|

امیر تتلو ناجووور شده دلبسته دوتا دُخی شیربرنج؛ هذیان گویی آقا راجبه مامانش!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو این روزها تو ترکیه حسابی دلبسته دو نفر شده و یه جورایی اون ها رو به کل بند و تیمش ارجح میدونه. اما این دو نفر کین؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- امیر تتلو این روزها در ترکیه خیلی اوضاع و احوال خوبی ندارد و به نظر حتی تیم نزدیکان و اطرافیان امیر تتلو و از او جدا شدند و رفتند. سرآغاز این مشکلات تتلو هم از روزی شروع شد که امیر 29 مهر ماه اجازه برگزاری کنسرت در استانبول را دریافت نکرد و باوجود بلیت فروشی و تدارک بند و انجام همه امور ابتدایی کنسرتش کنسل شد و نه تنها از یک درآمد 100 میلیاردی محروم شد بلکه امیر تتلو مجبور شد به خاطر کنسلی کنسرت کلی هم ضرر و زیان بدهد.

امیر تتلو هنوز از این شوک خارج نشده بود که با یک بحران مالی دیگه روبرو شد و آن هم یوتیوب بود. امیر تتلو که تعداد سابسکرایب هایش به یک میلیون هم رسیده بود و از این طریق تا 3 میلیارد در ماه هم درآمد داشت به دلیل انتشار ویدیوهای خشن و صحبت هایی که درباره خودکشی مطرح کرده فعالیتش در یوتویب برای مدتی به حال تعلیق درآمد و این وقفه باعث شد نزدیک به 300 هزار نفر از دنبال کننده هایش کم شود و به طبع آن درآمد تتلو هم از یوتیوب کاهش پیدا کند. این موضوع باعث بی انگیزه شدن امیر تتلو شد و او در تازه ترین پستش نوشت:

متاسفانه مجبورم فعالیتم رو روی یوتیوب کم تر و کم تر کنم. چرا ؟ چون هوادارام دارن کم تر و کم تر میشن اینجا و من جایی که کم بهم توجه بشه کم باید فعالیت کنم !!! همین و بس!

وقتی امیر تتلو میره سراغ دُخی ترکااا

امیر تتلو همواره تو بند و تیم همراهش سعی می کرد از دختر و پسرای ایرانی استفاده کنه حالا یا به عنوان نوازنده موزیسین یا تتو آرتیست و حتی تیم برنامه ریز و تدارکات اما حالا به نظر تتلو از ایرانی های ساکن ترکیه خیلی خیری ندید و رفته سمت دختران ترک و هم تتو آرتیست هاش رو دوتا دختر اهل ترکیه انتخاب کرده و هم تو بند موسیقیش از چند تا دختر نوازنده ترک داره استفاده می کنه.

unnamed (1)

امیر تتلو در کنار نوازنده ویلون اهل ترکیه

اما تیانا و کارینا تتو آرتیست هایی که عقل و هوش از سر امیر بردن!

امیر تتلو این روزها بیش از همه تایمش رو با دوتا تتو آرتیستش می گذرونه و گویا حسابی به اون ها وابسته شده و این دوتا خانوم ترک یجورایی شدن عضوی از خانواده امیر. این وابستگی به حدی است که امیر اون ها رو منجی خودش معرفی کرده! تتلو چند روز پیش با انتشار ویدیویی اینطور تو صفحه یوتیوبش نوشته: تیانا نجاتم داد. از مرگ حتمی !! واقعا داشتم میمردم. از غم و از بی احترامی اونم از طرف کسایی که قلب و روح من بودن. واقعا شکستم. واقعا داشتم میمردم و تیانا نجاتم داد با انرژی خوبش و با تتو زدن برام مرسی تیانا دوست دارم واقعا بهم لطف کردی

هذیان گویی امیر تتلو درباره پدر و مادر

امیر تتلو پدرش رو خیلی زود از دست داد و هیچ وقت از پدرش خوب نگفته و همیشه اون رو با الفاظی زشت خطاب کرده است. رابطه امیر تتلو با مادرش هم کاملاً سینوسی است و یه تایمی خیلی با هم مادر و پسری هستن و یه وقت هایی هم تتلو صحبت هایی درباره مادرش می کنه که حسابی تعجب آور است مثل همین صحبتی که درباره پدر و مادرش کرده بود و از مادرش انتقاد کرد که چرا اون رو به دنیا آوردن! که البته با واکنش جالب مادرش روبرو شد و فریده خانوم همه این مشکلات رو انداخت گردن پدر امیر تتلو!

حالا هم دوباره امیر تتلو پدر و مادرها رو خطاب قرار داده و اون ها رو بزرگترین دشمن هر فردی معرفی کرده است.

تتلو در این خصوص اینطور نوشت: مامان بابای خوب همون دوستیه خاله خرسه س و مامان بابای بد همون ترس و اجبار و درجا زدن. جفتشون باعث حذفن. تنها مادرو پدرِ خیلی بد و بیرحم هستن که میتونن یه چیزِ متفاوت بسازن و اینجا هم حدس ما کاملا بر عکس بود. بزرگ ترین دشمن انسان و انسانیت : پدر و مادر.

unnamed+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها