|

احتمالا شما هم با این استایل "لاله مرزبان" نمیرین کافه؛ پرستیژ داره از پروتزیا به دور!

laleh marzban shayanews

برخی از بازیگرا هستند که پرستیژ خاص خودشون رو دارند و لاله مرزبان هم یکی از اونهاست که اینبار در کافه با سلفی جذابش مخاطبو سورپرابز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاله مرزبان بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانی می باشد که کارنامه کاری خوب داره ها ولی خب هنوز خیلی راه مونده تا برسه به سوپراستاری! شاید هم برسه، کی خبر داره؟ مثلا دیدین الناز شاکردوست قبلنا تنها نگاهی پولساز روش بود اما حالا نگاهی هنرمندانه و اینجاست که میشه فهمید با هر دو میشه شهرت یافت اما این کجا و آن کجا. لاله مرزبان هم شاید اگر کمی به چهرش برسه بتونه به مانند الناز های سینمای ایران بشه. چهره لاله مرزبان از زیباترین هاست، اما نکته اینجاست که لب و گونه پروتزی نداره! 

لاله مرزبان رو با بازی در سریال "ستایش" بود که شناختیم.چرا که از شانس خوب لاله بانو این سریال خیلی طرفدار داشت و حسابی تونست مخاطب خودش رو بگیره و داشته باشه. لاله بانو هم از فرصت بدست اومده استفاده خوبی داشت و از نقش نازگل حسابی رفت بالا. حالا می بینیم که این چهره با استعداد اسم و رسم خاص خودش رو داره ولی خب رسم و شکلش مشهور تر از اسمشه و خیلیا هستن که هنوز هم ایشون رو نازگل صدا میکنن!!! لاله مرزبان در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و هر آنچه که دلش بخواد رو به اشتراک میذاره. خانوم بازیگر که به شدت اهل گشت و گذار هستند اینبار در کافه دست به سلفی شدن و با استایل جالبی که داشتن مورد توجه قرار گرفتن.

laleh.marzban_51556516_2339054026128222_3569427243257196533_n

لاله مرزبان هم بلده مثل گلزار تو اینستاگرام خودنمایی کنه؟

گاهی یک بازیگر چهره ای که داره از نام و نشونش مشهور تره و گاهی هم هنرمندی به مانند محمدرضا گلزار هستش که اصلا امکان نداره کسی هم اسم و هم چهرش رو نشناسه. می بینید این روزا گلزار جان با عروسیش چقدر سر و صدا به راه انداخته؟ تنها کافیه نگاهی به تعداد لایکی در رابطه با پستای ازدواجش گرفته دقت کنید اونوقته که متوجه خواهید شد اصلا چرا رضا گلزار داره ریز ریز از ازدواجش رونمایی میکنه! اصلا شاید هم بهتر باشه نگاهی به اکسپلور اینستا و یا دیس کاور گوگلتون بی اندازید اونوقته که باز هم می بینید قدرت فضای مجازی چقدر تو مشهور کردن آدما تاثیر میذاره، به شرطی که بلد باشی!

لاله مزبان نیز یکی از اون بلدای روزگاره که با انتشار عکس و ویدیوهای مختلف از خود نشون داده تا به چه اندازه میتونه جدا از بازیگری خودش رو بولد کنه! چرا که استایل و ظاهری خاص داره و ژستاش متفاوته. 

laleh.marzban_118726881_951504222019592_3993764812218220303_n

laleh.marzban_178882416_3868989059889343_7144606848104514801_n

لاله مرزبان یجور لباس میپوشه که من و شما از کنارش ردم نمیشیم!

بله همونطور که دیدین و شاید فکرشم نمیکردین لاله مرزبان اهل استایل هایی هستش که تو تصویر بالایی دیدین. اتفاقا لاله مرزبان این مدلیه که به شدت خاص پسنده و در حالی که شاید لباسش رو من و شما نپسندیم و هیچگاه نپوشیم، این چهره تو مراسمات رسمی سینمایی میپوشه و در مقابل عکاسان ژست میگیره!

گاهی برخی از بازیگران به مانند لاله مرزبن و یا آزاده صمدی و روشنک گرامی و .... خاص پسند هستند اما نکته اینجاست که این خلق و خوی متفاوت دیده شدن در وجودیت هممممه بازیگرا هست و هر بانویی که حتی لحظه ای از مقابل دوربین فیلمبرداری رد شده دیگه خودش رو آرتیست میدونه و سلبریتی. که در نهایت باید یه جور دیگه دیده بشه و دیگه آدم معمولی نیست!! خب چرا؟

ناگفته نمونه این انتقاد در رابط با لال مرزبان نیست!

لاله-مرزبان

لاله مرزبان و جسارتی در ظاهر که حتی نیوشا و الناز هم نداشتن!

در ابتدای متن گفتیم لاله مرزبان اگه به مانند الناز عای سینما میشد قطعا میتونست بیشتر پیشنهاد کاری بگیره! چرا که این روزا می بینیم به قول نیکی بانو کریمی سینمای ما پر شده از لب و گونه های پروتزی. این در حالی که تو جامعه خودمون هم بانوانی هستند که با هزار قرض و قوله میرن و فیسشون رو اونطور که بقیه هستند میسازن دیگه چه برسه به بازیگرا! در میون بازیگرا هم گویی فردی در ابتدای ورود یعنی همون دم در نشسته و اول تست زیبایی شناسی میگیره ببینه شخص زیبایی غیرطبیعی داره یا نه، بعد میفرسته واسه سنجش استعداد! 

لاله مرزبان چهره ای ساده داره که همیشه سعی داشته تا با آرایش های نه چندان غلیظ اونرو نگه داره. خانوم بازیگر از اعتماد به نفس و جسارت خوبی برخورداره که همین موارد باعث شده تا وقتی در مراسمی دعوت میهش بقیه منتظر باشن تا ببینن لاله مرزبان با چه تیپی میاد!

laleh.marzban_70845246_488149361916337_2441930856125127230_n

لاله مرزبان و عشقی آتشین با آقای بازیگر

خب حالا از تیپ و ظاهر خانوم بازیگر که دربیایم باید بگیم لاله مرزبان البته که قبل از ستایش در فیلمی به نام "مهمان خانه ماه نو" نیز ایفای نقش کرده بود که همراه با علی شادمان پارتنر بودند. سریال دیگری که لاله مرزبان با ان مشهور شد آنام می باشد که این سریال نیز هواداران بسیاری داشت. لاله مرزبان همبازی با هدیه تهرانی نیز بوده است و کارنامه کاری نسبتا خوبی تا به حال داشته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها