|

وقتی دوتا دختر تُرک امیر تتلو رو صفر صفر کردن؛ دست رنگی سحرم شد آینه دِقش!

amir tatallo shayanews

امیر تتلو این روزها حسابی با مشکل مواجه شد و کارش به دردسر افتاد اینقدری که خیلی ها گفتن و نوشتند امیر تتلو به پایان سلام کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امیر تتلو با وجود اینکه از سحر قریشی جدا شده و از اون ور کنسرت مهرماهش هم کنسل شد بازهم در فضای مجازی پرحاشیه و خبرساز است. البته امیر تتلو انگار یک پدیده ی اجتماعی حاشیه ساز است و نمی تواند به دور از حاشیه زندگی کند. ناگفته نماند بخش زیادی از این موضوع هم بر می گردد به سال های گذشته و زمانی که تتلو از یک خواننده زیر زمینی فراتر رفت و حتی پایش هم سیاست کشیده شد.

امیر تتلو این روزها اما با یک بحران شدید مواجه شده و اون هم تقریباً صفر شدن درآمد مالیش است. امیر تتلو خوب دو منبع درآمدی دارد یکی کنسرت و دیگری هم یوتیوب. کنسرت که خوب در سال جاری یکی برگزار کرد و 20 میلیاردی به جیب زد و طمع کرد برای یک کنسرت 20 هزار نفری در اواخر مهرماه که به دلایلی که شفاف اعلام نشد کنسل شد و امیر تتلو نه تنها پولی بدست نیاورد که احتمالاً خسارت هم داد. 

حالا این روزها خبری عجیب در فضای مجازی پیچیده و اون هم صفر شده درآمد یوتیوب امیر تتلو است. تتلو که تقریباً ماهی دو میلیارد تومان از طریق یوتیوب درآمد داشت به دلیل ترویج خشونت و تبلیغ خودکشی این منبع درآمدی را هم از دست داده و از همیشه بی پول تره شد!

وقتی امیر تتلو کفشای چند هزار دلاریشم گذاشت برا فروش!

امیر تتلو خُب همه می دونن که همه چیزش عجیب و غریبه از حرف زدن بگیرید تا تیپ و استایلش. امیر خان علاقه زیادی هم به کفش داره و یه جورایی کفش رو مهم ترین آیتم استایل می دونه و بیش از 50 جفت کفش کتونی داره که برخی از اون ها خیلی هم گرون هستند و قیمت اون ها تا 7 هزار دلار هم میرسه. حالا امیر تتلو به یک دلیل عجیب مجبور شده کفش هاش رو بفروشه! اما دلیل چیه؟ امیر تتلو گیاهخوار هست و باور خیلی شدیدی داره که انسان نباید از هیچ چیز حیوانی در زندگی روزمره خودش استفاده کنه حالا تتلو از طریق تتو آرتیست مورد علاقه اش یعنی خانوم کارینا متوجه شده که تو تعداد زیادی از کفش کتونی هاش از چرم حیوان استفاده شده و این موضوع خط قرمز تتل هست و به خاطر همین تصمیم گرفت تعداد زیادی از کتونی هاش رو بفروشه.

56

کفش کتونی هایی که امیر تتلو گذاشت واسه فروش

امیر تتلو حسابی به پیسی خورد!

امیر تتلو اینقدر وارد بحران مالی شده که از تیم دوروبری هاش خواست هرچه سریع تر با فروش این کفش ها پول دربیارن.

تتلو در این باره تو کانال شخصیش نوشت:

فروش کفشامونو سریع شروع کنید. حتی برای تتو زدن هم دیگه پول نداریم. ده روز دیگه حقوق ماریا و جینه، نداریم. باید کفش وگن بخرم. همه ی تی شرتام رو بردن. حتی تی شرت و لباس ندارم و باید یکم خرید برای خودم بکنم !!

unknown_311840530_114483791444728_6395702264847440389_n

حمله و توهین تتلو به سحر قریشی!

امیر تتلو حالا که پولاش ته کشید و یکم به دردسر افتاد و احتمالاً هم عصبی شده حسابی از خجالت سحر خانوم دراومد امیر هرچند اسمی از سحر قریشی نیاورد اما فکت های که داد مشخصه که منظورش سحر خانوم بود.

امروز آخرین دو هزار دلار تو صندوقم رو دادم به تیانا و کارینا و صفر صفر شدم !! دوتا پونصد دلار واسه کمر خودم و هزار دلار هم برای اون ......که کل دستشو رنگش کردیم و یه احترام ساده بلد نبود و جز انتظار داشتن ازمون کاری نکرد و ما ساختیمش که بره.....

unnamed

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها