|

وقتی امیر تتلو هی می خواد بابا شه اما نمیشه؛ بعد سحر چه زود عروس دوماد میشن!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو این روزها یا با تتو آرتیست هاش مشغول تتو زدن هست یا داره ورزش می کنه و یا داره به دنبال یه بچه می گرده و می خواد بشه باباش

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- امیر تتلو قرار بود یک نوزاد افغان رو به فرزندی قبول کنه. نوزادی که به گفته خودش پدرش اون ها رو ول کرده و رفته دوباره زن گرفته و از اون طرف مادرش هم نمیتونه از عهده مخارجش بربیاد و توانایی نگهداری از اون رو نداره و قرار بود جین و ماریا دو خدمتکار منزل تتلو مادر این بچه بشن و خود تتلو هم پدر اون! اما به یکباره انگار مادر این نوزاد افغان زد زیر همه چی.

امیر تتلو در این باره تو صفحه شخصی خودش نوشت:

راستی متاسفانه اون مادرِ افغان بچه رو به ما ندادن من مطمئنم که تیم ما بهتر میتونست اون بچه رو بزرگ کنه امّا ایشون با خود خواهی و دلتنگی و وابستگی با آینده ی این بچه بازی کردن و گذاشتن تو فقر و شرایط سخت بزرگ شه میبینید؟ بعضی وقتا بزرگترین دشمن خودِ مادر هستش.

حالا کاری نداریم اگر شخصی بچه ای داشت که واقعا شرایط نگهداریش رو نداشت، من و جین و ماریا که اصلا شغل اصلیشون پرستاری بچه بوده، این کودک رو به فرزندی میپذیریم احساس میکنم جین و ماریا احتیاج به یه بچه دارن چون همیشه با بچه ها سرو کار داشتن و از بچه های خودشون هم دورن و یکم احساس میکنم انرژیشون افتاده و اگه یه بچه داشته باشیم هم اینا خوشحال میشن و هم بچه با دوتا پرستار عالی و حرفه ای بزرگ میشه باباشم که من باشم دیگه تامام.

امیر تتلو و دوتا خانوم تتو آرتیستی که شده حسابی وابستش!

امیر تتلو خوب یه تیم 10-12 نفری داره که دوروبرش هستن و کاراش رو هندل می کنن. اما تو این بین امیر بیشتر وقتش رو با دوتا تتو آرتیست خانوم می گذرونه و تقریباً هر روز سه چهار ساعت این دوتا خانوم مشغول تتو زدن رو بدن امیر هستن و تتلو که تا قبل از حضور این خانوم ها تتو آرتیست مرد هم داشت حالا اون هارو مرخص کرده و فقط زیر دست این دوتا خانوم تتو می کنه.

100

رابطه و دوستی امیر تتلو با این دوتا خانوم تتو کار به قدری خوب هست که امیر چندی پیش خودرو برقی جذابش رو که خیلی هم خاص بود رو به یکی از این دخترا هدیه داد. البته خیلی ها اومدن و پایین این ویدیو نوشتند که امیر جلو ویدیو این کار رو کرده و یه جورایی قصدش خودنمایی بوده. الته تتلو در توضیح این که چرا این کار رو کرده گفت که ماشین برای کسی خوبه که می تونه بره شهر و خیابون ها رو بلده و برای یکی مثل اون که تو غربته و حتی پاسپورت هم نداره و ترس داره که بره تو خیابون خیلی به کار نمیاد به همین خاطر خودروی مورد علاقه اش رو به کسی می ده که واسش مهمه و یه جورایی اون رو از افسردگی و حال ناخوش رهایده!

وقتی امیر تتلو حرمسرا راه انداخته!

امیر تتلو تو داستان اون نوزاد افغانی گفته بود که برای نگهداری و تیمار کردن بچه علاوه بر جین و ماریا همسران خودش هم هستن حالا خیلی ها اومدن و زیر کپشن تتلو کامنت گذاشتن که امیر مگه چندتا همسر داره؟ خب گویا امیر خان تتلو بعد از اینکه با سحر قریشی کات کرد و ازش جدا شد رو آورده به چند همسری و هی تند و تند همسر اختیار می کنه! اون اول یه خورشید خانومی که مربی ورزشی بود رو به عنوان همسرش معرفی کرد و حتی برای اینکه اوقات فراغت ایشون رو پر کنه ادعا کرده که دوتا دختر رو به فرزندی قبول کرده. بعد از خورشید خانوم نوبت به اون به دختر نوزده ساله ای رسید که گویا بدون اجازه پدر و مادرش از ایران به ترکیه اومده بود و رفته بود پیش تتلو که البته امیر با کلی ر و صدا و گرد و خاک ایشون رو هم همسر و ناموسش معرفی کرد.

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها