|

تتوی طرحِ پلنگی "سحر قریشی" که همنشینی با تتلو فاااجعش کرد؛ منجلاب جدید امیر!

amir tataloo shayanews

تتل خان در حالی که میگه سحر قریشی رو نمیخواد، خانوم بازیگر استوری هایی عاشقانه و البته تتو دار منتشر میکنه که خلاف این حرفارو نشون میده.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- امیر تتلو دیگه تنها یه خواننده نیست و آقای رپر دست تو مواردی برده که حتی ممکنه بگیرنش و بندازنش زندان! تتل خان تا یه چند وقتی قبل از کنسرتش کمی تا قسمتی خوب شده بود و حرف های نامناسب نمیزد و رفتار غیر معمولی هم نداشت و یه جورایی آروم گرفته بود تا اینکه پای سحر قریشی به زندگ اش باز و خب از اونجایی که این چهره از سلاطین جنجال و حاشیه و خلاصه دردسر هستن، چند ماهی کنار هم زندگی کردند و سناریویی که ساخته بودن رو اجرا کردن!

اما حالا سحر و تتلو به جایی رسیدن که یکی درمیون دعوا دارن و این اونو آنفالو میکنه، اون اینو! اما از طرفی سحر قریشی همچنان داره استوری میزاره و ابتدا از تتو پلنگی جدیدش گذاشت و به طور کلی دستاشو سیاه و رنگی کرده دقیقااا مثل تتلو، و بعد هم عکسی دیگر استوری گذاشت که پای تتلو ود و ظاهرا زنو شوهری داشتن فیلم میدیدین، البته با استیکر قلب!

288220217_111470634842468_2442522882818853648_n

تتلو سحرو جوجه رنگیه خودش کرده!

سحر قریشی در این مدت که پیش تتلو بود نه تنها ظاهر بلکه باطنشم خیلی زیاد شبیه به تتلو شده! انگاری هر کی که اطراف و نزدیک به تتلو هستش باااید شبیه به ایشون بشه و نمیشه که مثلا تتل خان شبیه به اون شخص بشه!!

تتلو چه گرما و چه سرما علاقه زیادی داره به اینکه یه مدل کتونی رو بپوشه و مدتی پیش عکسی از این زوج دیده شد که سحر قریشی هم برای اولین بار چنین پوشیده بود و کتونیش کُپ تتلو بود اما خب از نوع دخترونش! آقای رپر سحر قریشی رو داره کاملا شبیه به خود میکنه و احتمالا چند روز دیگه خانوم بازیگر جوجه رنگی ای بیش نیست!!

tatalooyeh_1653857109+(1)

سحر قریشی تو منجلاب فرو رفت...

البته که همونطور که گفتیم فقط ظاهر نیست و تتل خان باطن و درون سحر قریشی رو هم داره شبیه به خودش میکنه. سحر قریشی که تو ایران استوری هایی از غذاهای لاکچریش تو رستورانا میزاشت حالا استوری از گیاهخوار شدنش و غذاهای بی گوشت میزاره که به سرعت اینچنین شد، البته اگه دروغ نشون ندن!

سحر قریشی در این چند ماه تنها کاری که میکنه انگاری خوردن و خوابیدنه که بعد از افشاگری های ناجور تتلو مشخص شد خانوم خانوما معتاد هم هستن و مشروب خوریشون هم کم نیست که این موارد باعث شد کاربران خیلی متعجب بشن که سحر قریشی تا چه حد تو منجلابه!

6

سحر+قریشی+(1)

سخنی چِرت از تتلو: مردم ایران لیاقت منو ندارن

تتل خان که جدید زیادی شاخ شدن در صفحه یوتیوبش شروع کرده به انگلیسی نوشتن، انگار نه انگار که تتلیتی ها و هواداران این آقا ایرانی هستن و خیلی ها هم به شدن ایشونو دوست دارن و دنبالش میکنن. اما ظاهرا آقای رپر بیش از اندازه خودشون رو گنده فرض کردن و مردم رو بی لیاقت خطاب نموندن و گفتن از این به یعد میخوام انگلیسی بنویسم تا جهانی بشم چون مردم آمریکا بیشتر شعور و شخصیت دارن!! (اینم دست مزد همراهی هوادارا...)

tataloo;jfjfvs

بازم یه کلاهبرداری باورنکردنی از تتلو؟!

جدا از همه اینها به تازگی شکایاتی به دادسرای تهران شده که بسیاری از مردم گزارش دادن در سایت شرط بندی در حالی که برنده میشدن، پولی بهشون داده نمیشده و بعد مشخص شد که پشت این قضایا سه چهره شاخ مجازی یعنی ساشا سبحانی، دنیا جهانبخت و امیر تتلو می باشد و با وجود اینکه تتل خان گفته بود سایت نداره اما چنین خبر اومده!

به غیر از این، تتلو به تازگی توکنی به نام TNT و یا تتل کوین عرضه کرده که هنوز کلاهبرداری بودن و یا نبودنش مشخص نیست اما از اونجایی که به شخصیت خود تتلو هیییچ اعتمادی نیست نباید چندان به این موضوع اعتبار داد. 

unnamed

از طرفی تیم تتلو در این کار حواشی خاص خود را به وجود آوردن که میشه فهمید اعتمادی به توکن درب و داغون تتل خان نیست! 

افراد حاضر در روم بحث کلاهبرداری‌های هومن کرمی در ایران را مطرح کردند که هومن کرمی هم با عصبانیت گفت من دیگر کارهای مربوط به توکن TNT را انجام نخواهم داد و من و تیمم از این پروژه کناره‌گیری می‌کنیم! پس از آن هومن کرمی از روم خارج شد اما بعد از آن مجددا بازگشت!

حال این سوال مطرح می‌شود که چگونه مردم می‌توانند به توکنی اعتماد کنند که تیم آن به راحتی چنین رفتارهای نامعقولی نشان می‌دهند و هر لحظه ممکن است به کلی آن را رها کنند؟!

amirtataloohashrima_286405830_2307983592676757_5099542180308357472_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی