|

شومیز فقط واسه مهمون بازی نیست میتونه یه زیر مانتویی جذابم باشه؛ راحت و خوشگل

دنیای شومیزها بسیار گسترده‌تر از آن است که فکر می‌کنید. علاوه بر موقعیت‌های رسمی و غیررسمی حتی می شود آن را به عنوان زیر مانتویی هم پوشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شاید اگر تا همین چند سال پیش بازار را برای خرید مانتویی مناسب جست و جو می کردید با تنوع زیادی رو به رو نمی شدید. اما حالا باید از میان صدها نوع، مدل مناسب و متناسب با سلیقه تان را انتخاب کنید. امروز مانتوها صدها و هزاران طرح مختلف دارند و طرح‌های آن‌ها بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. این موضوع باعث شده تا دیگر اجزای لباس‌های زنانه هم مورد توجه قرار بگیرند. مدل تاپ و شومیز زیر مانتویی یکی از لباس هایی‌ است که در این زمان اهمیت زیادی پیدا کرده است. 

به گزارش «شایانیوز» شومیز از لباس های هست که می تونید به عنوان لباس اول زیر مانتو استفاده کرد؛ این کار هم موجب می شود تا استایل و تیپ زیباتر دیده شود و هم به راحت بودن شما کمک می کند. پس اگر قصد دارید تا یک ترکیب زیبا و مناسب از شومیز و مانتو برای بیرون از خانه بسازید، این مقاله را از دست ندهید.

1445540829p

شومیز لمه؛ انخاب ایده آل برای خوش پوش ها

آنچه تا به حال از پارچۀ لمه شنیده‌اید، بیشتر مربوط به لباس‌هایی است که با همین نوع پارچه، معمولا در مجالس و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما آیا می‌دانستید که می‌‍‌توانید انواع مدل شومیز زیر مانتو لمه را هم در کمد لباس خود داشته باشید؟

لمه نوعی پارچه است که در بافت آن نخ براق به کار رفته است و نه‌تنها جلوۀ زیبایی دارد که در اندام شما را به زیباترین حالت ممکن جلوه‌گر می‌شود؛ اما چطور می‌توانید این شومیزهای زیبا را زیر مانتو بپوشید؟ از آنجا که استایل این نوع لباس بسیار زیباست، تنها کافی است تا رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. شومیز زیر مانتو لمه خاکستری در ترکیب با مانتوی سفید یا مشکی یک ترکیب ایده‌آل را به وجود می‌آورد. البته این ترکیب می‌تواند برعکس هم به کار برود. به این معنا که مانتو را از جنس لمه انتخاب کنید و یک شومیز ساده زیر آن بپوشید. 

00-maker (27)

القای حس لطافت با شومیز حریر

جنس پارچۀ حریر به گونه‌ای است که به شما حس زیبای زنانه را القا می‌کند؛ بنابراین اگر قصد دارید در مناسبت محل خاصی با استایل زنانه و شیک ظاهر شوید، استفاده از شومیز زیر مانتویی حریر را فراموش نکنید. شومیز حریر برای مانتوهایی بیشتر کاربرد دارد که جلوباز هستند و زیبایی شومیز را نشان می‌دهند. با این حال، این نوع شومیز بیشتر برای دیدارهای رسمی و فصول گرم سال مناسب هستند. از سوی دیگر، انواع شومیز زیر مانتویی کرپ برای فصول سرد سال مناسب هستند و جنس ضخیم‌تری دارند

chiffon-tops

شومیز نخی، بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال

اگر می‌خواهید یک شومیز زیبا و راحت برای زیر مانتو انتخاب کنید، یکی از بهترین گزینه‌های شومیز زیر مانتویی نخی است؛ به ویژه که جنس سبک آن برای فصل‌های بهار و تابستان یک انتخاب بی‌رقیب به حساب می‌آید. رنگ این نوع شومیز زیر مانتو عموما روشن است که حس خنکی را هم یادآور می‌شود.

women-blouse3

شومیز یقه کرواتی یه مدل جذاب و منحصر به فرد

اگر از دسته خانم‌هایی هستید که یقه‌های فانتزی و کرواتی را دوست دارید، در سال های اخیر طراحان مد از این مدل از شومیز‌ها برای زیر پالتو و کت‌های زنانه استفاده نموده‌اند؛ شما می‌توانید از یک شومیز با یقه کرواتی ظریف برای زیر مانتوی خود استفاده کنید.

m2r2-2-minقبل از خرید شومیز لازمه که به شکل اندامتون توجه کنید

اندامتان چگونه است؟ می‌دانید که برای ایجاد تعادل و تناسب در بدنتان باید به سراغ چه شومیزی بروید؟

اندام به شکل سیب:‌ اگر اندامی به شکل سیب دارید باید شومیزی بخرید که کمر پهنی دارد و در قسمت شانه‌ها و پایین لباس حالت جذب‌تری پیدا می‌کند.

اندام به شکل گلابی: اگر اندامتان شکل گلابی است باید به سراغ شومیزهایی بروید که در ناحیه پایینی لباس پهن‌تر و گشادتر هستند. قسمت شانه‌ها و سینه شومیز برای اندام‌های گلابی‌شکل باید تنگ‌تر باشد. برخی از شومیزها دارای کمربند هم هستند و در این ناحیه با کمربند یا کش تنگ می‌شوند. اینها هم گزینه خوبی برایتان خواهند بود.

اندام ساعت‌شنی: کسانی که اندامشان شبیه ساعت شنی است، باید به‌دنبال خرید شومیزهایی باشند که در ناحیه شانه و ران حالت آزادتری دارد. بهتر است که برش شومیز در ناحیه کمر جمع و جذب باشد. تا زیبایی اندام فرد به رخ کشیده شود. اگر شومیزی ساده در اختیار دارید هم می‌توانید با اضافه‌کردن یک کمربند به آن، خوش‌تیپ‌تر و جذاب‌تر شوید.

اندام مستطیلی: کسانی که اندام مستطیلی دارند یعنی بالاتنه و پایین‌تنه‌شان در یک راستاست و پستی و بلندی زیادی در مسیر اندامشان شاهد نیستیم. این دسته از افراد باید به سراغ شومیزهایی بروند که اپل در بخش شانه‌های‌شان کار گذاشته شده است.

اندام مثلثی: اگر اندامتان به شکل مثلث است، باید شومیزی بخرید که حالت جذب دارد.

BodyTypes

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها