|

سحر دولتشاهی یه جور گیس افشون کرده زیر کلاه ته دلبرونه؛ عروس شجریان بعد جوون چه شکفت!

Sahar Dolatshahi Paparazzi

سحر دولتشاهی بازیگر نام آشنا و محبوب سینما و تلویزیون است که این روزها به خاطر تیپ و استایل های شیک و جذابش حسابی زبانزد شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر دولتشاهی از بازیگر های بسیار دوست داشتنی و پر طرفدار این روزهای سینما و تلویزیون است که سرجمع میشه گفت از جمله سلبریتی های بی حاشیه و بدون جنجال است البته به استثنای موضوع ازدواج سحر خانوم دولتشاهی با آقای همایون شجریان که مثل بمب ترکید و البته تغییر و تحولاتی که سحر دولتشاهی بعد از ازدواج با سلطان موسیقی سنتی ایران تجربه کرد همه و همه باعث شدند که ایشون بیشتر از قبل در مرکز توجه ها باشند و بیشتر به چشم بیان.

سحر دولتشاهی هم مثل خیلی از سلبریتی ها و بازیگر ها فعالیت چشمگیر و قابل توجهی در فضای مجازی داره با این اوصاف مدل فعالیت خانوم بازیگر برخلاف خیلی از همکارهاش ابدا فخر فروشانه نیست و بیشتر در راستای حرفه اش فعالیت میکنه با این حال سحر خانوم روز به روز شیک تر، لوکس تر و درجه یک تر میشه به خصوص بعد از ازدواجش با همایون شجریان که انگاری آقای هنرمند خیلی زیاااد هم روی سحر بانو تاثیر گذاشتند در همین راستا وقتی به استایل های خانوم خانوما نگاه کنید خیلی زود متوجه میشید که سحر دولتشاهی نه تنها هر روز خوش تیپ تر میشه بلکه شکیل تر و گرون قیمت تر هم استایل می کنه از کیف دیور 100 میلیونی بگیر، که البته با نرخ دلار امروز خیلی سرسام آور تر میشه، تا اکسسوری هایی که زیبایی و برقشون چشم آدم رو در میارن.

سحر دولتشاهیسحر دولتشاهیسحر دولتشاهی

استایل های بترکون سحر دولتشاهی که بقیه باید جلوش لُنگ بندازن

سحر دولتشاهی از جمله خانوم های هنرمندی است که همیشه با ظاهری شیک و عالی در مراسم ها حضور پیدا کرده؛ اگرچه که خانوم خانوما تجربه استایل های عجیب غریب رو هم داره اما یکی در هزار که به حساب نمیاد و هر کدوم از ما ممکنه یک زمانی اوت فیتی رو برای خودمون انتخاب کنیم که مناسب نیست.

سحر دولتشاهی از طرفدار های پر و پا قرص میکاپ های لایت و مینیماله که فوق العاده با پوشش های ساده و ظریفی که انتخاب میکنه هم خوانی داره. از نقاط قوت اوت فیت های مختلف خانوم دولتشاهی عزیز اینه که نه تنها به اکسسوری علاقه داره و از اون ها زیاد استفاده می کنه بلکه خیلی خوب میدونه از چه اکسسوری ای کجا باید استفاده کنه و تا چه اندازه میتونه به این آیتم ها در استایلش خوشامد بگه. در ادامه چند نمونه از استایل های فوق العاده زیبا و دوست داشتنی سحر جان دولتشاهی رو میبینیم.

سحر دولتشاهیسحر دولتشاهیسحر دولتشاهی

عاشقانه سحر دولتشاهی و همایون شجریان که دل یه ملت و آب کرد

سحر دولتشاهی و همایون شجریان از جمله هنرمندهایی بودن که اجازه ندادن سر صدای بی مورد یا حواشی نا به جا روند شکل گیری رابطه زیباشون رو خدشه دار کنه و خیلی آروم و ملیح عاشقانه خودشون رو آغاز کردند و نهایتا توی یک حرکت انتحاری زیبا همایون شجریان در آخرین سری کنسرت هایی که در تهران برگذار کرد با تقدیم گل به سحر دولتشاهی رابطه خودشون رو علنا به طرفدار هاشون اذعان کرد.

کمی بیشتر با سحر دولتشاهی که پله های موفقیت رو دو تا یکی میکنه

به گزارش شایانیوز، سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا اومده و در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعاله.

سحر دولتشاهی از جمله بازیگر هایی است که اگر امروز از او به عنوان یکی از بهترین بازیگران و مطرح ترین سلبریتی ها یاد میشه این عناوین رو یک شبه به دست نیاورده و به قول معروف حسابی خاک صحنه خورده تا به این جا رسیده. سحر بانو از سن 20 سالگی با تئاتر کار بازیگری رو شروع کرد و بعد با بازی در سریال کتاب فروشی هدهد تونست راه خودش رو برای جلوی دوربین قرار گرفتن پیدا کنه و نهایتا با سریال مسافران اسمش بر سر زبون ها افتاد اما اون کاری که سحر خانوم دولتشاهی رو از یک بازیگر درجه یک به یک بازیگر سوپر استار و رده بالا و محبوب مردم تبدیل کرد سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی بود که از شبکه نمایش خانگی پخش میشد.

سحر دولتشاهیسحر دولتشاهی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها