|

وقتی تتلو زیر پای همخونَش کتک خورد؛ قریشی پا رو پا انداخته امیر خودزنی میکنه!

amir tataloo shayanews

تتلو که دیگه از اون سر و صداش با سحر قریشی افتاده حالا سعی داره تا با موارد دیگه رو بورس باشه که این موارد بیشتر خودزنیه تا بالا موندن!!

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- امیر تتلو رپر پرحاشیه ایرانی که مدااام در حال ساخت جنجالی جدیده و هر چند وقت یکبار با سخنی چرت خودش رو نشون میده. البته که انگاری چهره های معروف در ایران که هستند آروم و آدمن اما وقتی پاشون رو از ایران میزارن بیرون به خصوص ترکیه، روی دیگری از خود نشون میدن مثل ریحانه پارسا یا تتلو یا سحر قریشی!

اما تتلو که پر حاشیه ترین خواننده ایرانی هستش وقتی با پر حاشیه ترین بازیگر ایرانی هم بریزه رو هم و ازدواج کنه دیگه چه شود!! نور علی نور. سحر قریشی و چند ماهیه در کنار تتلو زندگی میکنه خیل ها فکر میکردند قراره الان یه زندگی رویایی از این دو ببینند اما چیزی جز دعوا و گزافه گوشش و مستانه شدن هر دوشون نبود!!

تتلو هم که گفته بود دیگه اعتیاد نداره و زندگی سالمی رو در پیش گرفته خودش اومد و اعتراف کرد همچنان معتاده که در ادامه بیشتر ازش میگیم. اما به تازگی ویدیویی از تتلو منتشر شده که نشون میده یه چیزایی بلده و تمرین کرده.

وقتی تتلو رو باد میکنن و خالی میشه!!

البته که تتلو بین کنسرت مهر ماهش تا ازدواج با سحر قریشی یه مدت کم پیدا شده بود و صداشم در نمیومد، اما یهو اومد و عکساش رو ریخت تو مجازی اونم چه عکسایی! دل و روده تتلیتی هارو آب کرد و خوشحالشون کرد. تتلو در این تصاویر اندامی بسیار درشت و ورزشی و تو پُررر پیدا کرده بود جوری که همه کف کردند این چجوری انقدر سریع حجم گرفت.

خیلی ها هم فکر کردند که دیگه تتلو شده یه ادم درست حسابی که قراره هیکلی باشه و اعتیاد نداشته باشه اما بعد یه مدت دیدیم پُف آقا خوابید و شد همون تتل قبلی! حالا در ادامه یه قبل و بعد و بعد تر از وی مشاهده می کنید تا متوجه عرض بنده شوید! شاید هم فتوشاپی بیش نبود!

Untitled

خودزنیِ تتلو جلو هوادارا...

گفته بودیم تتلو رو هی جو میگیره و یه حرفی میزنه مثلا تو دو سه هفته اخیر خیلی گیر داده بود که من تو جام جهانی بعد یحتما حضور دارم اما تازگیا اومد و متنی در یوتیوب خود گذاشت که نشون میده تتلو خودزنی هم داره! یعنی خودش مست میکنه میاد مینویسه و بعد باز حالش که خوبه میاد حرفاشو تکذیب میکنه و خودش خودش رو خراب میکنه!

Untitled

تتلو در کانال شخصی نوشت: من تحت تاثیر مواد یا مشروبات الکلی و یا فشار و استرسایی که بهم وارد میشه بعضی وقتا صحبتای نامربوطی میکنم که دست خودم نیست!

علاوه بر اینکه خودم درشرایط مغزی درستی وجود ندارم! کلی چنل های فیک هستن! که تازه با تقلید صدای من پیاز داغشو زیاد هم میکنن!

من صرفا یه خواننده ی عادی هستم! که بعضی وقتا دچار توهم میشم و فکر میکنم که رویاهای مغزم واقعی هستند!

واقعا من حتی نمیتونم چهارتا روپایی بزنم چه برسه به قهرمانی جهان و فوتبال و میخوام دیگه در این مورد صحبت نکنم!

این مورد آخر درباره ادعای چند روز پیش امیر تتلو بود که گفته بود اگه به تیم ملی دعوت بشه می تونه کاری بکنه که ایران قهرمان جام جهانی بشه!

289111467_5166266736792171_6496924861880801922_n

البته امیر تتلو یکسری اعترافات تلخ دیگری هم داشت که حسابی طرفدارانش رو ناامید کرد اون گفت: بعضی موقع ها یهو فاز گنگ میگیرم همه رو فحش میدم در صورتی که کلا هفتاد کیلوام بدرد‌ نخور سیگاری معتاد....

سحر قریشی حالا در چه حاااله!

تتلو این روزا انگاری برگشته به زندگی سابق خودش با دوستاش و حال و هوایی که داتشن چرا که اصلا نه خبری از عشفق و عاشقی با سحره و نه حتی دعوا می کنن! سحر خانوم قریشی هم که فقط بلده از آسمون و آب و آتیش و غذا ویدیو بگیره و بزاره اینستا که خب مشخصه حسابی حوصلش سر رفته و نمیدونه چیکار کنه!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها