|

باغ عجیب "فریبا نادری" که وسط استخر سِلف سرویس غذا میخورن؛ خانوم این شوهره یا پادشاه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از اکتیو ترین بازیگرا تو اینستاگرام هستش که جدیدا هم هی فیلم و عکس هایی از ویلای شمال و کُردانشون جهت اطلاع و خودنمایی میزاره!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر این شبهای سریال "ستایش" است که از شبکه آی فیلم برای بار هزارم داره پخش میشه اما هنوز هم جذابیت خاص خودش رو داره. البته که فریبا خانوم نادری در این سریال جزو تاثیرگذار ها بودن اما کمی تا قسمتی منفی! خیلی خیلی منفی!

اونقدری که فریبا نادری گفته بود بعد از این سریال مردم من رو که تو خیابون میدیدن بهش فحش میدادن یا بد نگام میکردن!! فریبا نادری در حال حاضر فیلم "خائن کشی" رو در راه داره که هنوز به مرحله اکران نرسیده. خانوم بازیگر از دسته خانومایی هستش که دوست داره خودنمایی داشته باشه اما به راه و روش خودش، اینطور که با لبخند و لطافت اموال و سفر های لاکچریش رو نشون میده و غرور نداره.

فریبا نادری چند روز پیش همراه با همسر و دخترش استوری گذاشت و از حرکت و شب و سفر و اینا گفت. حالا خانوم بازیگر رو در ویلایی بزرگ با استخر خصوصی می بینیم که هشتگ کردان خورده و این مثال بارز همون مواردیه که گفته شد!

fariba_naderi___2866197782965848357_266452035

پتو بازی فریبا نادری تمومی نداره!

این روزها تو اینستاگرام مد شده که خانومای بلاگر از تو رختخوابشون شروع میکنن به فیلم و عکس گرفتن تااا مهمونی و خرید و خلاصه همه چی! اونا با این ترفندا دارن جذب فالوور میکنن تا معروف بشن اما یک خانوم بازیگر چی؟!

فریبا نادری و خیلی های دیگه مثل صبا راد بارها شده که بی روسری و یا زیر پتو از خود تصاویری منتشر کرده اند که خب سوال اینجاست اونا اینکارو میکنن که معروف بشن شما چی؟! دلیل دیگه این کار میتونه برای این باشه که جلب توجه بشه و مخاطب در پیج بمونه که خب چندان جالب نیست!

fariba_naderi___2866344329842094574_266452035

فریبا نادری قبل عمل یا بعد عمل؟ مسئله این است!

فریبا نادری چهره نچرالی نداره اما باز خوبه که اهل آرایش های زیاد نیست چرا که برخی از خانومای سینما مثل مریم معصومی هم عمل زیبایی داشته لند، هم آرایش غلیظ دارند و هم فیلتر اینستا میندازن! اما خب یسری هم هستند مثل مثلا مهتاب کرامتی که اعتقادی به فیلتر ندارن که هیچ، عمل های جراحی زیبایی رو هم منع میکنن! تازه آرایششون هم کمه.

البته که زندگی و تفکر هر شخص به خودش مربوطه اما فربیا نادری هم کم به فیلتر اینستا علاقمند و یا شاید هم معتاد نیست و همیشه از این موارد گول زننده استفاده میکنه. فریبا نادری عمل بینی داشته و حتی برخی از کاربران میگن کات گونه هم انجام داده اما تصاویر قبل و بعد خانوم بازیگر برای عمل بینیش خیلی واضحه که چقدررر تغییر کرده.

فریبا نادری مثل خارجیا شد؟

در همین راستایی که خیلی فیلتر میزاره کاربران بهش اعتراض کرده بودن و مسخرش میکردن تا اینکه خانوم بازیگر برای لایو اومد بالا و به اصرار فالوورا فیلترش رو برداشت اما برخلاف تصور اعتماد به نفسش زرو حفظ کرد و با وجود اینکه کاملا بدون آرایش بود اما خیلی از خانوم ها ازش تعریف کردن چرا که به عنوان یک خانوم میدونستن این میزان صاف بودن پوست خیلی هم خوبه! فقط یکم کک و مک مثل خارجیا داشت که اونم خودش به روی خودش آورد نه بقیه!

Untitled

خونه شاخ فریبا نادری...

همانطور که گفتیم فریبا نادری شرایط مرفه و وضغیت مالی بسیار خوبی دارد و نصف شهرتش به خاطر نشون دادن خونه اش در زمان شام ایرانی بود. در ادامه قسمتی از این برنامه و واحد خوشگل خانم بازیگر مشاهده می کنید.

هدیه عجیب کارگردان معروف به خانم بازیگر

اما جدا از این ها فریبا نادر در قسمتی از خانه اش تنه های درخت معروف به هفت چنار بین زمین و آسمان می باشد که هدیه ای عجیب از عباس کیارستمی برای مراسم ازدواج فریبا نادری و همسرش بوده است. این مورد نیز از موارد جنجالی بود که مورد توجه همه قرار گرفت.

5453448

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها