|

اولین ویدیو منتشر شده از پسر تتلو و سحر که سر تا پاش تتو شد؛ انفجار تتل و تهی

amir tataloo shayanews

امیر تتلو بعد اینکه تا اعماق وجودش رو تتو کرده حالا به تازگی ویدیویی از یه کوچولوی سیاه منتشر شده که میگن بچه تتلوعه چون کلی تتو داره!

لینک کوتاه کپی شد
39

شایانیوز- امیر تتلو که این روزا حسابی سرش شلوغ شده با آهنگاش و توکن بازی و پول مردم خوردن و همکاری با رپر های ایرانی و البتتته مثل همیشه تتو! ظاهرا تتل خان سرش بره تتوش نمیره و در هر شرایط باید این کار رو انجام بده در حدی که تو سخنرانی های جدیدش که کلی هم فحش داشت یجور در مورد تتو هاش صحبت کرد که برگای همه برای چند ثانیه ریخت که در ادامه مشاهده می کنید. اما تتلو از اونجایی که چند ماهیه با سحر قریشی ازیگر جوان و پرحاشیه سینمامون ارزدواج کرده و زیر یک سقف زندگی می کنند او نیز شبیه به تتلو شده و ظاهرا این قانون خونشه که هر کی نزدیک بشه باید مثل اون پیش بره!

حالا یعنی چی؟ یعنی آقای خواننده آبرنگی مثلا گیاهخوار هستند سحر قریشی هم وِگن شده و یا مثلا تتلو مثل بنننز تتو زده و جایی در بدنش خالی باقی نذاشته، سحر قریشی هم کمی تا قسمتی داره این مدلی میشه و دست و پاهاش رو کاملا تتو کرده!

اما به تازگی ویدیویی جالب منتشر شد که یه کوچولوی سیاه پوست و خالکوبی داره. حالا یا برچسبه یا واقعا تتو هستش مشخص نیست اما جالبه که این بچه رو به تتلو ربط دادن و گفتن بچه تتلوعه!! 

آهنگای تتلو وقتی با چند رَپر دیگه قاطی شه! چه شود....

اما تتلو این روزا زده تو کار همکاری با برخی از رپر های مشهور و محبوب که مخاطب دوستشون داره. امیر تتلو که هر از چند گاهی با کاری یا شخصی خودش و صدر حواشی میبره قبل از عید سحر قریشی رو طعمه ای برای خود گذاشت و حالا هم با استفاده و البته همکاری با این خواننده ها میخواد فرارتر از جایگاهی که داره جلب توجه کنه.

ناگفته نمونه نمیگیم تتلو سطحش از این رپر ها پایین تره خیرررر! اما اینکار راهی برای بیشتر نشون دادن خودش نیز هست.

tatalooyeh_2875092870520659164_39999431886

تتلو چه عشقی میکنه با آقایوووون!

حالا به تازگی تتلو با خواننده های مورد تاییدش لایو گذاشته و ظاهرا داره باهاشون حسابی حال میکنه و قراره خبرای تازه برای تتلیتی ها داشته باشه. حالا شما فکر کن یکی هوادار تتلوعه و از پیشرو خوشش نمیاد و اصلا برعکس و... اونوقته که ترکیب سَمی از چند خواننده باهم، هم میتونه بترکونه و هم میتونه بره رو مخ خیلی از هواداری اونها!

Untitled

از این ها گذشته ابتدای متن گفته بودیم تتلو زده تو کار توکن و ارز و پول مردم رو خوردن! اگه بخوایم توضیح بیشتر بدیم باید بگیم تتل خان دید سایت قمارش بگیر نبود حالا زده تو کار ارزی به نام تتل کوین!! فکرشم عجیبه!

وقتی تتلو پول مردمو میخوره یه پارچ آبم روووش!

جالبه بدونید تتلو در حال طراحی و ساخت یک ارز جدید به نام تتل کوین هستش که به عنوان اولین رمز ارز غیر متمرکز ایرانی تلقی میشه قراره در آینده به بازار عرضه شه!! این خبر با تعجب بسیار زیاد مخاطبین و هواداران تتلو همراه بود که نشون میده تتلو آروم نمیگیره و از هر راهی میخواد جیب مردم رو خالی کنه.

دفعه پیش با سایت شرط بندی شروع کرد که خیلی زود بسته شد و حالا با فروش توکنی که هیچ پشتوانه و اعتبار علمی نداره روشی دیگر برای خالی کردن جیب مردم متوسل شده. بنابراین این طور به نظر می ‌رسه که شت کوین امیرتتلو از اعتبار چندانی برخوردار نیست و نمی توان با خیالی آسوده به آن به عنوان یک ارز برای سرمایه گذاری اعتماد کرد.

سحر قریشی نیز تند تند در حال تبلیغ صفحه اینستاگرامی تتلو هستش و مشخصه که این زوج حالا حالا ها با هم کار دارن و تازه میخوان بیزینس جدیدشون رو آغاز کنن و پول دربیارن اونم از جیب مبارک طرفدارا!!!

Untitled (1)

وقتی تتلو پول مردم رو خورده خودشم قهرمان یک ملت میدونه!! این دیگه تَه جوک بود!!

اما انگاری تتلو برای بار چندم با کسایی که باهاشون برا ارز کار میکرده به مشکل میخوره چرا که به تازگی یه متن بلند بالا نوشت و حسابی طرف رو فحش بارون کرد چون اومده تو خونش و تهدید به زندانش کرده! از طرفی هم تتلو همونطور که در ادامه مشاهده می کنید ظاهرا این شخص قصد خوردن پول مردم رو داشته که خب بعید نیست خود تتلو هم همدست نباشه باهاش! و اینکه تتل خان خودشون رو قهرمان یک ملت میدونن! (شمایی که این توکن رو راه انداختی باید جلو مردم جوابگو باشی که فلان شخصی پولشون رو قراره بخوره!!)

و در اخر اینکه قسمتی از متن میگه اینهمه هوادار و تتو رو بدن ما بوقه مگه؟ سوال اینجاست که مگه تتو های بدن ایشون چه چیز خاصی هستند که با هوادار یکیشون میکنه و اندام رنگیش رو آیتمی بسیار مهم میدونه؟! واقعا بعضی از حرفاش خنمده داره و حرص کاربران رو درآورده!

Untitled

تتل خان چرخ عقبشون کم باد شده...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خجالت آور هست واقع که براشون متاسفم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام

  • علی ارسالی در

    خیلی خوب بود


دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها