|

زیباترین بازیگران زن ایرانی که با لباس عروس خاص شدن خود حوری؛ ژستاشونم واووویلا داره!

لباس عروس

تصاویری از بازیگران زن ایرانی که با لباس عروس جنجالی و خاص خود مورد توجه همگان قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پوشیدن لباس عروس برای بسیاری ازخانم ها یکی از لذت بخش ترین و به یادماندنی ترین اتفاقات در طول زندگی است تابه حال به لباس عروس بازیگران توجه کرده اید مثل همیشه عروسی بازیگران ایرانی و بازیگران و سلبریتی‌ها همواره خبرساز است در بسیاری از مواقع به دلیل توجه عموم، مراسم عروسی بازیگران به صورت مخفیانه و محرمانه برگزار می‌شود، اما اخیرا بازیگران  اقدام به انتشار تصاویر عروسی خود در شبکه‌های اجتماعی کردند، که جنبه‌های بیش‎‌‌تری از عروسی بازیگران و زندگی آن‌ها را در اختیار ما قرار داده است امروز بازیگران زن ایرانی را می بینیم که با لباس عروسی خود جنجال برانگیز شده اند.

*فریبا طالبی

فریبا طالبی در ۱۳۶۴ به دنیا آمده و از دانشگاه هنر و بازیگری فارغ التحصیل شده است .وی در سریال ها و تله فیلم های زیادی بازی کرده است و با کارگردان های معروفی چون جواد افشار و سعید سلطانی کار کرده است .این بازیگر در سریال پر مخاطب ” کیمیا” بازی کرده که در نقش دوست صمیمی “کیمیا”که نقش اول سریال بود ایفای نقش کرده است .فریبا طالبی با امیر صدهزاری که در عرصه مدلینگ و طراح صحنه و لباس فعالیت دارد ازدواج کرده است.

فریبا طالبی

فریبا طالبی.jpg1

فریبا طالبی.jpg2

*مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی آبان ۱۳۷۲ در کرج متولد شد او در رشته تئاتر دانشگاه تهران با گرایش عروسکی کرده است. مهسا طهماسبی اولین تجربه بازیگری اش را در سریال دیوار به دیوار کسب کرده است. مهسا طهماسبی برادر زاده مائده طهماسبی بازیگر شناخته شده تلویزیون است و فرهاد آئیش شوهر عمه اش می باشد. مهسا طهماسبی بازیگر تلویزیون پارسال خبر ازدواج‌اش منتشر شد و عکس‌های زیادی از مراسم عروسی اش در فضای مجازی منتشر شده که لباس عروسش بسیار زیبا و شیک بود.

مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی

*هانیه غلامی

هانیه غلامی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۳٫بازیگر جوان و زیبای ایرانی است که بازیگری را در کودکی شروع کرد اما اولین بازی جدی خود را در فیلم (یکی میخواد باهات حرف بزنه)به کارگردانی منوچهر هادی به نمایش گذاشت.هانیه غلامی بازیگر جوان و جذاب کشورمان متاهل می باشد و در اردیبهشت سال ۹۶ مراسم عروسی اش را برگزار کرده است در واقع هانیه غلامی در بهمن ماه 1395 وقتی 22 ساله بود با آقای محمد پناهی نامزد کرد و در اردیبهشت 1396 مصادف با نیمه شعبان جشن عروسیشان را برگزار کردند.این زوج اولین بار در کلاس زبان باهم آشنا شدند و کم کم رابطه دوستی به ازدواج ختم شد.

haniyeh

هانیه-غلامی

haniyeh-

*فرشته حسینی

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده، بازیگر ایرانی افغان تبار است، او از پدر و مادری مهاجر و افعانستانی در تهران زاده شده و فعالیت هنری را از ۹ سالگی در تئاتر شروع کرد اما در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیت‌ اش را در سینما نیز آغاز کرد.او در سریال نمایش خانگی قورباغه با نوید محمد زاده همبازی بوده است. این بازیگر زن متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ است که در من یک سالوادورم، شازده کوچولو، یلدا و قورباغه هنرنمایی کرده است. سرانجام این دو بازیگر در تیرماه ۱۴۰۰ ازدواج خود را رسماً اعلام کردند.

نوید+محمدزاده

فرشته حسینی

*نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد 1360 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد، از تلویزیون شروع و در این قاب به شهرت رسید، و از پنه‌ لوپه کروز بعنوا الگوی هنری خود یاد می کند.پدرشان آقای اسفندیار شهیدی، مدیر فیلمبرداری سابق سینما و تلویزیون است که هیچ علاقه ای به ورود دخترش به عرصه هنری و بازیگری نداشت، خودش می گوید : پدرم دوست نداشت من وارد سینما یا حوزه بازیگری شوم با اینکه در رشته هنر در دانشگاه قبول شدم باز هم اجازه نداد در این رشته تحصیل کن به همین دلیل مهندسی کامپیوتر خواندم.نیلوفر شهیدی ازدواج کرده و متاهل می باشد، انتشار عکس مدل میکاپ ایشان و همسرشان در آبان 1398 تایید رسمی ازدواج وی بود.

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها