|

تتلو کم شونصد رنگ بود داخل بدنشم تتو کرد؛ سحر حریم شخصی امیرو نشون همممه داد!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو که دیگه زده از سر تا نوک انگای پاشو تتلو کرده اینبار به عمق بدنش نفوذ کرد و حتی زبونش رو هم تتو کرد که واقعا جای تعجب داشت!

لینک کوتاه کپی شد
37

شایانیوز- امیر خان تتلو از جمله چهره هایی هستش که اجازه ورود به کشور رو نداره و خب این بلارو خودش به سر خودش آورده! حالا ممکنه تتلیتی ها بیان و بگن سلطان فلانه و خوبه و از این جور حرفها اما واقعا آرتیستی که در 99 درصدر آهنگاش و متن هایی که مینویسه فحش هایی رکیک داره و یا دخترای 15 ساله رو دعوت به ارتباط با خودش میکنه و هزار مورد ناجور دیگه، واقعا همه چیش خوبه؟ تتلو صدا و ذهن خوبی داره چرا که تو آهنگاش از قسمتای تکراری خیلی کم استفاده میکنه و خب از اونجایی که طولانی هم میخونه ذهن خوبی برای نوشتن داره.

اما اگه بخوایم حساب کنیم تتلو با حاشیه و آیتم های مبتذل به محبوبیت رسید و خب از اونجایی هم که برخی از قشر جوان دوست دارن به سمت هر چیزی که غیر عرفه برن و براشون جدیده، تتلو شد براشون بُت! البته شاید بگین رپر های دیگه ای هم هستند مثل اِمینم که تو اهنگاشون فحش میدن و احتمالا تتل خان هم خواسته از همین راه تقلید کنه و بره اما خب اشتب زده و فقط فحششو یاد گرفته!

تتلو از دیگر عجایبش اینه که کل بدنش رو تتو کرده و این کار رو مدام داره انجام میده و یا طرح جدید میزنه و یا ترمیم میکنه. وی حتی به تازگی کف دستش رو هم مورد عنایت قرار داده و تتو زده که خب باز اونم میگیم بیخیال! به تازگی یه بومرنگ جدیدی منتشر شده که آقای رپر روی زبونش هم رنگی شده و تتو کرده! واااقعا این دیگه تهشه...

طعمه جدید تتلو واسه صعود تو حواشی!

اما تتلو این روزا زده تو کار همکاری با برخی از رپر های مشهور و محبوب که مخاطب دوستشون داره. امیر تتلو که هر از چند گاهی با کاری یا شخصی خودش و صدر حواشی میبره قبل از عید سحر قریشی رو طعمه ای برای خود گذاشت و حالا هم با استفاده و البته همکاری با این خواننده ها میخواد فرارتر از جایگاهی که داره جلب توجه کنه.

ناگفته نمونه نمیگیم تتلو سطحش از این رپر ها پایین تره خیرررر! اما خب راهی برای بیشتر نشون دادن خودش نیز هست.

tatalooyeh_2875092870520659164_39999431886

ماجرای توهین امیر تتلو به مادر خواننده رپ!

در روزهای اخیر در اتفاقی متفاوت امیر تتلو از محمد رضا شایع خواننده رپ رسما عذرخواهی کرد و همین مساله باعث شد احتمال فیت این دو بالا رود.

داستان از مصاحبه شایع شروع شد که گفت من تحالا به تتلو توهین نکردم اما او به مادر من توهین کرده است.

تتلو هم گفت یادش نمی اید چنین توهینی کرده باشد و اگر بوده از خود شایع و مادرش عذرخواهی می کند.

او پیشنهاد داد از طریق امیر دیوا زمینه همکاری او با شایع فراهم شود.

Untitled

سحر قریشی با این کاراش کُفر همو درآورررد!

اما از تتو و این حرفا که در بیایم و برسیم به سحر قریشی باید بگیم که خانوم بازیگر بعد از رفتن به ترکیه و خونه تتلو، بی عار و بیخیال میخوره و میخوابه و تتو میزنه فقط! اینطورم که از روند تتو زدنش معلومه ظاهرا موندنی هستش و حالا حالاها فقرار نیست برکگرده و دعواهاشونم فیلمه برای جلب توجه!

اما سحر قریشی تو ایران حداقل بازی میکرد و حالا با پارتی بازی و روابط و هرچی که هست حداقللل فعالیتی داشت اما تو خونه تتلو تنها کاری که میکنه اینه که گاهی اوقات ویدیویی از زمین و آسمون و آتیش بگیره. اینم شد زندگی؟!

این موضوع به خصوص آتیشه اونقدری زیاد شده بود که کفر کاربران رو هم در آورد و خب از اونجایی هم که آدما دوست دارند در مجازی فحش بدن و خودشون رو خالی کنند کامنت هایی نه چندان جالب گذاشتند.

اینهم بخش خصوصی خونه تتلو که سحر خانوم قریشی واسه فالووراش راحت گذاشت و نشون داد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نی نی ارسالی در

    خوب به ماچه شماهم خوشتون میاد
    والا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها