|

مانتو بپوشی تکراری میشی؟ خب شومیز تَن کن نایس شی؛ کلی ست با پارچه تابستونه

تو فصل گرما پوشیدن شومیز می تونه یک انتخاب مناسب و جذاب باشه البته هر شومیزی رو هم نمیشه پوشید باید برای انتخاب یکسری نکات رو بهش توجه کنید

لینک کوتاه کپی شد
5

تو فصل تابستون بساط شومیز و شومیزپوشی حسابی داغِ داغ است و خیلی از دخترها و خانوم های جوان دوست دارند که چه تو مجالس و مهمونی هاشون شومیز بپوشن تا هم شیک و جذاب باشن و هم راحت. البته شومیز فقط مختص مجالس و مهمونی نیست و میشه از شومیزهای بلند به عنوان مانتو هم استفاده کرد.

به گزارش «شایانیوز» شومیز به دلیل اینکه کاربرد زیادی دارد و محبوببیت بسیاری در بین خانم‌های ایرانی پیدا کرده است به انواع مختلفی شومیزهای حریر و گیپور، آستین بلند، آستین کوتاه، آستین کلوش، آستین پفی، دکمه دار، بدون دکمه، یقه حلزونی، شومیز کوتاه و شومیز بلند دسته‌بندی می‌شود. اگه قصد دارید برای فصل گرما و تابستون شومیز بپوشید لازمه که حتماً به جنس پارچه و الیافش توجه داشته باشید. ما در ادامه چند پارچه مناسب و عالی که حسابی برای دوخت شومیز مناسب هست رو بهتون معرفی می کنیم:

WhatsApp-Image-2021-06-16-at-12.03.14-AM-1

- پارچه نخ پنبه مصری؛ بهترین انتخاب برای شومیز

پارچه‌های نخ پنبه‌ای که از الیاف مصری یا پیما آمریکا بافته شده‌اند بهترین و مطلوب‌ترین پارچه برای دوخت شومیز و بلوز هستند. البته گران هم هستند که آن هم دلیل موجهی دارد.

این پارچه پنبه‌ای مانند سایر پارچه‌ها از الیاف گیاه پنبه تولید می‌شوند اما کیفیت مناسب الیاف این پنبه‌ها و وجود رشته‌های بلند دلیل اهمیت و گرانی آن‌ها است. منظور از کیفیت بالا این معنی است که می‌توان آن‌ها را با رشته‌های بلند و پیوسته‌ای که مستحکم هستند تبدیل کنید و پارچه محکم در عین حال ظریف بافت. درنتیجه می‌توان گفت پارچه‌های لطیف‌تر، با تعداد نخ بالا و ساختار دو رشته‌ای دلیل گرانی و مرغوبیت این پارچه است.

381_UeC1VPM

- پارچه پوپلین پارچه‌ای زیبا با مجموعه رنگ بسیار متنوع

پوپلین یکی از مشهورترین پارچه‌های شومیزی، این پارچه با سطحی صاف و سبک باعث می‌شود شما در آن احساس خنکی کنید و پوست شما به راحتی در آن نفس بکشد.

این پارچه لمس خشک و کمی محکم دارد. پارچه پوپلین با کیفیت بسیار ظریف و در عین حال محکم هستند. این پارچه برای دوخت شومیز مورد علاقه همه است . پارچه‌ای لطیف در هنگام لمس اما با ساختار محکم که کمی خشک می‌ایستد.

یکی از مضراتی که ما در پوپلین به عنوان پارچه شومیز دیده‌ایم این است که اگر به دنبال پارچه‌ای با پوشش‌دهی بالا هستید این پارچه انتخابی خوبی نیست و رنگ های روشن اون کمی بدن‌نما است. اما این امر باعث شده این پارچه بسیار سبک و با وزن پایین باشد که این یک مزیت مهم است.

DSC0100

 - پارچه جین محبوب در تمام دوران‌ها

جین پارچه ای با بافت کج (یا جناغی) که با تراکم‌های متنوعی بافته می‌شود. پارچه جین با تراکم مختلف را با توجه به نیاز خود و فصلی که قصد پوشیدن آن را دارید انتخاب کنید. این مدل بافت کج راه در پارچه جین باعث شده برای دوخت بلوز و شومیز بسیار مناسب و محبوب باشند. لازم به توضیح است که پارچه جین بسیار بادوام و ماندگار است که در عین حال به خوبی روی بدن ریزش می‌کند. این پارچه با بافت مورب و جناغی لمس بسیار لطیفی دارد.

13912562692_537_1_z

چه مدل شومیزهایی برا تابستون مناسبه؟

امسال شومیز های بلند یا شومیز های تابستانه با آستین های مختلف و برش های متنوع بسیار ترند شده اند و از آنجایی که بلند و اور سایز و خنک هستند برای استایل تابستانه بسیار مناسب هستند.

این نوع شومیز های تابستانه در مدل های مختلف برش و دوخت می شوند:

بغل چاک دار، جلو کوتاه، پشت بلند، آستین کیمونو، آستین مچ دار، جلو بسته، جلو باز، و دکمه دار یا همان پیراهن ساده مردانه، شومیز های دکمه جا به جا و.....این تنوع برای همه سلیقه ها در رنگ های مختلف انتخاب را برای شما در خرید یک شومیز تابستانه راحت تر می کند.

شما می تونید شومیز های اورسایز خنک رو در روزمرگی هاتون به جای مانتو بپوشید این شومیزها با انواع شلوار های لی، شلوار های کتان و یا شلوار های پارچه ای استفاده کرد. همچنین کفش کتونی و یا کفش های کالج و راحتی نیز مناسب این نوع شومیز ها می باشد.

22

چند مدل شومیز پرکاربرد برای استایل های روزانه

شومیزها از کاربردی‌ترین لباس‌های کمدتان هستند. اگر کمی قدشان بلندتر باشد، همان مانتوی شومیزی می‌شوند و امکان پوشیدن آنها در استایل‌های خیابانی مختلف به‌وجود می‌آید. ما در ادامه چند مدل از شومیزهایی که میشه اون هارو به جای مانتو هم بپوشیم رو بهتون پیشنهاد می کنیم.

- شومیز جلو بسته

شومیز های جلو بسته را یا شلوار های بگ یا شلوار جین ست کنید. به عنوا مثال پیشنهاد ما خرید یک شومیز جلو بسته سفید با شلوار  بگ رنگ روشن یا شلوار جین یخی رنگ و ست کردن آن با یک جفت کتونی سفید یا رنگ پاستیلی می باشد.

- شومیز جلو باز

این شومیز ها را با شلوار جین بسیار زیبا می شوند. شلوار های جین و یا کتان راسته بسیار تن خور شیکی به این استایل می دهد. بهترین شلوار برای این نوع شومیز ها استفاده از شلوار های گت دار همراه با یک تی شرت است.

از شومیز جلو باز می شود به راحتی به جای مانتو استفاده کرد.

d4402a85b3a1fe5ac8c66821d88f08a8

- شومیز های بغل چاک دار

یکی از پرکاربرد ترین شومیز ها شومیز بغل چاک دار است که امسال بسیار ترند شده است. این طرح شومیز را بیشتر از جنس شلوار جین مشاهده میکنیم. به تازگی حتی شلوار های جین چاک دار دوباره روی کار آمده اند.

بهترین انتخاب شلوار برای شومیز بغل چاک دار, شلوار جین چاک دار، شلوار لی راسته و یا شلوار لی جذب می باشد.

شومیز-شومیز-میکرو--بغل-زیپ-جذاب-گل-دخت-592877-1433429

- شومیز های جلو کوتاهِ پشت بلند

این شومیز بسیار کاربردی و شیک است. یک تیشرت با رنگ مناسب زیر این شومیز مانتو بپوشید. ترکیب رنگی بسیار جذابی بدست می آید.

از شلوار های مام استایل، با کتونی آل استار برای جذاب تر شدن استفاده کنید و یا از دامن شلواری کمک بگیرید و استایلی برای قرارهای دوستانه بسازید.

به راحتی با یک جا به جایی و استفاده از یک آیتم ساده مثل کمربند یک استایل جدید ساخته می شود.

mUKdbjK0vSr36PS0CRJQdckVoU5pmH0AHXukDjEW.jpeg_512X512X70

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها