|

چه مهمونی چه زیر شال و مقنعه سه سوته موهاتو خوشگل ببند؛ به اندام من چه مانتویی میاد؟

اگه نمیدونی مانتو چی بهت میاد یا دوست داری تا مدل جلوی موهات خوشگل و متفاوت تر از بقیه باشه پس حتما به این مطلب سر بزن.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مدل مو واسه جلوی موها برای خانومای کشور ما اهمیت بیشتری دارد چرا که خوشگل خانومای ایرانی برای اینکه زیبایی و آراستگی خوبی با شال و روسری و مقنعه داشته باشند باید توجه بیشتری به قسمت جلوی موهاشون بکنن و به بهترین شکلی بیارایند تا هم بهشون بیاد و هم مناسب فضایی که میخوان برن باشه.

اما خوبه که بدونید بستن و مدل دادن به قسمت جلویی مو خیلی آسون تر و راه دست تره به نسبت پشت. فقط کمی تا قسمتی تمرین و همت شمارو میخواد تا متفاوت از بقیه خوشگل باشید. البته که مدل فرق کج و فرق وسط و بالا دادن مو هم به خیلی از خانوما خیلی میاد اما خب شاید شما ازون دخترایی باشید که حالا دانشگاه هم میره و دوست داره تا یه مدله خوشگل اما آسون رو روی موهاش پیاده کنه تا خاص تر از بقیه باشه.

Untitled

پس ویدیوهایی که در ادامه مطلب هستند رو حتما امتحان کنید و بعد از یکی دو بار تمرین هم نا امید نشین چون آسونن و برای زیر مقنعه هم میتونن مناسب باشن حالا بسته به سلیقه و خواسته شما.

ناگفته نماند که این مدل ها تنها برای بیرون نیستن و برای مهمونی ها و حتی عروسی هم میتونن خوشگل و ساده باشن اما در عین حال شیک!

به اندام من چه مانتویی میاد؟

اما در ظاهر و استایل یک خانوم شیک پوش خیلی موارد اهمیت دارند که خب باید همخونی درستی داشته باشن تا در آخر تیپی جذاب و البته مناسب با سلیقه و اندام و پوسستون رو بسازن.

این آیتم ها هر کدوم هم مدل و هم رنگی که دارن در ظاهر شما تاثیرگذارند. حالا جدا از مانتو و شلوار و کیف و کفش و شال و روسری، حتی مواردی که شاید ریز ببینیدشون مثل آرایش و اکسسوری هم در زیباتر شدن و یا زیبا نشدن موثر هستند. به طور مثال بهتره که به هیچ وجه یک استایل رو تا تو تن خودتون ندیدید خریداری نکنید چرا که اگه هیچ ذهنیتی از اون ترکیب در خودتون ندارید و فقط از رو عکس خوشتون اومده ممکنه کاملا تو ذوقتون بخوره و اون استایل اصلا به شما نیاد.

در انتخاب لباس بعد از سلیقه مواردی که مهم هستند رنگ پوست شماست اما از اون مهمتر اندام و سایزی هست که دارید پس حتما در برخی موارد دقت کنید. اما خب از اونجایی که خانوما دردسرهای زیادی تو تیپ و مو و ارایش دارن، فقط چاقی و لاغری اندام نیست که مهمه بلکه قد و قامت هم تاثیر زیادی داره که برخی از خانومها از بلندی قدشون ناراحتن و بعضی دیگر از کوتاهیش.

حالا مسئله اینجاست که چاقی و لاغری با ورزش و رژیم درست شدنیه اما قد رو نمیشه کاریش کرد مگه اینکه با لباس و استایل خطای دید ایجاد کنید. حالا میگین چطوری؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا کلی ترفند باحال بگیم.

273952851_1326952427748738_2547563297195152404_n

1- خانوم های قد بلند بهتره مانتو شلوار یک رنگ نپوشن چرا که باعث میشه تا قدشون بلند تر از چیزی که هست دیده بشه.

2- اگه قدتون کوتاهه بدونید که استایل مونوکروم (تک رنگ) قد رو بلند تر و لاغر نشون میده و در عوض مناسب خانومای با قد بلند نیست.

3- خوشگل خانوم اگه قد کوتاه هستید مانتو های کوتاه واستون خیلی مناسبه چون یه ظاهر گوگولی و متناسبی رو بهتون میده.

4- خانومای قد بلند بهتره که مانتو شلوار یک رنگ نپوشید تا اعضای بدن شما تقسیم بندی بشه و در چشم بتونه تعادل رو برقرار کنه، اینجوری شیک تره.

5- خانومای لاغر اندام بهتره که از مانتو های رنگ روشن و یقه پهن استفاده کنند تا بزرگ تر دیده بشن نه ریز تر.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها