|

وقتی تتلو عیال اختیار کرده جدید بی اذن دَدی؛ اووف حرکت نیگااا دهن سحر پُرکن!

amir tataloo sahar ghoreyshi shayanews

امیر تتلو به تازگی به یکی از خانوم های تتو آرتیستشیه هدیه داد که دهن همه واموند و خیلی ها گفتن تَتَل با این کارش خواسته حرص قریشی رو درآره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- امیر تتلو این روزها بیش از هر زمان دیگری به تتوهاش مشغوله و تقریباً میشه گفت موزیک رو گذاشته کنار و خیلی از اعضای بند و تیم برنامه ریزش رو هم عوض کرده و سعی می کنه به جای هنرمندان ایرانی بیشتر با خارجی ها همکاری کنه. تو این میون امیر تتلو بیش از همه به دوتا تتو آرتیست اهل ترکیه اش وابسته شده و انگاری حسابی هم از کارشون راضیه!

امیر تتلو یه زمانی حدود 6 ماه پیش افتاده بود رو دور خرید ماشین برقی و یواش یواش داشت یه کلکسیون از این خودروهای جذاب برای خودش فراهم می کرد اما خوب داستان لغو کنسرت و تعلیق موقت اکانت یوتیوب امیر باعث شد که چند تا از این ماشین ها رو بفروشه حالا هم یکی دیگه از این ماشین هارو که گویا خیلی دوست داشت رو از دست داد البته اینبار با رضایت خودش!

a

قضیه از این قراره که امیر تتلو چند روز پیش پستی منتشر کرد و نوشت: تیانا تتو آرتیست جونش رو نجات داده البته تتلو خیلی توضیح نداد که چی بین اون و تیانا گذشت اما تاکید کرد که واقعا داشتم میمردم و تیانا نجاتم داد با انرژی خوبش و با تتو زدن برام مرسی تیانا دوست دارم واقعا بهم لطف کردی. یکی دو روز از این پست تتلو نگذشته بود که امیر ویدیویی منتشر کرد و در اون خودرو هوندا الکتریک خودش رو که خیلی هم دوستش داشت و یجوای یه ماشین تک و آس تو استانبول بود رو داد به تیانا. ابته یه سری از پیج های هواداری تتلو اومد و گفتن که امیر با این کارش خواسته حرص سحر رو درآره و یجواریی اون رو بسوزونه! موضوعی که البته خود تتلو اصلاً به اون اشاره ای نکرده

تتلو در توضیح این ویدیو نوشت: ماشین مال اونیه که شهر داره! کشور داره!! خیابونارو بلده پاسپورت و گواهینامه داره منی که باید از بی معرفتی هموطنام بشینم تو خونه ماشین میخوام چیکار!؟ 

امیر تتلو و دختری که انگار به اسیری گرفته!

امیر تتلو گویا به تازگی با یه دختر خانوم نوزده ساله که از ایران اومده پیشش ازدواج کرده این دختر خانوم که گویا بدون رضایت پدر و مادرش رفته پیش تتلو حالا حسابی خبرساز شده و امیر در حمایت از ایشون تو صفحه شخصیش نوشت: وقتی میگم همسرِ من شده یکی یعنی همسرِ منه و به ناموس من کسی کار نداشته باشه خانواده ی همسر عزیزم قشنگ و درست دقت کنن. امیر تتلو لات بازی بر نمیداره !! ادبو رعایت کنید تا ادب باهاتون رعایت شه. دخترتون ازدواج کرده ! یا شعور داشته باشین بفهمین یا برین بمیرین.

236

گویا خونواده این دختر خانوم جوون هم برای برگردوندن ایشون رفتن درب منزل تتلو که این موضوع هم با واکنش تند امیر تتلو مواجه شد.

اینجا هیچ مَردی وارد نمیشه! خانم هم فقط با بادیگارد خانم وارد میشه. نگهبانا حتی به مادر خودمم اجازه ی ورود نمیدن. کل شهرک و خونه و دم در هم دوربین و نگهبان و سکوریتی هست. وقتی من نخوام یکیو به یکی نشون بدم هیشکی نمیتونه.حواستونو جمع کنید دوره ی زورگویی تموم شده رفته.

وقتی امیر تتلو تو زن گرفتن هتریک میکنه!

امیر تتلو اونجور که خودش میگه با این خانوم نوزده ساله میخواد ازدواج کنه و ایشون رو همسر خودش نامیده البته تتلو تو همین سال 1401 دو نفر دیگه رو هم با عنوان همسر خطاب قرار داده بود که خب یکی شون سحر خانوم قریشی بود و اون قضایا و داستان هایی که همه میدونن و دیگری هم یه خورشید خانوم نامی بود که ورزشکار و مربی بدنساز بودند و تتو حتی برای اینکه ایشون تنها نباشن دوتا دختر رو به فرزندی قبول کرد و یه شبه هم شوهر شد و هم پدر!

1

نقشه جدید تتلو برای درآمدزایی

گفتیم که امیر تتلو این روزها خیلی دیگه کار موسیقی نمی کنه و به گفته خودش قصد داره استراحت کنه! البته تتلو به طرفداراش توصیه کرده که تو این مدت کارهای قبلی ایشون رو گوش بدن و حتی برای اون ها هوادار کارت هم صادر کرده است!

تتلو دراین باره خطاب به هواداراش نوشت:

اگه دوست داشتین حق موزیکایی که گوش میدین رو پرداخت کنید یه سری کارت هواداری قراره بیاد که بتونین بخرینشون و مستند با داشتن اون کارت بدونین و به بقیه نشون بدین که حق موزیکی که گوش میدین پرداخت شده و منم ضرری که کردم جبران شه !!

این کارت ها رنگ های مختلف دارن و اونایی که صاحب رنگ طلاییش باشن میتونن هر وقت که بخوان و استانبول باشن امیر تتلو رو ببینن و تو خونه ش دعوت شن به عنوان یه هوادار واقعی که حق موزیکامو پرداخت کرده است.

60746af0-d74e-48a3-a3a9-f9a21316d7f9

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها