|

وقتی دُخی گیس صورتی میره تو تتلو تسخیرش میکنه؛ ناجوررر هرچی خانوم میگه میگوشه

amir tataloo shayanews

امیر تتلو یه منجی پیدا کرده که اون رو به قول خودش از مرگ حتمی نجات داه و بهش زندگی دوباره بخشید. اما این منجی خوش رنگ تتلو کیه؟

لینک کوتاه کپی شد
5
شایانیوز- امیر تتلو همچنان تو فضای مجازی و صفحه یوتیوبش فعاله و هر روز تقریبا چند تا پست و چند ویدیو منتشر می کنه که یا در حال ترمیم تتوهاشه و یا با دختران و تیمش مشغول گپ و گفتگو و احتمالاً تمرین و ضبط موزیکه! 
 
البته امیر تتلو به نظر از لحاظ روحی خیلی در وضعیت مناسبی قرار نداره و انگاری افسرده شده باشه. ریشه این موضوع هم احتمالاً مشکلات مالی باشه که این چند وقته برای تتلو ایجاد شد. در واقع امیر تتلو که از کنسرت ابتدای سال چیزی حدود 20 میلیارد تومان درآمد کسب کرده بود و قصد داشت با برگزاری یک کنسرت بزرگتر این رقم را تا حدود 100 میلیارد بالا ببره به دلایل نامعلوم کنسرتش رفت رو هوا و لغو شد. از اون ور یوتیوب هم گویا به دلیل برخی محتواهای امیر تتلو که خشونت آمیز تشخیص داده و اون ها رو ترویج خودکشی قلمداد کرده و درآمد ماهی دو میلیارد تومانی تتلو رو فعلاً تعلیق کرده است. این موضوعات باعث شد که امیر تتلو بیش از هر زمان دیگری در تگنا قرار بگیره و حتی به فکر خودکش هم بیوفته!
 
این وسط امیر یه دختر ترک انگار ناجی امیر شده. امیر تتلو اینطور تو صفحه یوتیوبش نوشته: تیانا نجاتم داد. از مرگ حتمی !! واقعا داشتم میمردم. از غم و از بی احترامی اونم از طرف کسایی که قلب و روح من بودن. واقعا شکستم. واقعا داشتم میمردم و تیانا نجاتم داد با انرژی خوبش و با تتو زدن برام مرسی تیانا دوست دارم واقعا بهم لطف کردی
 

اما تیانا کیه؟

تیانا تتو آرتیست جدید امیر تتلو و دختر اهل قونیه است که به تازگی در کنار کارنیا کارهای تتو و طراحی ناخن های امیر تتلو رو انجام می دن.
 
unnamed
تصویری از تیانا و کارنیا در حال ترمیم تتوهای کمر امیر تتلو

وقتی امیر تتلو کلش به سنگ خورد!

خیلی ها امیر تتلو رو متهم می کردن به بددهنی و اینکه خیلی فحش می ده و بی تربیت هست. همین موضوع باعث شده که خیلی از ترانه ها و موسیقی های امیر تتلو رو که بعضعاً از لحاظ شعر و ترانه استاندارد بالایی دارن رو نشه با خونواده گوش داد. حالا امیر تتلو انگار خودش هم به این موضوع پی برده و می خواد به قول معروف خودش رو اصلاح کنه! تتلو در همین رابطه تو پیجش شخصیش نوشت:
 
من خیلی بی تربیت، بی اعصاب، عجول و احساسی بودم. قبول دارم و معذرت خواستم بارها و بازم میخوام و میدونی هیشکی کامل نیست منم رفتار بد داشتم … ولی خب دارم رو خودم کار میکنم که با ادب ، صبور و منطقی باشم. اینه که از این به بعد تصمیم اینه که اول خودم بتونم به آرامش برسم و مودب و آروم و عاشق و مهربون و البته سالم و زیبا باشم بعد با بقیه ارتباط بگیرم و پست بذارم و موزیک بسازم که خدایی نکرده انرژی و فرکانس منفی ای از طرف من در طبیعت آزاد نشه. دلیل کم بودنم اینه. دارم رو خودم نزدیکام دوستام و بدنم و پوستم و صبر و ادبم کار میکنم که بتونم خادم بهتری باشم.
 
500

هذیان گویی امیر تتلو درباره آبجیش!

برای بار هزارم خواهش میکنم از خانم هایی که متاهل هستن یا نامزد دارن خواهشمندم !! ببین! خواهش کردم سمت من نیاین!! نه برای کار؛ نه برای تتو؛ نه برای موزیک؛ نه برای هیچی. لطفا سمت من نیاین. چرا که من دوست ندارم اصلا با خانمی که به من محرم نیست صحبت کنم حتی چه برسه به کار. حتی خواهر خونی ما وقتی ازدواج میکنه دیگه به ما محرم نیست چرا ؟ چون روح شوهرش میره توش.
 unknown_315608934_149247917817889_7514797228985036631_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی