|

لاله مرزبان و تیپ و ژستایی که با سرعت هالیوودی شدن؛ یه جا صاف و کشیده یه جا لول و فر!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر مشهور و جذابیه که تازگی ایفای نقشی جدید داشته و برای مراسم اکران با استایل عجیبش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- لاله مرزبان چهره ای جذاب و دوست داشتنی میون بازیگرای نسل نو می باشد که تونست خیلی زود خودش رو از اهالی سینما کنه. آخه میدونید که پرده نقره ای هم شهرت و هم درآمدی فرای تلویزیون داره و خیلیا هستند به مانند خانوم لیندا کیانی که سالها تو این جعبه جادویی بازی میکنن تا بلکه بتونن به سینما راه پیدا کنن و برخی هم هستند که شانس باهاشون خیلی یاره و یهو میپرن همون سینما، مثل زیبا کرمعلی و نازنین بیاتی و ...! لاله مرزبان با بازی در سریال "ستایش" و نقش نازگل بود که شهرتی بسیار پیدا کرد. خانوم بازیگر در حالی که با استایل محجبه و چادری ذهنیت مخاطب رو به سمت و سویی دیگر برده بود، بعد از اینکه تو اینستاگرام باهاش آشنا شدیم دیدیم واوووو چه فرق زمین تا آسمونی با اونچه که ازش تو تلویزیون دیدیم داره و در اصل نازگل با لاله مرزبان از دو دنیای کاملا متفاوت هستند.

البته که همیشه و در هر کجا شغل بازیگری همین مدلی بوده و در ایران ما هم خب به دلیل قوانین این موارد بیشتر بولد میشه! لاله مرزبان در واقع روحیه ای به شدت چیتان پیتان طور داره که خب درسته فیسش سینما پسند نکرده (یعنی عملی پروتزی)، اما تیپش به شدددددت سینما پسندانه هستش و هر بار که در مراسمی حصور پیدا کرده، مورد توجه دوربین ها و نگاه افراد حاضر و غایب شده! حالا چجوری غایبا هم از خانوم بازیگر با خبر شدن؟ این مدلی که لاله مرزبان شده ورژن دوم الناز شاکردوست و با ژستای و استایل های عجیب در مراسمات جلب توجه داره! در ادامه جدیدترین تصاویر از وی رو مشاهده می کنید که مربوط به فیلم جدید خانوم بازیگر یعنی "نگهبان شب" می باشد.

soroushmn__355230185_962122398267407_1914237639755764201_n (1) (1)

soroushmn__354495982_281102420949058_2769290499547334017_n+(2)+(1)

عجایبی از استایلای های جدید بازیگران زن! لاله مرزبان هم اومد وسط؟

تصویر بالایی رو دیدین؟ به جز لاله مزبان چه جیز دیگری توجهتون رو به خودش جلب کرد؟ قطعا خانوم ژبلا شاهی یا همون مژگان پوست شیر که می بینیم این روزا یه مدلای دیگه داره دیدیه میشه. مدلای که خیلی زیاد با اون دختر ساده پوست شیر فرق داره. از این موارد میشه به حتی فهمید که بازیگران میتونن تا به چه اندازه با اونچه که من و شما در فیلم و سریال های می بینیم فرق داشته باشن. البته که این موضع هم میتونه تو آیتمای خوب و مثبت باشه و هم آتیمای منفی چرا که مثلا یک هنرمند در کار ممکنه خیلی منفی دیده بشه و تو واقعیت بشه شدت خوب بوده باشه.

این روزها دیده میشه چهره هایی ممنوع التصویر شدن و برخی هم توبیخ و برخی هم به مانند نازنین بیاتی تو شهر دیگه راهشون نمیدن! انگاری شرایط سینمای ما خیلی متفاوت از قبل شده و حالا بانوان به مانند فشن شو با مراسمات برخورد دارند که البته نظر دادن در این رابطه میتونه سلیقه ای باشه.

laleh.marzban_206742934_137604821776291_661013723096997268_n

ژستای لاله مرزبان به سمت الناز شاکردوست غش کرد!

اما ژستای عجیب و جدید لاله مرزبان که در ابتدای متن هم گفتیم انگاری الگو گرفته از الناز شاکردوست است، به شدت مورد توجه قرار گرفته اما نه این مدلی که مثلا کاربر خوشش بیاد. چرا که لاله مرزبان در حرکاتی تازه از خود هی دست به شال میشه و در نهایت تعجب باید بگی که برای جلب نظر بیشتر حتی تو اکران قبلی دکمه لباسش رو هم باز میکنه که خب اگه از اول اینجوری باشه باز آدم میگه سبک لباسشه اما اینکه باز میکنه و میبنده اصلا جالب نیست و چیزی جز جلب توجه درش دیده نمیشه.

soroushmn__354017827_215935871329912_411787351555380305_n+(1)+(1)

خارج گردیای لاله مرزبان وقتی نمیذاره دنیا براش سخت بگذره

لاله مرزبان خیلی زیاد میره اونور مرزها و با وجود اینکه هنوز ازدواج نکرده اما به خودش حسابی میرسه و نمیذاره دنیا به کامش بد بگذره. لاله مرزبان یه دختر دهه هفتادیه که اوایل این دهه متولد شده و سن سال کمی هنوز داره. خانوم بازیگر گفتیم میکاپ اینا کمتر ازش دیده میشه اما در عوض خیلی زیاد اهل استایلای ناجوره و خیلی بوده که از خانوم بازیگر دیدیم با ظواهری نه چندان متعارف اومده جلو دوربین گوشی و یا عکاسان مراسمات سینمایی. 

اینکه خلق و خوی عکس انداختن تو بازیگرا خیلی هست خب یه امر طبیعیه چرا که میخوان دیده بشن اما برخی هستند به مانند لاله خانوم که دیگه انقدر شوووورش کردن که از هرررر زاویه ای که فکرش رو کنید خودشون رو به تصویر کشیدن!

Untitled

کمی بیشتر با لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد مینیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است یک خواهر بنام سها دارد، لاله از نوجوانی وارد بازیگری شده است

از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده است بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذرانده است.

Laleh-Marzban-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل وورزشکار ومجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل ورزشکار و ژستها خوبی دارد مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها