|

وقتی امیر تتلو درباره آبجیشم هذیون میگه؛ آقا عشق آخرشم بوسید گذاشت کنار!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو دوباره با یه کار شگفت انگیز اسمش رو آورد سر زبون ها.اینبار آقای رپر اعلام کرد که قصد داره از موسیقی و موزیک خداحافظی کنه اما چرا؟

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- در روزهای اخیر شاهد بودیم که تعداد سابسکرایب امیر تتلو به شکل وحشتناکی ریزش داشته و از یک میلیون حالا رسیده به حدود 700 هزار نفر خیلی ها این موضوع رو ناشی از لغو شدن پی در پی کنسرت های امیر تتلو دونستن و معتدند مردم از اینکه پول دادن بلیط خریدن و حالا باید منتظر باشن که کی و چجوری باید پولشون رو بگیرن شاکی شدن و یجورای از امیر تتلو متفر شدن و حالا همین افراد با سم پاشی هاشون باعث شدن سابسکرایبهای امیر تتلو تا این اندازه ریزش کنه.البته خود امیر تتلو اصلاً این موضوع رو قبول نداره و در همین خصوص تو پیج شخصیش نوشت:

یه عده احساس میکنن که دلیل ریزش سابسکرایب ها اینه که امیر تتلو داره محبوبیتش رو از دست میده !! نخیر ! اصلا اینطور نیست!! دلیل واضحه: شرایط و اینترنت بَد تو ایران و قطعی و هی عوض شدن وی پی ان ها و البته بستن کامنتاس!! وقتی از وی پی ان های مختلف استفاده میشه و کامنت هم گذاشته نمیشه حتما یوتیوب خیلیارو ربات فرض میکنه و ریزش ساب پیدا میشه که برام مهم نیست ترجیح میدم سابسکرایبم کمتر باشه امّا ادب تو صفحه م رعایت شه. بنده، امیر تتلو از همیشه بین هوادارانم محبوب ترم و با اون هوادارایی که لیاقت دارن تو کلاب هاوس و مسیج های مستقیم شخصی در نهایت عشق و احترام ارتباطم رو دارم.

unknown_313038713_1380273225712250_7106327699136219261_n

وقتی امیر تتلو از موزیک و موسیقی خداحافظی می کنه!

امیر تتلو اعلام کرد که دیگه نمی خواد کار موزیک کنه و حتی کنسرت گرونی رو هم که قرار بود برگزار کنه و کنسل کرد تتلو اعلام نکرده که این دوری از موسیقی تا کی به طول می کشه اما دلیل خداحافظی از موزیک و موسیقی رو خسته بودنش عنوان کرده و اینکه می خواد استراحت کنه. البته تتلو برای اینکه از موسیقی خداحافظی کنه کلی ادا و اصول ریخت حتی اومد برای هواداراش کارت هواداری صادر کرد! اما جریان این کارت های هوادارای چیه؟

امیر خان خطاب به هواداراش نوشت: اگه دوست داشتین حق موزیکایی که گوش میدین رو پرداخت کنید یه سری کارت هواداری قراره بیاد که بتونین بخرینشون و مستند با داشتن اون کارت بدونین و به بقیه نشون بدین که حق موزیکی که گوش میدین پرداخت شده و منم ضرری که کردم جبران شه !! این کارت ها رنگ های مختلف دارن و اونایی که صاحب رنگ طلاییش باشن میتونن هر وقت که بخوان و استانبول باشن امیر تتلو رو ببینن و تو خونه ش دعوت شن به عنوان یه هوادار واقعی که حق موزیکامو پرداخت کرده.
 
unknown_314398110_205365505260389_7206326580552423092_n

این خداحافظی امیر تتلو در حالیه که تتلو بارها و بارها موسیقی رو عشق اول و آخرش معرفی کرده بود و حتی زمانی هم که با سحر قریشی نامزد بود هم گفته بود سحر عشقش نیست و عشق واقعیش موزیکه.

امیر تتلو حلقومش رو هم رنگی پنگی کرد!

امیر تتلو اخیراً در اقدامی عجیب دندون هاش رو هم رنگی کرده و دیگه تو کل بدنش فقط چشم هاش که به رنگ بهش نپاشیده و به قول معروف اورجینال باقی مونده!

تتلو قبل از اینکه بره سراغ دندوناش زبونش رو هم رنگی کرده بود. بدین ترتیب امیر تتلو دیگری جایی برای تتو زدن در بدن اش باقی نگذاشته است.

125

در این ویدیو نشان می دهد که در حال تتو زدن چند جاندار دریایی روی کف دست خود است. البته کف دست که خوبه امیر تتلو چندی پیش ویدیویی از خودش منتشر کد که همه برگاشون ریخت! آقای خواننده نه تنها کل بدنش رو تتو زده و دیگه هیچ جای رنگ نخورده ای باقی نگذاشته به تازگی یه بومرنگ جدیدی منتشر شده که آقای رپر روی زبونش هم رنگی شده و تتو کرده! واااقعا این دیگه تهشه...

وقتی امیر تتلو محرم و نامحرم رو قاطی می کنه!

برای بار هزارم خواهش میکنم از خانم هایی که متاهل هستن یا نامزد دارن خواهشمندم !! ببین! خواهش کردم سمت من نیاین!! نه برای کار؛ نه برای تتو؛ نه برای موزیک؛ نه برای هیچی. لطفا سمت من نیاین. چرا که من دوست ندارم اصلا با خانمی که به من محرم نیست صحبت کنم حتی چه برسه به کار. حتی خواهر خونی ما وقتی ازدواج میکنه دیگه به ما محرم نیست چرا ؟ چون روح شوهرش میره توش.
 
60746af0-d74e-48a3-a3a9-f9a21316d7f9

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها