|

وقتی "فریبا نادری" صبحونشم میره کافه و لاکچریه؛ تو نگاه اول انگاری اروپاست بی روسرین!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از اونجایی که همسری پولدار داره خوشگذرانی بسیاری هم داره و به تازگی تصویری همراه با دوستاش تو کافه برای صرف صبحانه لاکچری گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
13

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر مشهوری هستش که این شبها از شبکه آی فیلمم داره نشونش میده اما در نقشی بسیار منفی جوری که حرص آدمو حسابی در میاره! احتمالا با این توضیحات متوجه شده اید که منظور کدوم نقش فریبا نادری هستش! خانوم بازیگر از هنرمندان محبوب تلویزیون هستند که هوادارای زیادی دارن و تقریبا میانه رو هستند چرا که فریبا نادری هم حسابی تو اینستاگرام اکتیوه و هم کاری به کار کسی نداره تا حاشیه ای هم ایجاد نشه.

فریبا نادری اما تازگیا یاد گرفته که مثل برخی از خانومای همکارش میاد و خودنمایی میکنه جوری که به فخر فروشی میرسه. مثلا چند روز پیش از کردان و باغ  گذاشت قبلشم از سفر به خارج از کشور، قبل ترشم از ویلای شمالش! حالا خانوم بازیگر همراه با دوستاشون در کافه برای صرف صبحانه رفته بودند که اینم نباید در میرفت و حتما باید به کاربران گزارش داده میشد!

Untitled

وقتی فریبا نادری اون روی دخترونش میزنه بیرون

البته که قطعا خیلی از ما ها ممکنه این عادت رو داشته باشیم که بخوایم وقتی با دوستانمون جایی میریم و یا گردشی در کاره عکس بگیریم و برای خاطره بازی در اینستاگرام به اشتراک بزاریمش اما اینهمه عکس راه به راه گذاشته شه یکم از جنبه جذابیتش میوفته و عادی میشه. 

جدا از اون فریبا نادری خیلی هم علاقمنده تا مثل خیلی از دخترای اینستایی غذا یا دسری که سفارش داده رو بومرنگ بگیره که خب نمیشه خیلی منعشون کرد چرا که شاید دوست دارند روحیه دخترونشون رو نگه دارند اما خب گاهی جنبه خودنمایی هم میگیره.

استایل های ضد و نقیض فریبا نادری!

فریبا نادری در کنار حرفه بازیگری درآمد خود رو از جاهای دیگه مثل مدل شدن برای تبلیغ برندهای آرایشی یا  میکاپ آرتیست های مختلف در فضای مجازی به دست می آورد و حتی گفته شده که همراه با همسرش رستوران هم دارند.

ولی این خانوم بازیگر طوری لباس میپوشه و پست از خودش میذاره که انگار نه انگار اینقدر مایه داره و بعضی اوقات هم بدون کوچکترین میکاپی و با یه شال تکراری دیده می شود.

مشهدی صحبت کردن فریبا نادری با سلطان حواشی!

شایانیوز- جدا از این ها ویدیویی از فریبا نادری با سلطان حواشی نامنظم منتشر شد که در حال وایرال تو اینستاگرام می باشد! فریبا ناری همراه با نعیمه نظام دوست دوسه روز پیش به شهر مشهد رفتند و در میان صحبت ها تیکه رو هم به مشهدی صحبت می کنند که البته بیشتر جنبه فان داشت تا به این لهجه حرف زدن.

فریبا نادری: از شوهرم خواستم بیاد منو بگیره!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر اولش آقای مسعود رسام بود که با وجود فاصله سنی 27 ساله علاقه مند شد و ازدواج کردند اما این وصلت با بیماری و فوت همسرش تموم شد. 

فریبا نادری چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختر به نام یارا نیز دارند. اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود.

خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها