با خیلی از لباس هاتون بپوشید ثانیا تو انتخاب بقیه آیتم ها هم دستتون بازه. مانتو، کفش و شال یا روسری آبی کاربنی در کنار کیف و شلوار کرم قطعا از شما یک خانم شیک پوش میسازه. البته ترکیب آبی آسمانی و کرم هم یه ترکیب فوق العاده جذاب میشه.

post27-819x1024

آبی و زرد

زرد یه رنگ گرم و شادِ که انرژی مثبت رو در فضا پخش میکنه. ست کردن مانتو آبی با شال یا روسری زرد یه ترکیب بسیار شیک و چشم نوازِ. بهترِ انتخاب زردُ متناسب با طیف رنگی آبی انجام بدید؛ برای مثال هر چه رنگ آبیِ مانتو روشن تر باشد، شال زرد هم روشن تر انتخاب بشه. پس مانتوی آبی روشنُ با شال لیمویی ست کنید مانتوی آبی کاربنی رو با شال یا روسری زرد تیره ست کنید.

post28-0-819x1024

آبی و صورتی

رنگ صورتی و آبی یکی دیگه از ترکیبات بسیار کاربردی و شیکِ. این ترکیب ملایم و دخترونه است و فرد رو شاداب نشان میده. پس اگه دوست دارید یه استایل شاد داشته باشید از ترکیب این دو رنگ غافل نشید.

Fustany-fashion-style-ideas-what-colors-match-with-blue-101_1

آبی و نارنجی

بیشتر مردم از پوشیدن لباس نارنجی میترسن اما اگر بتونید این رنگ را به درستی با رنگ‌های دیگه ست کنید، نتیجه شاهکار میشه. وقتی صحبت از پوشیدن لباس نارنجی در کنار لباس آبی میشه، نتیجه یا صفر است یا ۱۰۰! براقی و درخشش این دو رنگ باعث زیبایی‌شان شده و در کنار هم قرار گرفتنشان میتونه به این زیبایی اضافه کنه. با این حال کسانی که به دنبال گزینه‌های ظریف‌تری هستند، می‌توانند آبی لاجوردی را با نارنجی ست کنند یا اینکه آبی پررنگ یا سرمه‌ای را با درخشش رنگ نارنجی تلطیف کنند.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها