|

"لاله مرزبان" بعد ستایش راحت نصف تیپش شد اروپایی؛ خانوم چه حرفه ای ورزشکاره!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان از بازیگرای جذاب ایرانیه که این روزها فیلمی جدید بر روی پرده نقره ای داره و اینبار برای اکران با استایل ایرانی هالیوودی دیده شد

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- لاله مرزبان از بازیگرای جذاب و دوست داشتننی در عرصه بازیگری می باشد که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز حضور داره اما خب اونچه که واضحه اینه که خانوم خانوما بعد از ایفای نقش در سریال "ستایش" بود که دیده و شناخته شد. لاله مرزبان سوابق دیگری هم در کانامه کاری خود دارد، ولی همیشه اونچه که مشخصه اینه که همه هنرپیشه ها با یک فیلم و یا سریال یهو بولدتر میشن و اون کار میشه ترامپولینی برای رسیدن به جایگاهی فراتر. بری لاله مرزبان نیز ستایش این حکم رو داشت و حالا می بینیم که خانوم بازیگر دیگه تو تلویزیون پیداش نیست و در سینما حضور دارد، بلکه هم به زودی در نمایش خانگی!!

این روزا دیگه اکران ها و مراسمات سینمایی به قدری زیاد شده که پشت بند هم یه دورهمی از اونها می بینیم که رفتن و یه عالمه عکاسی کردن و یه دو سه روزی تصاویرشون تو فضای مجازی پخشه! البته که این موضوع برای همه دنیا اتفاق میوفته و مختص ایران نیست، اما خب یکسری حواشی هستند که شاید برای هالیوودی ها مهم نباشه و برای ما میشه جنجال! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از لاله مرزبان در مراسم اکران فیلم جدیدش به نام "نگهبانِ شَب" که چند روزی میشه رفته بر روی پرده سینما های کشور. نکاتی در این تصاویر وجود داشت که نظر بسیاری از کاربران رو به خود جلب کرد.

soroushmn__353965624_1376288356247653_4204094702753458811_n (1)

وقتی لاله مرزبان تو اکران تو یک لحظه از ایران میره اروپا! 

خب همونطور که شما هم دیدین لاله مرزبان زیبایی خوبی داشت و خانوم بازیگر که همیشه در همه فضاها حتی صفحه شخصی اینستاگرامش، خاص و متفاوت از باقی استایل زده اینبار نیز اینچنین بود.

اما اونچه که صدای کاربر رو درآورده بود لباس خانوم خانوما هستش که یهو دکمشون باز میشه و جهت ابزار وجود بیشتر و البته حاشیه دار شدن تصاویر اینچنین می کنند. اما خب ظاهرا این رفتار چندن به مذاق کاربران خوش نیومد و کامنت های بسیاری در این راستا نوشتند. لاله مرزبان در یک عکس دکمه های لباس رو تا اون بالا مالاها بسته اما در عکس بعد یهو اَجی مَجی میشه و تا نا کجا آباد بااااز میشه!!!

soroushmn__354017827_215935871329912_411787351555380305_n+(1)+(1)

torajvalaleh-ekranfilm

راحتی بازیگرامون وقتی یه دو روز باهام نقش زن و شوهر رو بازی میکنن!

و اما نکته ای دیگر از این بازیگر جوان و دهه هفتادی کشورمون که در فیلم "نگهبان شب" با آقای تورج الوند همبازی می باشند، در این اکرام با رفتاری بسیار راحت و صمیمانه مقابل دوربین عکاسان نشستند. این در حالی بود که قهقهه خنده اونها نیز ثبت شد و این تصویر چندان برای مخاطب نا آشنا و جدید نبود. چرا که می بینیم این روزها در سینما و نمایش خانگی ما اتفاقاتی میوفته که تا همین چند سال پیش نامتعارف محسوب میشد  تو خط قرمزا بود. اما حالا به راحتی هر چه که دل تنگشون میخواد انجام میدن!

الناز شاکردوست نیز بارها و بارها از این دست تصاویر گرفته و رفته تو نقطه مرکزیه توجهات! 

soroushmn__353922931_740798051064298_5103524777338770564_n

soroushmn__353655609_1691051268003567_5186139621359416436_n

یه موقه می بینیم چهره ای به مانند خانوم فریبا نادر یاستالی و امضای شخصی ندارن، پس چندان نمیشه روشنمانور داد. اما یوقت می بینید بازیگری همچ.ن لاله مرزبان و یا سارا بهرامی نه تنها استایل خاص خودشون رو دارند، بلکه هربار در ظاهر خود حرفی برای گفتن هم نوشن دادن و یا طرفدار سبکی خاص می باشند. لاله مربان یه طور کلی میشه گفت یک آوانگارد پوش است که همواره سعی داره تا جسورانه و متفاوت دیده بشه. البته اینکه جسور هتسش کاملا واضحه و ادای اغفراذی که حکسارت دارند رو در نیره! لاله مرزبان همونطور که در انتهاب نقشاش سخت گیی لازمه رو داره، در استایل منیز اینچینن است و اونچه که تا به حال از خانوم بازیگر ددیه شده شبک پوشی بوده است! در دنیای امروز آوانگارد بودن به معنای شکستن کلیشه‌ ها و پا گذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه‌ های مختلفی مانند استایل است، کاری که لاله مرزبان به خوبی انجامش میده! 

laleh-marzban5-vaghtesobh

لاله مرزبان چجوری بازیگر شد؟

لاله مرزبان طبق گفته خودش از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده و بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذراند او در سن شانزده سالگی علیرغم مخالفت های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ١٣٨٨ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آبپرور وارد عرصه هنر شد. و سپس سال 92 با نقشی فرعی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را کسب کرد.

بیوگرافی لاله مرزبان؛ خانوم بازیگر اهل بادی بیلدینگ

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد میمیک صورت و قد بلند لاله ویژگی های خاصی برای او ساخته است. لاله اهل ورزش است و به قول خودش بادی بیلدینگ کار است و هر روز یا به باشگاه می رود و یا مثل ایام کرونا در منزل ساعاتی را به تمرین و نرمش اختصاص می دهد.

15

ac-image-Ed1650171109N0

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است وورزشکار است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند باتحصیلا تبالا ورزشکار است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها