|

وقتی "فریبا نادری" از فحش مردم تو ماشین فوق لاکچریش حسابی قاط زده؛ پولِ شوهر چه کرده!

fariba naderi shayanews

جدیدا داره ستایش رو نشون میده که فریبا نادری از نقشای اصلیه و البته بسیار منفور، به همین جهت شایعاتی درباره این بازیگر ایجاد شد که عجیب بود!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری بازیگری مشهور و پر انرژی می باش که این روزها او را در سریال ستایش از شبکه آی فیلم می بینیم اما چندان لذت نمی بریم! حالا چرا چون خانوم خانوما منفی ترین نقش و در این کار داره و حسابی سنگ تموم گذاشته. فریبا نادری چهره ای خوش قیافست و استعداد خوبی همدر این عرصه داره اما چندان پر کار نیست و بیشتر هم در تلویزیون فعالیت داره نه سینما. اما فکر نکنین فریبا نادری رفته که رفته! خیر خانوم بازیگر در عوض تو اینستاگرام مثل بنز پست و استوری میزاره و همش اکتیوه!

فریبا نادری به نسبت فالوورای زیادی هم داره و روز به روز بیشترم میشن تا جایی که در حال حاضر بیش از 2 میلیون کاربر دنبال کننده او هستند. اما فیربا خانوم نادری خب همونجور که گفتیم در ستایش خیلی نقش منفوری داره و به همین دلیل هم خیلیا اومدن و اخبار و مصاحبه فریبا رو که برای چند سال پیشه آوردن بالا و چهارتام گذاشتن روش و منتشر کردن که خانوم بازیگر اومد و تو استوری هاش با یه سیس جذاب و مایه دار یتوضیحات رو داد.

Untitled

فریبا نادری از فحش دادنِ مردم بهش خوشحال میشه؟!

فریبا نادری در این ویدیو در توضیحاتش میگه یکسری اومدن و گفتن فریبا نادری گفته من از فحش خوردن از مردم خوشحال میشم! اما این حرفا نیست و منظور من این بود که من نتونستن نقش منفور پری سیما رو در ستایش اونقدر خوب بازی کنم که روی مخاطب در این حد تاثیر بزاره و من از این بابت خوشحالم که کارم رو به درستی انجام دادم!!

فریبا نادری با زور بازو انقدر پولدار شد؟!

در ویدیوی بالایی پوست برنز شده خانوم بازیگر رو مشاهده کردید؟ ماشین شاخ و خفنشون رو دیدین؟ فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و هر دو بار هم با چهره هایی درست حسابی رفته زیر یک سقف.

خانوم بازیگر ابتدا در 19 سالگی عاشق شد. وی عاشق کارگردانی معروف به نام مسعود رسام شد و با وجود فاصله سنی زیاد و مخالفت های پدر فریبا اما ازدواج کردند که خب عمر آقای کارگردان به این دنیا نبود بر اثر سرطان درگذشت.

اما چند سال بعد فریبا نادری با شخصی به نام مهرداد طباطبایی آشنا میشه و بعد از مدتی ارتباط از همسرش میخواد که بیاد خواستگاریش و در نهایت این زوج میرن سر زندگیشون و حالا هم دختر کوچولویی ناز و دلبر به نام یارا دارند.

Untitled

بله همسر فریبا نادری تو کار لبنیات هستش و حسااابی پولداره و خب زندگی مرفه عالی ای برای همسر و فرزندش مهیا کرده به طوری که مدتی پیش فریبا نادری برای برنامه شام ایرانی شرکت داشت بقیه خانومای بازیگر در شب مهمونیِ ایشون کَف کردند و از خونه زندگی لاکچریش متعجب شدند.

Untitled

فریبا نادری با یه بینیِ شاه گوشت!!

فریبا نادری چهره نچرالی نداره اما باز خوبه که اهل آرایش های زیاد نیست چرا که برخی از خانومای سینما مثل مریم معصومی هم عمل زیبایی داشته لند، هم آرایش غلیظ دارند و هم فیلتر اینستا میندازن! اما خب یسری هم هستند مثل مثلا مهتاب کرامتی که اعتقادی به فیلتر ندارن که هیچ، عمل های جراحی زیبایی رو هم منع میکنن! تازه آرایششون هم کمه.

البته که زندگی و تفکر هر شخص به خودش مربوطه اما فربیا نادری هم کم به فیلتر اینستا علاقمند و یا شاید هم معتاد نیست و همیشه از این موارد گول زننده استفاده میکنه. فریبا نادری عمل بینی داشته و حتی برخی از کاربران میگن کات گونه هم انجام داده اما تصاویر قبل و بعد خانوم بازیگر برای عمل بینیش خیلی واضحه که چقدررر تغییر کرده.

اما خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری به گفته خودش انسانی زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برایش اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است. 

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها