|

"سحر دولتشاهی" بین یه عالمه استایل تیپ زد دهن پُررر کن؛ کیف ژَذابش شاخ آدمو درمیاره!

sahar dolatshahi shayanews

سحر دولتشاهی از بازیگرای جذاب و مایه داری هستش که جدیدا به یک ایونت ایتالیایی رفته و با کیف صد میلیونیش حسابی غوغا به پا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر دولتشاهی بازیگر همه چی تموم سینما و تلویزیونه که این روزها هم همراه با همایون شجریان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. حالا چرا میگیم سحر دولتشاهی همه چی تمومه؟ چون خانوم خانوما از اون دسته هنرمندانی نیستند که بسیااار مغرور و خودشیفته باشند و از طرفی هم استعداد بسیار خوبی در ایفای نقش های مختلف طنز و جدی دارند. سحر دولتشاهی چهره نچرال زیبایی دارد و در پوشش و استایل هم چندان خود را در چالش های جنجالی نمی اندازد اما همیشه خوشتیپ و آراسته دیده میشه که خب همه اینها در کنار هم باعث میشه تا یک هنرمند جذابیت قابل پسندی داشته باشه.

سحر دولتشاهی ابتدا با بازی در سریال تلویزیونی "نابرده رنج" مشهور شد که در کنار میلاد کی مرام و کامبیز دیرباز بازی کرد. البته که خانوم بازیگر با سریال طنز "مسافران" نیز به شهرت بسیار خوبی رسید که اون موقع ها هنوز همسر رامبد جوان بود و این دو بازیگر هر دو در این سریال دیده میشدند اما حالا دیگه خیلی وقته که هنرپیشه های این سریال ها در سینما فعالیت دارند و انگاری دیگه جعبه جادویی رو در حد و اندازه خودشون نمیدونند!

gvj

سحر دولتشاهی چه دل و جیگری داشته واسه کیفش!

از این ها که بگذریم این روزا مراسما و ایونت های سینمایی خیلی زیاد شده و حواشی ناتمام بازیگران هم سر مردم رو گرم میکنه اما در این میان برخی هم هستند که یه خبرای عجیبی ازشون در میاد. مثلا سحر خانوم دولتشاهی که به تازگی در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا حضور داشت با کیف خود حسابی جلب توجه کرد.

گفته میشود کیف سحر دولتشاهی از برند دیور ایتالیاتی می باشد که بیش از 100 میلیون تومان قیمت دارد. این کیف از بند dior  بوده و 3 هزار و 950 دلار قیمت دارد. البته که خیلی از کاربران بر این نظر بودند که کار کرده و واسه خودش برند خریده نوش جونش! برخی هم که طبق معمول الفاظی رکیک نثار خانوم بازیگر کردند که چرا چنین لوکس زندگی می کند!

در ادامه تصویر این کیف رو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

البته که این بار اولی نبود که بازیگران به خصوص خانوم ها با آیتم های بسیار گرون قیمت تو استالشون برگای همرو رو به خزان میبرند!! مدتها پیش الناز شاکردوست نیز کیفی به قسمت 650 میلیون به دست داشت که تازه این قیمت برای اون زمان بود نه حالا ...!

سحر دولتشاهی و اعتماد به نفسی که به سقف رسید! نچرالی یا ژل و بوتاکس؟ مسئله این است ....

سحر دولتشاهی یه هنرمند خوش چهره و خوش نقشه که فیس نچرالی هم داره و همانند خیییلی از همکارانش که دیگه تو این دوره زمونه مد شده صورتو بکوبن و از نو بسازن، نیست!

خانوم خانوما به صورت زیبای خودش اعتماد داره و میدونه که نیازی به دیده شدن از طریق پروتز و بینی عروسکی نیست.

سحر دولتشاهی از وقتی که برای بار دوم متاهل شد آرایش های ملیح تری انجام میده تا چهرش چندان دخترونه به نظر نیاد. سحر خانوم گویا اهل گشت و گذار های طبیعت طور هم زیاد هستند و مدتی پیش هم تصویری این چنینی با استایلی خارجکی از خود منتشر کردند.

Untitled

غرور زیادیه مهناز افشار جلو سحر دولتشاهی

مدتها پیش ویدیویی کاربران به یاد روزهایی که مهناز افشار در ایران بود بازنشر کرده اند و سوژه شده که در آن سحر دولتشاهی از مهناز افشار می خواهد کیفش را به او بدهد ولی او نمی دهد و دست سحر را پس می زند !

کاربری با انتشار این ویدیو نوشت: واقعا اعتماد بین بازیگرای ایرانی به همدیگر موج می زند، ببینید چجوری خانم افشار کیفش را به خانم دولتشاهی نمی دهد.

رمانتیک بازی سحر دولتشاهی در ازدواج دومش به سبک باکلاسی!

سحر دولتشاهی بعد از طلاق اولش مدتها تنهایی سر کرد و رامبد حتی در طول این زمان نه تنها ازدواج کرد بلکه بچه دار هم شد اما سحر خانوم نوچ! سال گذشته اگه یادتون باشه یهو خبرهایی از روابط نزدیک سحر دولتشاهی و همایون شجریان به گوش رسید.

از خوبیبای سحر دولتشاهی این بود که هم در رابطه با طلاقش و هم ازدواج دومش اجازه نداد حواشی بر روی شهرت و کار و حرفه اش سایه بندازه. از طرفی هم شخصیت همایون شجریان اونقدری بالا بوده و هست که نخواد وارد جنجالات باشه و عشقی آروم رو انتخاب کنه.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

 سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. دولتشاهی در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها