|

سحر دولتشاهی با ده پونزده تا گردنبند و مِیک اروپایی چه آنجلینایی شد؛ اوخ آرایشگرووو!

sahar dolatshahi shayanews

سحر دولتشاهی بازیگر جذاب ایرانیه که بعد از شهرت شاخدارش به شدت هم شیک پوش تر از قبلش شده و حالا خانوم خانومارو با کیف فوقِ گرون می بینیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سحر دولتشاهی رو میشه از بازیگرای جذابی دونست که با بازی در سریال "نابرده رنج" مشهور شد و حسابی پرید اون بالا مالاها. البته که این سریال با میلاد خان کی مرام هم اینچنین کرد و میشه گفت نابرده رنج بیشتر ترامپولین بود برای این دو بازیگر و حالا هر دو چهره از هنرمندان شاخ و اسم و رسم دار سینما هستند که به هر جایگاه راضی نمیشن! سحر دولتشاهی اون موقع ها تو تلویزیون ایفای نقش میکرد اما حالا دیگه فقط باید پول بدی برای دیدن خانوم خانوما. سحر دولتشاهی رو میشه از بانوان نچرالی محسوب کرد که در کنار طبیعی بودنش واقعا نمره خوبی در زیبایی داره.

سحر-دولتشاهی

سحر دولتشاهی تو شوهر کردنِ دومش چه هااای کلاس شد!

سحر بانو ابتدا همسر رامبد جوان بود اما از اونجایی که تو این عرصه اصلا زشته یکبار ازدواج کرده باشی، این زوج نیز طلاق گرفتن و بی بچه رفتن سراغ کسای دیگه! جالبه که انگاری سحر و رامبد با هم کورس گذاشتن و جفتشونم با دو شخصیت مشهور دیگه رفتن زیر یک سقف و اینطور که معلومه حالا لایف استایل هایی جذاب تر از پیش دارند.

سحر دولتشاهی البته که بعد از طلاقش و برای وصلت دوم عجله نکرد و صبرید تا یکی بهتر از رامبد بیاد سر و سراغش که خب همینم شد! حالا سحر خانوم همسر رسمی همایون شجریان هستش و اینطور که نشون میده خیلیم باکلاس تر و شیک تر از پیش، پیش میره! مثلا در ادامه نمونه ای تصویر از استایل و ظاهر جذاب خانوم خانوما مشاهده می کنید که البته عکاس خوبی هم داشته!!

ddd

سحر دولتشاهی چه دل و جیگری داشته واسه انداختن این کیف!

خب تصویری که بالا مشاهده کردید استایلی به شدت لوکس از سحر دولتشاهی بود که با اون در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا حضور پیدا کرد و کلی جنجال داشت. دیگه میدونید که با هر اکران و فستیوال و جشنی که برگزار بشه بازیگران به خصوص خانوم ها میرن به جنگ همدیگه و جوری در ظواهر جورواجور دیده میشن که انگاری مسابقه ای عظیم هستش و هرکی جذاب تر نباشه و یا کم توجهات رو جلب کنه باخته!!

سحر دولتشاهی نیز در این تیپ سنگ تموم گذاشت با کیف زیادی گرونش حاشیه ساز شد. گفته میشه کیف سحر دولتشاهی از برند دیور ایتالیاتی می باشد که بیش از 100 میلیون تومان قیمت دارد. این کیف از بند dior  بوده و 3 هزار و 950 دلار قیمته! البته که خیلی از کاربران بر این نظر بودند که کار کرده و واسه خودش برند خریده نوش جونش! برخی هم که طبق معمول الفاظی رکیک نثار خانوم بازیگر کردند که چرا چنین لوکس زندگی می کنه و اینهمه بریز بپاش داشته!

Untitled (3)

البته که این بار اولی نبود که بازیگران به خصوص خانوم ها با آیتم های بسیار گرون قیمت تو استایلشون برگای همرو رو به خزان میبرند!! مدتها پیش الناز شاکردوست نیز کیفی به قسمت 650 میلیون به دست داشت که تازه این قیمت برای اون زمان بود نه حالا ...!

خانومای بازیگر با آرایشگراشون چه پُزی میدن!

این روزا بدجوری مد شده که بانوان بازیگر میان و از چهره های رنگ وارنگ و تغییر کردشون رونمایی میکنن. حالا این وسط مسطا یکسری هستند که با ژل و عمل زیبایی و بوتاکس و این حرفا متفاوت از قبلشون میشن و برخی هم به همون آرایش و رنگ مو اکتفا میکنن. 

Untitled

مثلا سحر دولتشاهی جزو دسته دومه که نسبت به قبلش خیلی زیاد به خودش میرسه و خوشگلاسیون میکنه. اما مورد دیگه ای که خیلی مد شده و خیلییییی زیاد از بازیگرای مختلف دیده میشه اینه که مثلا خانوم ایکس میره پیش آرایشگرش و بعد از اتمام کار یه سلفی صمیمی هم میگیره و نشون میده که چقدر با آرایشگرش جون جونیه! سحر خانوم هم از این حرکت عقب نمون و مدتها پیش تصویری رو به اشتراک گذاشت که نشون میداد خانوم آرایشگر قصد داشته تا سحر دولتشاهی رو شکل خودش دربیاره چرا که به قول کاربران خیلیییی شبیه هم بودن!!

Untitled (4)

یکم بیشتر با سحر دولتشاهی

 سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. دولتشاهی در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

و همایون شجریان

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای اهل موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان است. همایون شجریان برادر کوچک مژگان شجریان است. او در سال ۱۳۷۵ با گیتا خوانساری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزندی به نام یاسمین است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی