|

فکردی خانومای بازیگر تو اینستا عِند خوشگلین؟ بیا ببین با رخت شونصدسال پیش چه پرررفکتن!

خانوم های بازیگر همیشه سعی می کنن تو اینستاگرام جذاب و خوشگل باشن البته به جر اینستا اونا تو فیلمای تاریخی هم حسابی دلبری می کنند!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- طراحی لباس سریال‌های تاریخی معمولا زمان و دقت بیشتری را نیاز دارد. از همین رو لباس‌ها در این سریال‌ها نیز معمولا منحصر به فردتر از دیگر از سریال‌ها طراحی می‌شوند. محبوب‌ترین سریال تاریخی از نظر شما کدام بوده است؟ در ادامه سعی کرده‌ایم لباس بازیگران زن در سریال های تاریخی ایرانی را بررسی کنیم. کاراکترهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، محبوب‌ترین کاراکترهای زن در سریال‌های تاریخی بوده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید.

m9-2

- لیلا حاتمی تو کیف انگلیسی

لیلا حاتمی در سریال تاریخی کیف انگلیسی برای اولین بار در قاب تلویزیون جای گرفت و استایل او نیز در این سریال با استقبال بسیاری مواجه شد. داستان این سریال در دهه 1320 ایران رخ می‌دهد و کلاه‌ها، کت و دامن‌های لیلا حاتمی در این سریال کاملا مشابه پوشش زنان در دوره رضا شاه بود.

leyla-hatami-vaniz-4

اگه دوست دارید در مورد تیپ و استایل های لیلا حاتمی بیشتر بدونید مقاله "استایل لیلا حاتمی رو بشناسیم" رو از دست ندید.

- الهام حمیدی؛ خوشگل خانومی که معصومیت ازش می باره!

الهام حمیدی را بارها در نقش کاراکترهای مثبت فیلم‌ها و سریال‌ها دیده‌ایم، اما بازی در نقش همسر یوسف پیامبر، نقطه پرتابی برای او به حساب می‌آمد. لباس‌های رنگ روشن این کاراکتر نشان از معصومیت او دارد و به خوبی توانسته آ؛ن حس خوب را به مخاطب منتقل کند.

الهام+حمیدی

- نسرین خانوم مقانلو جذابی که یکم زیادی جسوره!

کاراکتر ناریه در سریال مختارنامه، در عین منفی بودن، نقاط مثبتی نیز داشت. او به عنوان همسر اول مختار و فردی که زبان تند و تیزی دارد، لباس‌های جسورانه‌ای بر تن می‌کند. نوع پوشش و آرایش صورت او متفاوت از همسر دوم مختار است و طرف شیطانی شخصیت او را نشان می‌دهد.

169032_613

 - جیران و یه دوجین دلبر قاجاری

سریال تاریخی جیران در دوره قاجار می‌گذرد. زمانی که لباس و پوشش زنان تغییر زیادی می‌کند و البته این تغییرات از درون حرمسراها شروع می‌شوند. تاج السلطنه یکی از عزیزترین دختران ناصرالدین شاه بوده است که برخلاف تمام زنان آن دوران چه در اندرونی و چه بیرون، یک روشنفکر بود. او یکی از زنان خوش‌پوش و اهل مد آن روزگار بوده که اگر پای‌اش به عصر ما می‌رسید حتما یکی از اینفلوئنسرها می‌شد.

رعنا+آزادی+ور

مگه میشه از جیران گفت از پریناز نگفت؛ پریناز و این سریال مثل خود واقعی خودش بسیار جذاب و زیبا شده البته یه سری انتقادها هم به نوع پوشش او تو برخی سکانس های این سریال هست مثل اونجایی که بعد از بیماری به هوش میاد خیلی خوشگل و بزک کرده است. شاید جالب باشه براتون که آیا در واقعیت هم زنان ناصرالدین شاه اینقدر آرایش داشتن یا نه؟در پاسخ باید بهتون بگیم بله! در واقع نه تنها آرایش داشتند که به صورت و مو‌هایشان به نسبت ثروتی که داشتند، زیور آلات و تزئینات اضافه می‌کردند.

91

اگه دوست دارید در مورد تیپ و استایل های لیلا حاتمی بیشتر بدونید مقاله "استایل پریناز ایزدیار رو بشناسیم" رو از دست ندید.

- ترانه علیدوستی که تو شهرزاد نه فقط قباد و فرهاد که دل همه رو برد!

سریال شهرزاد از طراحی لباس فوق‌العاده‌ای برخوردار بود. لباس‌های کاراکتر شهرزاد، با بازی ترانه علیدوستی، در زمان پخش بارها توسط مردم الگوبرداری شد. لباسی که در تصویر می‌بینید یکی از زیباترین لباس‌های این کاراکتر در سریال بوده. کلاه‌های زیبا و گردنبندهای خاص او، امضای شخصی او به حساب می‌آمدند.

ترانه+علیدوستی

- کتایون ریاحی و خداحافظی با شکوه بعد یوسف

بدون شک کاراکتر زلیخا را می‌توانیم یکی از ماندگارترین و محبوب‌ترین کاراکترها در سریال‌های تاریخی ایرانی بدانیم. گریم و پوشش او به خوبی به پوشش زنان مصری نزدیک شده بود و حس اشرافی بودن را نیز به مخاطبان القا می‌نمود. لباس‌های زلیخا معمولا کرم رنگ با نوارهای کار شده بودند.

کتایون+ریاحی+(2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها