|

زیباترین بازیگران زن ایرانی که میتونن خودشونو جای هم جا بزنن؛ کاربن فِیس انداختن آسسس!

حواشی بازیگران

بازیگرانی در عرصه سینما وجود دارد که خیلی ها آنها را با یکدیگراشتباه می گیرند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دانستن جزئیات زندگی خصوصی چهره های معروفی مثل بازیگران، همیشه جالب بوده و هست. یکی از این جزئیات، نسبت فامیلی هم که برخی از بازیگران باهم دارند.حتما برای شما هم پیش آمده افرادی را در اطراف خود دیده ای که بسیار شبیه یک شخص معروف و سلبریتی مشهوری هستند. در سینمای ایران هم بازیگرانی وجود دارد که از نظر چهره بسیار به یکدیگر شباهت دارند می بینیم بازیگرانی هستندکه با هم هیچ نسبت فامیلی ندارند ولی به دلیل شباهت ظاهری که به یکدیگر دارند، مخاطبان آنها را فامیل و حتی خواهر تلقی کرده اند و در موردشان شایعه سازی هایی نیز صورت گرفته است به همین دلیل در ادامه عکس‌هایی را کنار هم قرار داده‌ایم کـه شباهت عجیب بازیگران بـه هم را نشان می‌دهند، بعضی از این بازیگران از نظر چهره فوق‌العاده بـه هم نزدیک‌اند و ممکن اسـت در خیابان با آن یکی بازیگر اشتباه گرفته شوند البته این شباهت ها از نظر برخی افراد می باشد!

*غزل شاکری و پگاه آهنگرانی

حواشی بازیگران

GhazalShakeri

غزل شاکری بازیگر و طراح کشورمان متولد 22 اسفند 1357 در تهران است.غزل شاکری دختر فرشته طائرپور تهیه کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلمنامه نویس است که مشاور امور مالیاتی خانه سینما می باشد.او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش گلنار در فیلمی به همین نام شناخته می‌شود. او این فیلم را در ده سالگی خود بازی کرده‌است که شباهت به پگاه آهنگرانی دارد.

153309_912

153308_637

پگاه آهنگرانی بازیگر و مستند ساز جوان ایرانی در مرداد ماه سال ۱۳۶۳ در  شهر اراک به دنیا آمد. وی فرزند منیژه حکمت، از کارگردانان ایرانی و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است.تحصیلاتش در هنرستان موسیقی را ناتمام گذاشت اما، نوازنده ویولن سل است. خیلی کم حرف است و علاقه ای به سیاست ندارد.پگاه اولین بازی خود را در سن ۶ سالگی و در فیلم “گربه آوازه خوان” (به کارگردانی کامبوزیا پرتوی) در سال ۱۳۶۹به نمایش گذاشت.در سال‌های اخیر پگاه آهنگرانی، روند رو به رشدی در بازیگری داشته و در تئاتر هم حضور پیدا کرده است.

حواشی بازیگران

حواشی بازیگران

*هانیه توسلی و ویدا جوان

362649_545

هانیه توسلی زادهٔ ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ بازیگر ایرانی است.او تنها چند سال پس از شروع حرفهٔ بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن (۱۳۸۱) از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. توسلی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.که ویدا جوان شباهت زیادی به این بازیگر دارد.

bazigaran

hanitavassoli.

ویدا جوان (متولد ۱۳۶۵ در تهران) بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد. وی با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ شبکه ۳ سیما در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از کارهای اخیر او می‌توان از ماه و پلنگ، نامه آخر از مجموعه روزهای بهتر و سارق روح نام برد.

ویدا جوان

vida.javan_279021395_557044989276707_6074104812119659253_n

vida.javan

*نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی

بازیگران

نازنین-بیاتی-و-زیبا-کرمعلی

نازنین بیاتی بازیگر توامند کشورمان که در سریال خانگی گلشیفته خوش درخشیده متولد 15 دی 1368 در تهران، است او فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است  وعلاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است.ازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد که این بازیگر خوش چهره  شباهت زیادی به زیبا کرمعلی به دلیل فرم لب ها و چشم هایش دارد.

nazaninbayati

bazigaranjazzab

زیبا کرمعلی متولد 14 آذر 1375 در کرج ، بازیگر و کارگردان فیلم کوتاه است. فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد که از 20 سالگی وارد سینما شد و با فیلم «لانتوری» توانست خود را اثبات کند. زیبا کرمعلی از نظر تحصیلات، دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی در رشته سینما است. وی در دانشگاه هنر تهران مشغول به تحصیل است. زیبا کرمعلی مطابق آنچه که خودش گفته است در کنکور سراسری دارای رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه در رشته هنر شده است.

زیباکرمعلی

زیباکرمعلی

*هدیه تهرانی و سحر زکریا

بازیگران

هدیه تهرانی بازیگر سینمای کشورمان 4 تیر ماه 1351 در تهران متولد شد.هدیه تهرانی بازیگر سرشناس و پرطرفدار سینما است که در دوره ای از تاریخ سینما میتوان او را به عنوان تنها سوپراستار زن سینما معرفی کرد که خیلی ها آن را با سحر زکریا اشتباه که گرفته اند .

هدیه تهرانی

bazigar_art_

سحر زکریا در تاریخ دوم مهرماه 1352 در اراک بدنیا آمد. سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش ها و تله تأترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش های نه چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

عکس-سحر-زکریا-1

سحر+زکریا

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی