|

مهریه بازیگران ایرانی که اگه بدونی شاخ درمیاری؛ آخه پنج صبحو مهریه چه سنمی باهم دارن؟

حواشی بازیگران

برخی از هنرمندان نیز مهریه و شروط آنچنانی برای ازدواج خود تعیین کرده اند اما در مصاحبه های خود چیزی از آن ها نمی گویند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بازیگران به دلیل شهرت همیشه در چشم هستند و کوچکترین اتفاقات زندگی آنها برای بیشتر مردم جالب به نظر می رسد. حالا فکرش را بکنید از جزئیات مهریه بازیگران خبردار شوید، زمانی که حرف از مهریه بازیگران می شود همه  مهریه های میلیاردی و آنچنانی را تصور می کنند. بازیگران از اقشار مشهور جامعه هستند و این اتفاق دور از انتظار نیست اما ممکن است واقعیت با این تصورات مغایرت داشته باشد.مهریه بازیگران به شدت به شخصیت فردی و نگاه آنها به ازدواج و زندگی بستگی دارد البته در میان این افراد برخی از هنرمندان نیز مهریه و شروط آنچنانی برای ازدواج خود تعیین کرده اند اما در مصاحبه های خود چیزی از آن ها نمی گویند.

*ویدا جوان

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهراناست. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.ویدا جوان با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از دیگر سریال‌های او می‌توان به ماه و پلنگ، مجموعه پژمان و زمانه و شمعدونی ،آسمان من و سارق روح و و زیر هم کف فیلم ملبورن روزهای آبی وآبادان یازده ۶۰ اشاره کرد.

 ویدا جوان و ایلا تهرانی یک زوج جوان هنری هستند که اساس زندگی شان بر مبنای عشق بوده، آنها قواعد زندگی های مشترک عادی را به هم زدند و نشان دادند با صداقت و عشق هم می توان زندگی را شروع کرد.ویدا جوان برخلاف رسوم ایرانی‌ها از ایلا تهرانی خواستگاری کرده و پاسخ مثبت دریافت نمود. در مراسم خواستگاری ایلا تهرانی به جای گل و شیرینی، کتاب سعدی و دو جلد از کتاب‌های هوشنگ حضور داشته و مهریه عجیب خانم بازیگر ۷۱۱۱ شاخه گل رز هلندی به رنگ‌های سفی، قرمز و زرد تعیین شد.

vida.javan_1622485309

ویدا جوان

Untitled

*نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد.نرگس محمدی اولین‌بار بحث ازدواجش در برنامه دورهمی مطرح شد، وقتی که در جواب مهران مدیری گفت خواستگار ندارد. بعد از آن خبری از او نشد تا برنامه تئاتری که در مشهد داشت. تئاتری مشترک با علی اوجی. گویا همان‌زمانی که مشهد بودند باعلی اوجی عقد کردند و مدتی بعد هم، ازدواج آن‌ها رسما اعلام شد. نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

نرگس محمدی

nargesmohammadi_narges_1637727122

nargesmohammadi_narges_1566555133

*مائده طهماسبی

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال 1336 در شهر بابل است او کارگردان تئاتر و مترجم نیز می باشد. پدرش پزشک بود و مادرش خانه دار بود. او دو برادر و یک خواهر دارد. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است.در زمان دانشجویی در کشور آلمان باهمسرش فرهاد آئیش آشنا شد. این دو در یکی از تئاترهای فرهاد آئیش با هم آشنا شدند و بعد از 3 سال ازدواج کردند و به آمریکا مهاجرت کردند. ین دو فرزندی ندارند.

فرهاد آئیش ساعت 5 صبح از خانم بازیگر خواستگاری کرده و مدتی بعد با یکدیگر ازدواج نمودند. مائده طهماسبی برای ازدواج خود، به خاطر ساعت خواستگاری 5 سکه بهار آزادی را به عنوان مهریه تعیین کرد.

بازیگران

-maedeh-tahmasebi23

tahmasebi-maedeh-

*نینا عبدی (همسر اکبر عبدی)

استاد اکبر عبدی خودش نقل می کند که در 19 سالگی عاشق یک دختر 18 ساله شد ولی در نهایت به دلیل مخالفت خانواده این وصلت انجام نگرفت .به فاصله 20 روز از شکست عشقی با نینا دختر دایی 14 ساله محمدرضا شریفی نیا ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام المیرا می باشد.به نقل از باشگاه خبرنگاران توافق خانواده اکبر عبدی و خانواده همسرش به 110 سکه آزادی برای مهریه بود. اکبر عبدی سالها بعد در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که پدرش به محضردار پول داده و به جای عدد صد و ده، عدد 11 را ثبت کرده بودند.

akbarabdi-

اکبرعبدی

akbar-abdi-bio-04

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها