|

بررسی استایل سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر می خواهم زنده بمانمو یادته؟ ببین خانوم چه لوکس پوش و شیکِ

استایل سحر دولتشاهی

با نگاهی به پوشش سحر دولتشاهی، متوجه این نکته می‌ شویم که او جزو هنرمندانی است که ریسک‌ پذیر و جسورانه به انتخاب لباس هایش می پردازد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر دولتشاهی متولد 16 بهمن 1358 بوده و از سال 1380 بازیگری خود را شروع کرده است.وی مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و کارشناسی مترجمی زبان فرانسه دارد و همچنین دارای مدرک مربیگری و غریق نجات شنا می‌ باشد. از جمله سریال‌ های اخیر و معروف او در شبکه‌ نمایش خانگی می‌ توان به سریال قورباغه و می‌خواهم زنده بمانم اشاره کرد. تقریبا می توان گفت همه ما سحر دولتشاهی را به خاطر بازی بسیار زیبا با سریال قورباغه به یاد خواهیم آورد. سحر دولتشاهی یکی به دلیل ازدواج با همایون شجریان و دیگری استایل های متفاوت و خاصی که دارد بر سرزبان ها افتاد و تعداد طرفدارانش روز به روز بیشتر از قبل می شود.

با نگاهی به پوشش سحر دولتشاهی، متوجه این نکته می‌ شویم که او جزو هنرمندانی است که ریسک‌ پذیر و جسورانه به انتخاب لباس هایش می پردازد. جالب است بدانید این بازیگر خانم دارای چند سبک مختلف در انتخاب لباس های خود است به همین خاطر شما می توانید بصورت همزمان ردپای استایل های شیک، کلاسیک و الگانت را در لباس های آن ببینید.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

استایل سحر دولتشاهی در جشنواره کن ۲۰۱۶

یکی از جنجالی ترین استایل های سحر دولتشاهی نوع پوشش آن در مراسم جشنواره کن در سال 2016 است. این بازیگر جوان در این مراسم یک پیراهن بسیار بلند شنل مانند به رنگ سبز به تن داشت که دارای برش کلوش بود. نکته جالب این استایل که باعث جذابیت بیشتر این لباس بلند زنانه شده بود استفاده از صندل های لژدار و پاشنه بلند و گوشواره های بلند سبز رنگ بود. سحر دولتشاهی با نوع پوشش خود در این مراسم برای اولین ثابت کرد یکی از پیشگامان دنیای مد و فشن است و یکی از سلبریتی هایی است که از انتقاد منتقدین نمی هراسد.

2

6211ee8f852b9

استایل سحر دولتشاهی در اکران فیلم آتابای؛ مشکی پوش جذاب

یکی از استایل های شیک و کلاسیک دیگر سحر دولتشاهی استایلی بود که در مراسم اکران خصوصی فیلم آتابای داشت. این خانم بازیگر از سرتا پا مشکی پوشیده بود و از ترفند استفاده از اکسسوری رنگی برای جذابیت بخشیدن به استایل خود استفاده کرده بود. به عکس پایین به دقت نگاه کنید یکی از آیتم هایی که ناخودآگاه چشم بیننده را به خود جلب می کند گوشواره های زیبا و سبز رنگ و کمربند ورنی و پهن این بازیگر جوان است. فراموش نکنید که یک خانم شیک پوش مانند سحر برای داشتن استایل جذاب نیازی به داشتن لباس های پر زرق و برق و یا رنگی رنگی ندارد.

8

سحر دولتشاهی

استایل شیک سحر دولتشاهی در جشنواره فیلم فجر

سحر دولتشاهی همانطور که در قسمت بالاتر به آن اشاره کردیم یکی از بازیگرانی است که به طور معمول شیک پوش است ولی در این مقاله هدف ما بررسی و معرفی چند تا از بهترین استایل های این بازیگر جوان است. یکی از جنجالی ترین پوشش های این بازیگر زیبا استایلی بود که با آن در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد. این بازیگر خانم در این مراسم از یک مانتو کتی با استایل و طراحی خاص که طرح های هندسی زرشکی داشت استفاده کرده بود و بسیار هوشمندانه بقیه آیتم ها را مشکی به تن داشت.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

استایل طوسی سحر دولتشاهی در اکران فیلم عرق سرد

استایل مونوکروم این بازیگر جوان در مراسم اکران خصوصی فیلم عرق سرد یکی از زیباترین و جذاب ترین استایل های او تا به امروز بوده است. رنگ طوسی یکی از رنگ های خنثی است که به راحتی با رنگ های دیگر ست می شود و معمولا به همه افراد نیز می آید. سحر با هوش زیبا پسند خود در این استایل برای ایجاد جذابیت و گرما از رنگ طلایی استفاده کرده نتیجه آن همین عکس شده که می بینید؛ ترکیبی از زیبایی و رنگ ها.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی