|

لاله مرزبان از ذوق نقش جارو پوشیده حس خوشتیپی داره؛ نقش جدید خانوم با لباس عروسه!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر فیلم نگهبان شب می باشد که برای اکران این فیلم با استایلی جالب ددیه شد اما خب نظراتی نه چندان مثبت یه سمتش هجوم برد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لاله مرزبان رو خیلیا میشناسن چون طرفدارای زیادی داره، اما خب خیلیا هم نمی شناسن چون خانوم بازیگر تا به حال در فیلم و سریال های خوبی ایفای نقش داشته، اما خب تعدادشون در کارناکه کاریش کمه! لاله مرزبان با بازی در سریال "ستایش" بود که شهرت یافت. این بازیگر دهه هفتادی در این کار نقش نازگل رو ایفا میکرد که خب میدونید اون تایم چقدررر ستایش هواخواه داشت و حسابی مورد توجه قرار گرفته بود. لاله مرزبان البته که بر روی پرده سینما هم نقش بسته اما چیزی که مشخصه اینه که تاثیرگذاری که یک سریال درست حسابی در تلویزیون میتونه داشته باشه یک فیلم تقریبا معمولی در سینما نمیتونه داشته باشه چرا که جعبه جادویی گاهی مخاطبینی خیلی بیشتری رو میتونه جذب خودش کنه و یهو جایگاهی نو برای یک بازیگر بسازه.

برای لاله مرزبان دقیقا چنین اتفاقی افتاد و دیدیم که خانوم خانوما یهو دیگه اصلا و همون تلویزیون هم پیداش نشد و رفت واسه خودش! این روزها لاله مرزبان در حال تبلیغ مدااامه فیلمی جدید است به نام "نگهبانِ شَب" که خودش نقش اصلی رو داره و یکی دو روز دیگه قراره بره بر روی پرده سینماهای کشور. خب به طبع لاله بانو باید هم خیلی تبلیغ فیلم جدیدیش رو داشته باشه چرا که بازیگران اصولا از تیزر ها رونمایی میکنن، اما اونچه که واضحه اینه که یک بازیگر جوان به مانند لاله بانو باید از نهال شهرتش مراقبت کنه تا رشد داشته باشه!

وقتی لاله مرزبان تن به هررر گریمی میده! خانوم بازیگر زشت شد؟

خب همونطور که دیدین لاله مرزبان با گریمی جالب و نه چندان زیبا در این فیلم حضور داره. لاله بانو تا به حال همیشه و همیشه زیبا بوده اما خب اونچه که معلومه اینه که این چهره به مانند برخی مثل ترانه علیدوستی نیست که از گریم های خیلی متفاوت فراری باشه و مثلا دیدیم که تو سریال ستایش کاراکتر یه دختر چادری رو داشته که اتفاقا خیلیم بهش میومده این ظاهر. از طرفی تو نگهبان شب اینچنین خاص ظاهر شده و اینکه خانوم بازیگر رو در نقش دختری چیتان پیتان شده هم ببینیم نباید تعجب کنیم!

چرا این بحث شد؟ چون برخی هستند به مانند خانوم الناز شاکردوست که تو چند سال اخیر زده تو نقشای متفاوت و از زشت دیده شدن ترسی نداره و اتفاقا اینجور بازیگرا محبوبیت و اعتبار بیشتری هم دارن! اما خب برخی هم هستند به مانند خانوم نیوشا ضیغمی که اصلا و ابدا حاضر به بیریخت شدن نیستن و ترجیحشون و البته اعتماد به نفسشون بنده اینه که خوشگل باشن! همین میشه که اون هنرمند بودنه شخص کمی تا قسمتی با تایم موارد کم و زیاد خواهد شد!

Untitled

تیپای لاله مرزبان تذکر لازمه؟ استایل دیده نشده از لاله بانو جلوی لنز دوربینا

لاله مرزبان همونطور که بالاتر هم اشاره شد یه دختر زیبا رو می باشد که اتفاقا در استایل ها بلده چطور نگاه همرو به خودش جلب کنه. میدونید که تنها بازیگری و استعداد نیست که برای یک بازیگر به خصوص خانوما اهمیت داره و استایل و ظاهر و البته اینکه شخص برای خودش سبک و امضای شخصی داشته باشه یا خیر، خیلی خیلی مهمه.

مثلا یکی میتونه در عین حال که خوشتیپه و همه نگاه ها و لنز دوربینارو به سمت خودش میکشونه، متعارف و درست حسابی باشه. چرا که این روزا می بینیم بسیاری از بانوان بازیگر کشف حجاب نکردنا اما خب تیپایی که میزنن کم از کشف حجاب نداره و حتی گاهی تذکر هم بهشون داده میشه.

irs01_s3old_1571319505246726

مثلا لاله مرزبان این مدلیه که کاملا سبک و سیاق خوشد رو داره و اینجوریه که کاملا با مدل جدید استایلی که وارد عرصه بازیگری کرده، افکار رو به سمت خودش میبره!

در ادامه مشاهده می کنید تصوری از استایل لاله مرزبان در اکران فیلم "نگهبان شب" که با روسری مدل دارش و شلوار خیلی بلندش حسابی مورد توجه قرار گرفت. لاله بانو فقط انقدری شلوارشون رو بلند انتخاب کردن که صدای کاربرا در اومن دو گفتن لزومی نداره کف سالن رو جارو بزنید! کمی سنجیده تر!!

download

download (2)

download (1)

کمی بیشتر با لاله مرزبان

خب حالا از تیپ و ظاهر خانوم بازیگر که دربیایم باید بگیم لاله مرزبان از متولدشن سال 1372 می باشد که قبل از ستایش در فیلمی به نام "مهمان خانه ماه نو" نیز ایفای نقش کرده بود که همراه با علی شادمان پارتنر بودند. سریال دیگری که لاله مرزبان با ان مشهور شد آنام می باشد که این سریال نیز هواداران بسیاری داشت. لاله مرزبان همبازی با هدیه تهرانی نیز بوده است و کارنامه کاری نسبتا خوبی تا به حال داشته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلا تبالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است وورزشکار هم هست موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل وورزشکار مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا ژست ها خوبی دارد وخوب نقش وفیلم بازی میکند شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها