|

وقتی فریبا نادری اول فیلتر بوده بعد دست و پا درآورده؛ چقدر ماست مالی یکم اعتماد بنفس!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که از سلاطین عکس گذاشتن تو اینستاس اینبار تصویری از خود منتشر کرد که غرق در فیلتر بود و خانوم بازیگر هم یذره لابه لاشون بود!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- معمولا بازیگرا مغرور و خودشیفته هستن اما یکی از هنرمندانی که چندان این مدلی نیست یا حداقل اینجوری نشون میده، فریبا نادری می باشد. فریبا نادری یه جورایی خاکیه و همیشه سعی داره تا آروم و مهربون با مخاطب حرف بزنه که البته خانوم خانوما تازگیا که تو سریال "ستایش" دیده میشه هواداراشم بیشتر شدن و پیج اینستاگرامش به بیش از 2 میلیون فالوور رسیده. فریبا نادری فعالیت بسیااار زیادی در صفحه اش داره اونقدری که هر چی بگیم کمه چرا که خانوم بازیگر هر چی دستش میاد منتشر میکنه جوری که انگار با شخصی مسابقه گذاشته!!

فریبا نادری به تازگی تصویری از خود پست گذاشت که در ساده ترین حالت ممکنشه. اونقدری ساده که مجبور شده حسابی فیلتر مالیش کنه بلکه صاف و صوف بشه صورتش. فریبا خانوم اصولا عاشق این سبک عکس گرفتن های یهویی و فیلتر های جورواجوره. خانوم خانوما ظاهرا در حال ایفای نقش در سریالی جدید هستن چرا که به تازگی چنین گفتند اما در این تصویر مشخصه که در ماشینی لوکس نشسته و در حال گذر از چیتگر هستند!

Untitled

فریبا نادری اما تازگیا یاد گرفته که مثل برخی از خانومای همکارش میاد و خودنمایی میکنه جوری که به فخر فروشی میرسه. مثلا چند روز پیش از کردان و باغ  گذاشت قبلشم از سفر به خارج از کشور، قبل ترشم از ویلای شمالش! حالا خانوم بازیگر همراه با دوستاشون در کافه برای صرف صبحانه رفته بودند که اینم نباید در میرفت و حتما باید به کاربران گزارش داده میشد!

وقتی فریبا نادری اون روی دخترونش میزنه بیرون

البته که قطعا خیلی از ما ها ممکنه این عادت رو داشته باشیم که بخوایم وقتی با دوستانمون جایی میریم و یا گردشی در کاره عکس بگیریم و برای خاطره بازی در اینستاگرام به اشتراک بزاریمش اما اینهمه عکس راه به راه گذاشته شه یکم از جنبه جذابیتش میوفته و عادی میشه. 

جدا از اون فریبا نادری خیلی هم علاقمنده تا مثل خیلی از دخترای اینستایی غذا یا دسری که سفارش داده رو بومرنگ بگیره که خب نمیشه خیلی منعشون کرد چرا که شاید دوست دارند روحیه دخترونشون رو نگه دارند اما خب گاهی جنبه خودنمایی هم میگیره.

Untitled (1)

فریبا نادری آخر ماشین لاکچریه رو نشون داد!

اما از اینها گذشته، فریبا نادری در صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی دارد و خیلی اکتیو شده به همین جهت اگه روزی پست یا استوری از خانوم بازیگر نبینیم نگرانش میشیم!! اونم نه یکی بلکه چند تا! وی به تازگی ویدیویی منتشر کرد که در ماشین بود و با آهنگی جذاب دابسمش گرفت. البته که هیچ جنبه خاصی نداشت و حتی خانوم خانوما دوربین رو هم به درستی نگرفته بود اما با این حال هواداران بسیاری دارد که شیفته خانوم بازیگر هستند.

Untitled

فریبا نادری و همسرِ پولدااار

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

Untitled (2)

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

fariba_naderi___2710602615467609466_266452035

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها