|

دخترِ خوب واسه تولد دوست جونیت تکراری نپوش؛ یه شومیز مجلسی بخر با همممه چی خوشگل میشه

شومیز از اون لباس هایی که خوراک مجلس و مهمونیه و خیلی راحتم میشه ستش کرد فقط اینکه چه شومیزی مناسبه رو با ما در این مقاله همراه باشید

لینک کوتاه کپی شد
3

ماه رمضان به پایان رسید و کرونا هم که گویا کم کم داره بساطش رو جمع می کنه و میره. این یعنی وقت وقتِ جشن و مهمونیه. از طرفی تو بهار و تابستون خیلی نمی شه لباس های سنگین و ضخیم پوشید. به واقع تو این حال و هوا هیچ لباسی مجلسی مثل شومیز شیک و راحت نیست پس لازمه که هر خانومی یکی چند دست شومیز تو کمد لباسش داشته باشه تا به وقت مجلس و مهمونی لنگ نمونه!

به گزارش «شایانیوز» شومیز مجلسی یک لباس زنانه جذاب است که در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شومیز زنانه انواع متفاوتی دارد که در این میان شومیز حریر، ساتن و گیپور طرفداران بسیاری دارد. در ادامه این مقاله سعی داریم انواع مدل جدید شومیز مجلسی حریر زنانه را معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید پیش از خرید شومیز، انتخاب بهتری را تجربه کنید و از استایل جذاب و چشمگیر خود در مهمانی و مجالس لذت ببرید پس با ما همراه باشید.

42902cb6d305ccdb085f47d6809ab7b7

- شومیز مجلسی حریر

شومیز مجلسی حریر یکی از زیباترین مدل‌ لباس زنانه است که با انواع مدل دامن بلند یا کوتاه و شلوار پارچه‌ای، دامن شلواری یا جین سِت می‌شود. این مدل شومیز حریر به صورت دکمه‌دار و بدون دکمه در بازار به فروش می‌رسد و مدل‌هایی همچون یقه گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی و یقه مردانه را دربر دارد.

21622224067

شومیز حریر رو با چه دامنی تن بزنیم؟

مدل دامن خال خالی ظاهری منحصر به‌فرد دارد و با شومیز مجلسی حریر جذاب‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید ظاهرتان چشمگیرتر شود، یک کیف زنانه دوشی مینیمال یا کوچک به همراه کفش مجلسی زنانه انتخاب مناسبی برای این استایل خواهد بود.

ezgif.com-gif-maker (20)

- شومیز گلدار مناسب بهار و تابستان

معمولا بازار فروش لباس‌ با طرح گل‌دار در فصل بهار و تابستان داغ‌تر از همیشه می‌شود. این مدل شومیز گلدار نه تنها ظاهر و استایل شما را زیبا و سرزنده می‌کند، بلکه در روحیه افرادی که با شما معاشرت می‌کنند، تاثیر مثبت و بسزایی دارد. در واقع شما با پوشیدن شومیز گل‌دار، زیبایی و سرزندگی را برای خودتان و دیگران به ارمغان می‌آورید.

b8afa5370c83d19230a0e1c756d637a5

شومیز گل گلی رو با چی ست کنیم؟

ست دامن کوتاه جین و شومیز گلدار دخترانه مناسب خانم‌هایی است که به استایل‌های منحصر به‌فرد کژوال یا اسمارت کژوال علاقه دارند و می‌خواهند در مهمانی متفاوت و جذاب باشند. این استایل جذاب و تابستانه را می‌توانید با یک صندل یا کفش تخت زنانه ست کنید و در مهمانی با ظاهر جذاب خود بدرخشید.

3937_bsoM0JUfiL_1560582576

- شومیز طرح‌دار

شومیز طرح‌دار در مدل‌های گل‌دار، راه‌راه، خال خالی و رنگی تولید می‌شود. در طراحی بعضی از شومیزهای مجلسی از مروارید، سنگ و پولک نیز استفاده می‌شود. همچنین بعضی از شومیزهای طرح‌دار آستین یا یقه چین‌دار دارند که طرح پارچه تاثیر بسیاری در متفاوت شدن این لباس مجلسی زنانه دارد.

m7r1-2-min

- شومیز ساده

معمولا شومیز ساده مجلسی تک رنگ است و مدل ساده‌ای دارد. با این حال این مدل شومیز زنانه طرفداران بسیاری دارد. شومیز مشکی و سفید از رنگ‌های جذابی هستند که بسیاری از خانم‌ها به این دو رنگ علاقه خاصی دارند که تاثیر بسزایی در زیبایی استایل زنانه نیز دارد.

ba059d15c15798d789e601446a14c94f

شومیز با شلوار جین یه انتخاب جذاب دخترونه

بسیاری از دختران و خانم‌های جوان دوست دارند ظاهرشان خاص و متفاوت از دیگران باشد. از این رو یک شومیز مجلسی دخترانه طرح‌دار انتخاب منحصر به‌فردی خواهد بود. معمولا شومیز طرح‌دار تنوع بیشتری دارد و استایل شما را خاص و جذاب‌تر می‌کند.

مدل شلوار جین زنانه هرگز تکراری نمی‌شود. در صورتی که به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارید و می‌خواهید در یک مهمانی دوستانه ظاهری جذاب داشته باشید، شلوار جین و شومیز دخترانه انتخاب کلاسیک و زیبایی خواهد بود.

با این حال شما می‌توانید مدل شومیز دخترانه و شلوار خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید تا جذاب‌تر شوید. برای مثال ست شومیز خال خالی یا راه راه به همراه شلوار جین زاپ‌دار زنانه و کفش کتانی سفید انتخابی مدرن و بی‌نظیر برای مهمانی‌های دوستانه خواهد بود.

5c37dcfc2d82626ffd0c9044c4a389a3

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی